Gå til innhold

Backstage


backstage

Anbefalte innlegg

Ja, jeg er åpenbart udugelig! :ler: I tillegg er det FORBUDT at mamma åpner bildøra. Jeg lukkker døra og sier: Åpn da!

Svar: Nei, jeg skulle åpne døra først i stad før du lukket den opp når du ikke skulle gjøre det!

:blink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Dagen i dag har dog i hovedsak vært preget av harmoni og fred. Godt mulig det har sammenheng med aketur og en passe rasjon av julekaker som bensin når tålmodigheten på hjemreisen begynner ta slutt.

Kvelden skal benyttes til Downton Abbey og strikking.

Endret av backstage
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, jeg hørte om en jente som ønsket seg dukkeklær til bursdagen, og det frister unektelig litt mer med slike prosjekter i stedet for kofta jeg ønsker meg selv. :filer:

Endret av backstage
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det skjer like mange ulykker på andre fredager......

Det verste som kan skje i morgen er at bussen er forsinket i morgen kveld... men det skjer nesten hver fredag og kan ikke tillegges fredag den trettende.

:kosteskaft:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og med det været vi har her, så er det større sjanser for ulykker i dag enn i morgen. :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, nå tar dere i overkant lett på det! :blink:

Skal spøke for/med (stryk det som ikke passer) deg i morgen. Mohahahaha

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Den har aldri vært skjebnesvanger for meg... Men det er klart, en gang må være den første :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:fnise:

Nei, den har ikke vært det for meg heller; og når sant skal sies, tror jeg ikke på slikt, bank i bordet.

:fnise: :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...
Annonse

[1] Category widget

  • 1 måned senere...

Hallo! To måneder uten aktivitet her? Dette må det bli en forandring på.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er spent på om det blir hyttetur på oss i påsken. Jeg har et stort behov for å komme meg bort, og helst til en liten hytte uten fasiliteter av noe slag. :fnise: Men å synke ned i en ubekvem hyttestol sammen med svigers, kveld etter kveld, det er faktisk det som frister mest av alt for tiden. Hvis skiføret er dårlig, så vil jeg dra uansett. Man kan jo trille turer?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...