Gå til innhold

Backstage


backstage

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

I kveld skal jeg på kulturell utskeielse. Det ser jeg frem til, det er lenge siden sist nå.

Dett var alt backstage kan notere på datoen i dag.

:vinke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Min kulturutskeielse var spesiell, men fin. Enn din? Hvilken konsert var det?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nevyn, hva var da det?

Her har man en rolig fredagskveld, eneste utskeielse kunne være et glass vin og en film, men jeg er neimen ikke sikker hva jeg ender opp med backstage.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg endte i alle fall ikke opp med vin i går. Ikke i dag heller, jeg glemte å kjøpe i dag. :sur: I stedet ble det en lang tur i skauen - med noen urbane innslag. Veldig deilig. :sol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

  • 1 måned senere...

Jammen var det stille her! Det kan jo være på sin plass å skrive et innlegg på 1-månedersdagen siden forrige innlegg, da! :tommelsmil:

Håper alle har (hatt) en god påske! :sol: Det har jeg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvor har finværet blitt av? Hvorfor er det lettskyet og vind? :regler: Årets post-påske-forsett er å oppdatere dagboken oftere. Jeg kan jo begynne med å si at dagens middag blir grøt, fordi vi må få unna litt melk som gikk ut på dato i går, og så frister det litt å lage vafler av resten, men når det andre forsettet er å kutte ut søtsaker, så utgår vafler. Hvis de da ikke lages grove. :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Men jeg har hørt at april er juni og at juni skal bli som november (siden sist november var som januar). :forvirret:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...