Daria Skrevet 16. august 2011 #61 Del Skrevet 16. august 2011 Det gjelder å spørre den du vet gir det riktige svaret. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
loffen Skrevet 16. august 2011 #62 Del Skrevet 16. august 2011 Her i huset er det Noen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
backstage Skrevet 16. august 2011 Forfatter #63 Del Skrevet 16. august 2011 Jeg hadde så utrolig lyst på et glass vin i kveld, så jeg spurte Tigergutt-kosebamsen min. Gjett hva han svarte?! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daria Skrevet 16. august 2011 #64 Del Skrevet 16. august 2011 Du synes ikke at det å spørre en barnefigur om lov til å drikke alkohol er en smule upassende...? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
backstage Skrevet 17. august 2011 Forfatter #65 Del Skrevet 17. august 2011 Oops! Men han er ganske gammel, og han ER min! Dette kan bli en interessant dag. Nå vil ikke avkommet i barnehagen, for "de er slemme" de som jobber der. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
loffen Skrevet 17. august 2011 #66 Del Skrevet 17. august 2011 Oi, det hørtes jo ikke helt greit ut. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
backstage Skrevet 19. august 2011 Forfatter #67 Del Skrevet 19. august 2011 Det går veldig fint i barnehagen nå. Særlig i dag, for i dag er det planleggingsdag. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
loffen Skrevet 21. august 2011 #68 Del Skrevet 21. august 2011 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
backstage Skrevet 23. august 2011 Forfatter #69 Del Skrevet 23. august 2011 Good morning, godtfolk! Strålende sol, kan man ønske mer? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
loffen Skrevet 23. august 2011 #70 Del Skrevet 23. august 2011 For en herlig dag det har vært! Jeg har gått i sommerkjole og sandaler! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
backstage Skrevet 24. august 2011 Forfatter #71 Del Skrevet 24. august 2011 Men det har du ikke i dag!? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
loffen Skrevet 25. august 2011 #72 Del Skrevet 25. august 2011 Nei, i går regnet det jo hele tiden. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
backstage Skrevet 4. januar 2012 Forfatter #73 Del Skrevet 4. januar 2012 2012. I dag er huset utjult. Juletreet ble høstet, og foten var full av vann. Jeg Hadde planer om å dra treet ut verandadøra, så da gjorde jeg det. Bare synd kjøkkenbordet sto sånn i veien, og at edelgrangrener er så lite fleksible, for jeg måtte dra treet ut etter toppen, med vann i foten (:doh:) og resultatet ble en real kjøkkengulvvask på kjøpet. Like greit, det er jo snart helg og tid for vask. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
backstage Skrevet 4. januar 2012 Forfatter #74 Del Skrevet 4. januar 2012 Godt nytt år, forresten. Året her har startet sjokkerende dårlig. Virkelig superelendig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
backstage Skrevet 5. januar 2012 Forfatter #75 Del Skrevet 5. januar 2012 Hvor er alle de tusen dagboksgjestene? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daria Skrevet 6. januar 2012 #76 Del Skrevet 6. januar 2012 Vi sniker rundt og betrakter deg i stillhet Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
backstage Skrevet 6. januar 2012 Forfatter #77 Del Skrevet 6. januar 2012 Så lenge jeg blir sett, så... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daria Skrevet 6. januar 2012 #78 Del Skrevet 6. januar 2012 Det er som teller -å bli snakket til er ikke så viktig? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
backstage Skrevet 7. januar 2012 Forfatter #79 Del Skrevet 7. januar 2012 Nei, tidvis snakker jeg for to. Det er bare å bryte inn, da. *sjenerøs* Skulle ønske jeg var fire år og bekymringsfri. Det er fornøyelig å se hvor enkel verden kan være for så små. Og hvor forferdeli grusom den kan være når man feks fikk tatt på høyre sko før venstre. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sauen Shaun Skrevet 7. januar 2012 #80 Del Skrevet 7. januar 2012 Du må jo skjønne at det er viktig at skoene blir tatt på i riktig rekkefølge. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå