Gjest Lebewesen93 Skrevet 5. mars 2011 #41 Skrevet 5. mars 2011 Jeg vil aldri ha unger. 1 - Jeg hadde blitt en ELENDIG mamma 2 - Liker ikke unger ( er noe annet med familie så klart, å ja...ungene hadde blitt en del av familien så klart men det er ikke poenget her) 3- Skal ha en hund, å kun det. Trives best alene å ser veldig fram til den dagen jeg bor for meg selv. 3
Tingeling1983 Skrevet 5. mars 2011 #42 Skrevet 5. mars 2011 Jo, jeg skal definitivt ha barn, men definitivt ikke nå. Er selv mobbeoffer og kommer fra en familie som såvidt hang sammen i kantene. Men det har faktisk gjort meg mere bestemt på å lykkes med min egen familie. Mr. Pingu og jeg er begge enige om at vi i hvertfall skal ha ordentlige jobber og tak over hodet først. Vi er ikke fanatiske på det med økonomi, men ingen av oss vil sette et barn til verden og ikke klare å ta vare på det etterpå. Det er rett og slett uansvarlig og ikke rettferdig overfor barnet!
Tonka Skrevet 5. mars 2011 #43 Skrevet 5. mars 2011 Hvis du mener at en baby ikke er verdt et par strekkmerker og et par kilo ekstra, har du kanskje rett i at du ikke er moden nok til å få barn enda. Det må da være opp til hver enkelt å avgjøre..? 2
Tears.of.the.Sun Skrevet 5. mars 2011 #44 Skrevet 5. mars 2011 Det må da være opp til hver enkelt å avgjøre..? Jo for all del. Det er bare min mening.
rigelgutten Skrevet 5. mars 2011 #45 Skrevet 5. mars 2011 Jeg aksepterer nok strekkmerker bedre som 35 åring vil jeg tro. Vil gjerne ha fin kropp når jeg er ung,bryr meg nok ikke så mye når jeg blir gammel.
Envy Skrevet 5. mars 2011 #46 Skrevet 5. mars 2011 Jeg aksepterer nok strekkmerker bedre som 35 åring vil jeg tro. Vil gjerne ha fin kropp når jeg er ung,bryr meg nok ikke så mye når jeg blir gammel. men.. er ikke du mann?
Tears.of.the.Sun Skrevet 5. mars 2011 #47 Skrevet 5. mars 2011 Jeg aksepterer nok strekkmerker bedre som 35 åring vil jeg tro. Vil gjerne ha fin kropp når jeg er ung,bryr meg nok ikke så mye når jeg blir gammel. Akkurat. Og når du er 35 år er du sikker såpass voksen og moden at et strekkmerke her og der, og et par kilo ekstra er lite å betale for et barn. Så flott at du har tenkt på det og tatt den avgjørelsen
AnonymBruker Skrevet 5. mars 2011 #48 Skrevet 5. mars 2011 Og når du er 35 år er du sikker såpass voksen og moden at et strekkmerke her og der, og et par kilo ekstra er lite å betale for et barn. Hvis man i det hele tatt ønsker seg barn da. 3
AnonymBruker Skrevet 5. mars 2011 #49 Skrevet 5. mars 2011 Jeg er redd for den store endringen i mitt liv med det å få barn, spesielt det å "miste" frihet til å gjøre det man vil og spesielt at alt kjas og mas vil ta knekken på forholdet.. Min kjære vil ha barn en dag for han ser at familie er veldig viktig i livet... Vet ikke hva jeg skal gjøre, jeg vil bare ha han jeg:( 1
Gjest norah Skrevet 5. mars 2011 #50 Skrevet 5. mars 2011 Ja, jeg vil helt definitivt ha barn. Har aldri vært et spørsmål for meg hvorvidt jeg ønsker eller ikke, egentlig fra jeg var barn så jeg for meg tre ting i voksenlivet; karriere/ekteskap/barn. Ikke sikker på hvorfor egentlig - men så liksom for meg at jeg skulle være selvstendig - men i et stabilt forhold - karriere, og samtidig mor. Var veldig oppsatt på at dette ikke skulle skje før i 30årene, og slik er det foreløpig blitt. Som person er jeg veldig orientert mot opplevelser sammen med andre mennesker - istedetfor "ting", kan hende dette har en betydning for at egen familie og nettverk betyr mer for meg enn andre type materielle opplevelser. Blir helt gelè i hjertet når andres barn kaster seg om halsen min/sovner på fanget/sier skjønne og rare ting - så jeg blir vel sikkert oppslukt i eventuelt egne barn... 1
Gjest Jente1990:) Skrevet 5. mars 2011 #51 Skrevet 5. mars 2011 Jeg aksepterer nok strekkmerker bedre som 35 åring vil jeg tro. Vil gjerne ha fin kropp når jeg er ung,bryr meg nok ikke så mye når jeg blir gammel. Eh? Du er jo en mann. Er ikke du som får kroppen "ødelagt" da.
Hecate Skrevet 5. mars 2011 #52 Skrevet 5. mars 2011 Eg er en dame på 32 år og har aldri følt behovet for å få barn, men det samme hadde min søster som er 6 år eldre enn meg, men nå er hun mor til 2 små søte jenter, fikk sin første i en alder av 36 år. Eg har innsett at kanskje eg og vil en gang vil ønske å få barn, kanskje eg treffer en mann som det bare stemmer med og han ønsker å bli far, tror ikke eg vil ødelegge det forholdet med å si nei. 1
Katana Skrevet 5. mars 2011 #53 Skrevet 5. mars 2011 Jeg er veldig glad i barn, og kan ikke tenke meg en fremtid uten.
Gjest Ylva Virvla Skrevet 5. mars 2011 #54 Skrevet 5. mars 2011 Ja, jeg vil ha barn. For meg føles det som et veldig sterkt instinkt. Jeg tror også at jeg og samboeren kan gi et barn det det trenger, emosjonelt og økonomisk.
AnonymBruker Skrevet 5. mars 2011 #55 Skrevet 5. mars 2011 Overhodet ikke! Jeg ofrer ikke kropp, utseende, jobb, økonomi, eller fritid for noen små mennesker som bråker og lukter vondt og er i veien for det du ønsker å gjøre. Har ikke behov for å være bundet på hender og føtter til barnet flytter ut i 18-22 års alderen. sorry mac, den biten kan andre ta seg av. 4
Gjest Eurodice Skrevet 5. mars 2011 #56 Skrevet 5. mars 2011 Jeg vil, og skal uansett ha barn. For meg er barn selve livet. De gir så mye av seg selv, og jeg merker jeg blir alltid så glad når jeg er med barn. Jeg er et veldig omsorgsmenneske, og merker at jeg har et behov for å ha noe/n å ta vare på. Stuller og steller for sambo og katt pr. dags dato, og kan neste ikke vente med å ha et lite menneske å stelle for Nå fikk jeg et mye mer sympatisk inntrykk av deg enn i biltråden din .
Gjest Eurodice Skrevet 5. mars 2011 #57 Skrevet 5. mars 2011 Nei, jeg vil ikke det egentlig... Kanskje en atpåkladd når jeg er godt over førti. Hvis du ikke har barn fra før, vil ikke det barnet du eventuelt måtte få i 40-årsalderen kalles en attpåklatt . 1
supravect Skrevet 5. mars 2011 #58 Skrevet 5. mars 2011 Har alltid likt barn veldig godt, og nå etterhvert som man sjøl begynner å bli "voksen" er det støtt og stadig venner rundt omkring som har begynt å fått babyer - og det er tydelig å se hvor berikende det er for de parenene som har fått unge! Er noe helt spesielt som ser ut til å få en helt ny livsstil til og starte, men alt er verdt det! Selv har jeg veldig lyst til å få barn ( 1 eller 2) iløpet av livet, jeg mener og føler det som at får man et barn med en person man elsker, så er det en ting som knytter hverandre enda sterkere til hverandre. Har ingen "planer" om å få unge på et par år enda, men om det så skjer - javel, da skjer det da:)
nickless Skrevet 5. mars 2011 #59 Skrevet 5. mars 2011 Jeg har 2 barn,har alltid vært glad i barn og aldri tvilt på om jeg skulle ha barn eller ikke. 2 er imidlertid nok for oss , det er en krevende livsoppgave! Ønsket var å bli ung mor , og er nå 30 og glad for valget om å ta barne fødsler i 20 åra , så har jeg igjen litt mer spille rom i 40 åra ;-)
sjøhest Skrevet 5. mars 2011 #60 Skrevet 5. mars 2011 ja, jeg vil ha (og har) barn. Kommer fra stor søskenflokk, og har hatt stor glede av det selv. Så jeg vil gjerne ha en stor familie jeg og. Dessuten vil jeg ha familie rundt meg både nå og når jeg blir gammel. Vil ikke bli ensom og alene i verden hvis min mann dør for eks. Og så syns jeg graviditet og baby/barn er spennende..
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå