Kitsch Skrevet 20. mai 2011 #181 Del Skrevet 20. mai 2011 Hei Teita! Håper du blir frisk snart. Ikke moro med sykdom Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Teriyaki Skrevet 20. mai 2011 #182 Del Skrevet 20. mai 2011 Masse god bedring! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Teita Skrevet 20. mai 2011 Forfatter #183 Del Skrevet 20. mai 2011 Tusen takk, jenter Jeg føler meg litt bedre nå faktisk, men dropper å dra på jobb i morgen, og det er egentlig litt deilig. Da får jeg helg også I kveld har jeg og forloveden min dratt hjem til familien hans og tatt et varmt og godt boblebad Også delte vi en helt vannmelon, og nå holder jeg på å kose maiskolber til kveldsmat Hehe. Jeg blir ALDRI mett for tiden. Spiser hele tilden. Jeg har tatt et magebilde i dag, men orker ikke sende fra telefonen, og laste opp her og der for å få det inn hit akkurat nå. Men det kommer snart God helg alle sammen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Delphina Skrevet 20. mai 2011 #184 Del Skrevet 20. mai 2011 Gooood bedring Teita Og sulten er vi alltid. Det er litt grusomt også, at man er så sulten. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kitsch Skrevet 21. mai 2011 #185 Del Skrevet 21. mai 2011 Gleder meg til magebilde Den sulten har jeg ikke merket noe til enda, tror jeg faktisk ikke spiser nok Men jeg tipper jeg kommer til å spise som en hest etterhvert God bedring Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Teriyaki Skrevet 22. mai 2011 #186 Del Skrevet 22. mai 2011 Blir spennende med magebilde! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Miss moneypenny Skrevet 23. mai 2011 #187 Del Skrevet 23. mai 2011 Heihei, innom og hilser på Det er nesten litt godt å se at det ikke bare er jeg som er konstant sulten! Det eneste jeg tenker på om dagen er mat Spiste akkurat, men jammen er jeg sulten igjen! Men vi skal bare spise og kose oss med god samvittighet Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Teita Skrevet 23. mai 2011 Forfatter #188 Del Skrevet 23. mai 2011 Ja, jeg er faktisk sulten HELE TIDEN. Uten å overdrive. Magebilde skal jeg prøve å få rotet meg til å legge ut snart. Sitter på jobbpc nå, så her får jeg ikke gjort noe. Mest sannsynelig så kommer det på onsdag, for da har jeg fri. Dagene går så utrolig fort ellers. Hehe Ha en fin uke Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skytte Skrevet 23. mai 2011 #189 Del Skrevet 23. mai 2011 Mmmmmmm!! Maaat Jeg har det på samme viset! Har så lyst på noe salt hele tiden... Søtsaker byr meg imot men skal prøve meg på litt mer frukt. Melon er jo veldig godt til vanlig i allefall Klem på deg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Delphina Skrevet 23. mai 2011 #190 Del Skrevet 23. mai 2011 Matmomser alle mann altså!. Jeg skal innrømme at jeg ikke orker å spise ofte, grunnet oppstøt og kvalme, og ei er jeg sulten heller. Kanskje en grunn til at jeg har ligget stabil så lenge? Gleder meg til å se magebilde :D Håper det står bra til med deg Teita Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Teriyaki Skrevet 24. mai 2011 #191 Del Skrevet 24. mai 2011 19 uker! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Delphina Skrevet 24. mai 2011 #192 Del Skrevet 24. mai 2011 19 uker! Snart halvveis! :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Teita Skrevet 24. mai 2011 Forfatter #193 Del Skrevet 24. mai 2011 Ja, da må jeg jo for meg selv og 19 uker i dag. Veldig snart halvveis, tenk at tiden går så fort! Jeg håper at alt står bra til med den lille inni magen min. Skulle bare så inderlig ønske at jeg kunne kjenne noen livstegn (spark) snart.. Late, late unge. Haha. Nå flytter vi inn i ny leilighet om en uke, og reiser mest sannsynelig på en ukes ferie til Tyrkia om tre uker. Herlig Gleder meg så utrolig mye! Det blir faktisk første og siste utenlandsferie vi får sammen før vi har barn. Så dette syntes vi bare at vi måtte ta oss råd til. Lover at jeg skal prøve å få lagt ut magebilde i morgen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
benni Skrevet 24. mai 2011 #194 Del Skrevet 24. mai 2011 Ååå, så koseliig :D Jeg vil også juble over 19 uker (noe jeg skulle gjordt på lørdag som var). Tiden går suuperfort- men nå syns jeg den bare går seint hehe. Hehe, late late beibis du da. Her føles det som det er en aktiv liten krabat til tider- fortsatt veldig uregelmessig da men. Så koselig at dere skal flytte inn i ny leilighet da :D Spennende. Elsker å drive på me sånt jeg- stelle og styre- pakke ut og finne ting du ikke viste du hadde i det hele tatt :D Og så gøy at dere skal reise Kjeempe spennende :D Vi satser på en tur i juli vi, for da har vi feri :D Skal bli hærlig Man må ta oss råd til sånne ting av og til, må unne oss noe selv også Før alle pengene kun går til beibisen hehe. Spent på magebilde :D wiii. Ha en fin fin dag TEITA ;D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Miss moneypenny Skrevet 24. mai 2011 #195 Del Skrevet 24. mai 2011 Hurra for 19 uker! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Teita Skrevet 24. mai 2011 Forfatter #196 Del Skrevet 24. mai 2011 Benni Ja, jeg skjønner godt at det er kjedelig å bli satt tilbake Men tenk når lille nurket ditt kommer, så hadde det ikke vært akkurat DEET nurket, om du var så langt på vei som du trodde. Hehe Så koselig hvis dere skal på feire da Jeg gleder meg skikkelig! Miss Moneypenny Tusen takk! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kitsch Skrevet 24. mai 2011 #197 Del Skrevet 24. mai 2011 19 uker allerede Spennende med ny leilighet! Gleder meg til jeg og kan flytte Er så koselig å innrede leiligheten. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Teita Skrevet 26. mai 2011 Forfatter #198 Del Skrevet 26. mai 2011 (endret) Hei alle sammen Beklager at jeg har vært litt fraværende og at magebildet kom litt sent, men dagene har bare flydd meg forbi. Det blir Tyrkiatur på meg. Så da reiser vi alle tre (meg, kjære og babyen i magen ) om ca. to uker. Jeg skal feire bursdagen min der nede, og gleder meg noe helt enormt. Bildet ble tatt for en uke siden. Endret 26. mai 2011 av Teita Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kitsch Skrevet 26. mai 2011 #199 Del Skrevet 26. mai 2011 Fine magen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kitsch Skrevet 26. mai 2011 #200 Del Skrevet 26. mai 2011 (endret) Ups, dobbelpost Endret 27. mai 2011 av Pitteliten Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå