Gå til innhold

Tisser du i dusjen?

77 stemmer

1. 1. Tisser du i dusjen?

• Ja, men jeg skammer meg litt over det
      20
    • Ja, selvfølgelig, det gjør da alle!
      34
    • Jeg gjorde det før, men jeg sluttet da jeg ble voksen og skjønte hvor ekkelt det er
      10
    • Nei, fy, så ekkelt, det har jeg aldri gjort!
      13

Fremhevede innlegg

Gjest Anuket
Skrevet

Ja, jeg skjønner at det er fullt mulig å tisse i vasken, men jeg lurer på om folk syns det er det samme?

Jeg syns det blir likt på alle måter...

Jeg synes ikke det blir det samme, syns det blir litt teit å sammenligne vasken med dusjen i grunn men det er nå meg. En grunn er at det er mer stress å klatre opp på vasken og du kan risikere å ødelegge noe.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja, jeg skjønner at det er fullt mulig å tisse i vasken, men jeg lurer på om folk syns det er det samme?

Jeg syns det blir likt på alle måter...

Nei, jeg synes ikke det blir det samme å tisse i oppvaskskum eller vasken på badet. I kummen vasker vi det vi skal spise av, og på badet fyller vi kanskje vasken med vann for å vaske ansiktet. Jeg tror på ingen måte det er farlig, siden det uansett blir fullt av bakterier når vi spytter etter å ha pusset tennene, eller vasker hender. Det er vel heller det at det er særdeles upraktisk å skulle hente stol og styre med å få plassert seg. Da kan man like så gjerne gå på do.

Det blir noe helt annet å stå naken i dusjen, hvor det sildrene, varme vannet gjør at du må tisse. I verste fall får du litt urin på føttene som du uansett vasker til slutt. Jeg gidder ikke gå på do (i andre enden av huset) klissvåt, eller å tørke meg og kle på meg først når jeg enkelt kan huke meg ned og tisse i dusjen.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Nei, jeg synes ikke det blir det samme å tisse i oppvaskskum eller vasken på badet. I kummen vasker vi det vi skal spise av, og på badet fyller vi kanskje vasken med vann for å vaske ansiktet. Jeg tror på ingen måte det er farlig, siden det uansett blir fullt av bakterier når vi spytter etter å ha pusset tennene, eller vasker hender. Det er vel heller det at det er særdeles upraktisk å skulle hente stol og styre med å få plassert seg. Da kan man like så gjerne gå på do.

Det blir noe helt annet å stå naken i dusjen, hvor det sildrene, varme vannet gjør at du må tisse. I verste fall får du litt urin på føttene som du uansett vasker til slutt. Jeg gidder ikke gå på do (i andre enden av huset) klissvåt, eller å tørke meg og kle på meg først når jeg enkelt kan huke meg ned og tisse i dusjen.

Men tenk på at tissen fordamper og kleber seg på alle veggene i dusjen. Og den dampen siver ut av baderommet og så kleber tissen seg til alle veggene i hele huset. . .

AnonymBruker
Skrevet

Men tenk på at tissen fordamper og kleber seg på alle veggene i dusjen. Og den dampen siver ut av baderommet og så kleber tissen seg til alle veggene i hele huset. . .

....dramaqueen

• Liker 3
Skrevet

Det samme skjer vel isåfall med død hud, svette, fotsopp og avføringspartikler - Da tror jeg ikke det er urinen du trenger å bekymre deg mest for ;)

• Liker 2
Gjest Sommertid
Skrevet

Jeg tisser også i dusjen :sjenert:

Jeg er litt facinert over at tisse i dusjen diskusjonene alltid blir lange. :popcorn:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...