Gå til innhold

Tisser du i dusjen?

77 stemmer

1. 1. Tisser du i dusjen?

• Ja, men jeg skammer meg litt over det
      20
    • Ja, selvfølgelig, det gjør da alle!
      34
    • Jeg gjorde det før, men jeg sluttet da jeg ble voksen og skjønte hvor ekkelt det er
      10
    • Nei, fy, så ekkelt, det har jeg aldri gjort!
      13

Fremhevede innlegg

Gjest Valiant
Skrevet

Og bakterier er ikke nødvendigvis negativt heller. :enig:

Det er sant.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Dere som "må" tisse i dusjen, gjør dere i det i fellesdusjer også? F.eks på treningssenter o.l.?

Jeg mener, hvis man mener man må pga vannet hjemme, så må man vel i fellesdusjer også?

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Det har aldri falt meg inn å tisse i dusjen, æsj! Jeg har da toalett.

De som tror at alle gjør det er de som gjør det selv da, de tror at det er normalen.

AnonymBruker
Skrevet

Dere som tisser i dusjen, bæsjer dere også der eller?

Hvis ikke, hvorfor skjønner dere ikke at det er like ekkelt å tisse der?

AnonymBruker
Skrevet

generelt nei, tisser før jeg skal dusje. sist gang jeg glemte det å dermed tisset i dusjen var 3 år siden. bekymrer meg ikke for bakterier, men liker ikke lukta, sjøl om det er bort i løpet av noen sekunder. HATER å sitte på dosete med våt rompe, så derfor holder jeg ut den korte tida med lukt heller!

AnonymBruker
Skrevet

tiss er det lite bakterier i og det blir fort skylt ned i sluken, hvert fall meste parten. bæsj - masse bakterier og må plukkes opp... æsj

Skrevet

Det er en viss forskjell på urin og avføring eller?? Ihvertfall i min verden!

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Det er en viss forskjell på urin og avføring eller?? Ihvertfall i min verden!

Noe har de begge til felles: de hører begge hjemme i do!

• Liker 1
Skrevet

Tisse i dusjen??

dere kødder?

Det er nasty...

Gjest Anuket
Skrevet

Dere som "må" tisse i dusjen, gjør dere i det i fellesdusjer også? F.eks på treningssenter o.l.?

Jeg mener, hvis man mener man må pga vannet hjemme, så må man vel i fellesdusjer også?

Nei fordi der er det faktisk regler imot å tisse. Dessuten så kan vi fint kontrollere tissetrangen vår, jeg gjør det en gang i blant, ikke alltid, men det skjer. Jeg vasker min egen dusj, mitt tiss, mitt ansvar - i en felles dusj er det en annen stakkar som må vaske - tror ikke de hadde blitt så glad i vaske da.

• Liker 1
Skrevet

Nei, jeg gjør ikke det og synes det er veldig ekkelt!

Skrevet

Jepp, jeg tisser i dusjen som de fleste andre. Snyter meg og spytter gjør jeg også der, om jeg føler behov for det ^^

• Liker 3
Skrevet

Ja :)

Altså, "samlar" ikkje opp før eg går i dusjen, men som regel kjem det nokre dråpar, ein blir jo stimulert av vatnet som renn.

AnonymBruker
Skrevet

Ja jewg tisser i dusjen! Jeg bor alene så det er da ikke noe problem. Virker som noen tror at man tisser opp etter veggen osv. Jeg tisser på sluken og det blir skylt ned med vann og såpe. Jeg vakser også dusjen ofte. Å tisse og bæsje i dusjen er 2 forskjellige ting, men nei jeg bæsjer ikke i dusjen. Jeg tisser ikke i dusjene på treningssenteret pga der er det andre å som bruker dusjene. Men det er kun jeg som bruker min dusj. Jeg har heller ikke do på badet. Doen er i 1 etasje mens badet i andre. Jeg får som regel alltid en trang til å tisse når jeg går inn i dusjen og skrur på vannet. Da gidder jeg ikke å skru av vannet, gå ut av dusjen og løpe ned våt. Kall meg gjerne ekkel ;)

• Liker 3
Gjest D.O.A.
Skrevet

Jeg tisser ikke i dusjen og fikk meg en real overraskelse da kjæresten fortalte om det som om det var det mest naturlige i verden.

Jeg synes det er ekkelt, det er en grunn til at det finnes et toalett. For meg er det ikke det renslighet uansett hvor fort det blir skylt ned i sluket, og får jeg barn vil de heldigvis bli opplært til å bruke doen de og.

Men hver sin dusj, hver sin lyst!

Skrevet (endret)

.

Endret av Fantomina
  • Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Jeg bare limer inn det jeg skrev i tråden som var her for en måneds tid siden:

Jeg synes alltid det er så morsomt når dette temaet kommer opp. Jeg synes det virker som om de som er i mot tissing i dusjen tror at de som tisser i dusjen stiller seg opp og tisser oppetter veggene, på dusjforhenget/døra og så skrur av dusjen og går ut. Det jeg antar at de fleste gjør, er å enten stille eller sette seg på huk rett over sluket og deretter dusje videre som normalt (og kanskje skylle litt ekstra i hjørnene). Det er en ganske stor forskjell på de to tingene.

Og det er selvsagt (iallfall for meg) ganske stor forskjell på å tisse og å bæsje i dusjen! Om man først skulle bæsje i dusjen er det vel ikke krise uansett? Det er jo bare å vaske... Er det ingen som har vasket småbarn som har klint med bæsj i dusjen? Eller opplevd unger som bæsjer i badekaret? Det meste er heldigvis vaskbart!

Enig. Synes flere her er sikkelig hysteriske altså.

• Liker 2
Gjest Rampunge
Skrevet

Skjønner at mange av dere ikke er småbarnsforeldre...

Tiss er forresten bakteriedrepende i det det kommer ut. Mange av dere damer har sikkert hatt et behov for å tisse rett etter sex. Det er kroppens naturlige måte å rense opp på. Tissetrangen kan nesten regnes som et urinnstinkt.

• Liker 4
Skrevet

Dem som er frisk så er det ikke farleg bakterier i tiss.

Mange blir tissetreng når en ser rennende vann og må tisse da. :fnise:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...