Gå til innhold

Tisser du i dusjen?

77 stemmer

1. 1. Tisser du i dusjen?

• Ja, men jeg skammer meg litt over det
      20
    • Ja, selvfølgelig, det gjør da alle!
      34
    • Jeg gjorde det før, men jeg sluttet da jeg ble voksen og skjønte hvor ekkelt det er
      10
    • Nei, fy, så ekkelt, det har jeg aldri gjort!
      13

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

http://en.wikipedia.org/wiki/Urophagia

Urin i seg selv er så rent at man drikke det uten å bli syk.

Nei, jeg tenner ikke på urin og alt det tullet der, drikker det heller ikke.

Jeg urinerer i dusjen noen ganger hvis jeg må tisse mens jeg er i dusjen. Og det er helt ufarlig.

• Liker 2
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tisser i min egen dusj, noen ganger er det bare sånn at trangen melder seg underveis. Og da har jeg heller ingen interesse av å vasse ut på gulvet sånn at halve badet blir vått + er ubehagelig å sitte på dosetet når man er klissvåt.

Kunne ikke falle meg inn å gjøre det på ett offentlig sted hvor andre kan bli utsatt for det. Det blir annerledes.

• Liker 1
Skrevet

Man må huske på at i utgangspunktet så er urin 100% sterilt og er det ikke det ja da har man urinveisinfeksjon ;)

Skrevet

Ok, urin er rent, dreper bakterier osv. Men det som plager emg er at det eventuelt kan bli liggende igjen i såperester o.l. Man får jo alltid et belegg inni dusjen som ting fester seg i, og blir rester av urin liggende der er det vel ikke spesielt sterilt i lengden?

AnonymBruker
Skrevet

Ok, urin er rent, dreper bakterier osv. Men det som plager emg er at det eventuelt kan bli liggende igjen i såperester o.l. Man får jo alltid et belegg inni dusjen som ting fester seg i, og blir rester av urin liggende der er det vel ikke spesielt sterilt i lengden?

Men det er da vel ikke slik at du slikker dusjgolvet eller dusjveggene uansett?

Du har vel mye annet dritt fra kroppen som evt legger seg i såperester også.

Og uansett har det noe å si om du får et ørlite fragment av urin på deg, mens du dusjer??

Er det noen som har tenkt på hvor utrolig mange bakterier som finnes på penger feks? Vedder på at det er mye mer uhygenisk enn dusjene til folk som tisser i den! Og det håndterer dere uten å bry dere? :gjeiper:

• Liker 1
Skrevet

Nei, ikke siden jeg var lita jente.. Og jeg er ikke noen bakteriefreak i det hele tatt, men tiss lukter! Jeg kan fint lukte om noen pleier å tisse i dusjen sin for å si det sånn :sjenert:

• Liker 1
Skrevet

Nei, ikke siden jeg var lita jente.. Og jeg er ikke noen bakteriefreak i det hele tatt, men tiss lukter! Jeg kan fint lukte om noen pleier å tisse i dusjen sin for å si det sånn :sjenert:

Det varierer jo veldig fra person til person, da. Mitt lukter som oftest ingenting, fordi jeg drikker altfor mye vann. Eksen min hadde så stram lukt på urinen at det sved i nesen om jeg skulle inn på toalettet etter han hadde vært der. Jeg kan av og til lukte at noen har tisset i dusjen, men disse personene har altså såpass stram lukt at det merkes like godt om de har gjort #1 i do. Eimen ligger i lufta mer enn i sluket.

Urin som blir liggende over tid er noe helt annet. Det kommer til å lukte uansett. Men da synes jeg det er litt rart om du ikke plukker opp rumpelukt (fra små rester av avføring), gammel svette og slike ting også. Det går jo ned i sluket på samme vis som urin.

• Liker 2
Skrevet

Tror ikke jeg lukter det som går ned i sluket, men er alltid noe som setter seg, akkurat som såperester. Og tror heller ikke jeg hadde lukta det om noen hadde tissa i dusjen en gang, det er vel mer de som gjør det regelmessig at lukten setter seg.

Skrevet

Syns dere liksom det er greit å tisse i vasken også da?

• Liker 2
Gjest Anuket
Skrevet

Ærlig talt da. Nei jeg gjør ikke det selv om jeg kan finne på å tisse i dusjen en gang. Nei jeg har ikke noe problemer med å holde meg og nei jeg tisser ikke i felles dusjer på treningssenteret. Jeg gjør det noen ganger i min egen dusj, som jeg vasker. Er det å tisse i sin egen dusj en gang i blant noe som plutselig er fryktelig?

Mange klarer faktisk å holde sine egne merkelige vaner for seg selv når de er ute - om man liker å rape etter å ha spist hjemme alene, betyr ikke dette at man gjør det når man spise det ute osv osv.

• Liker 1
Skrevet

Nei, jeg har toalett i huset.

De 15-20 minuttene jeg står i dusjen klarer jeg fint å overleve uten å pisse der.

• Liker 2
Gjest youlookslashy
Skrevet

Dere som mener at det "lukter"... Tror dere man tisser i dusjen mens den er avslått og lar det størkne der med varmekablene på fullt?............

• Liker 5
Skrevet

Dere som mener at det "lukter"... Tror dere man tisser i dusjen mens den er avslått og lar det størkne der med varmekablene på fullt?............

Nei, det tror jeg absolutt ikke :fnise: Men likevel så har det seg da sånn at jeg absolutt lukter urin i dusjen til enkelte.. vann tar ikke alltid med seg alt.

• Liker 2
Skrevet

Nei, det tror jeg absolutt ikke :fnise: Men likevel så har det seg da sånn at jeg absolutt lukter urin i dusjen til enkelte.. vann tar ikke alltid med seg alt.

nei ikke sant, ser for meg at mye av urinen blir med det fordampede vannet rundt i rommet og setter seg overalt..

AnonymBruker
Skrevet

Nå synes jeg det er noe vanskeligere å sette meg i vasken å tisse. Dessuten så bruker jeg ikke være naken og vaske hele kroppen når jeg bruker vasken.

• Liker 3
Skrevet

Hvis jeg har glemt å tisse før jeg hoppet inn, og det er en av de gangene det fine varme vannet frister mer enn å gå ut og sette seg på en doring, gjør jeg så klart det. En vasker da opp etter seg? Og hva er dette belegget du snakker om, jeg har aldri opplevd det her.

Og jeg tisser ikke i vasken, jeg har aldri euforiske øyeblikk som gjør at jeg tisser på meg når jeg vasker hender! :ler:

Skrevet (endret)

.

Endret av Fantomina
  • Liker 1
Skrevet

Hehe, lite partisk formulering av pollen da.

Hvis jeg er så trøtt at jeg velter meg selv rett inn i dusjen på morran, så blir det til at jeg sikter på sluket etterhvert som jeg våkner. Min dusj. Null stress.

• Liker 3
Skrevet

Det var faktisk helt normalt å tisse i utslagsvasken før i tiden. Man satte en skammel eller stol under for å støtte bena og lot det stå til ;)

• Liker 2
Skrevet

Ja, jeg skjønner at det er fullt mulig å tisse i vasken, men jeg lurer på om folk syns det er det samme?

Jeg syns det blir likt på alle måter...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...