Gå til innhold

Tisser du i dusjen?

77 stemmer

1. 1. Tisser du i dusjen?

• Ja, men jeg skammer meg litt over det
      20
    • Ja, selvfølgelig, det gjør da alle!
      34
    • Jeg gjorde det før, men jeg sluttet da jeg ble voksen og skjønte hvor ekkelt det er
      10
    • Nei, fy, så ekkelt, det har jeg aldri gjort!
      13

Fremhevede innlegg

Skrevet (endret)

En venn av meg påstår at de aller fleste tisser mens de dusjer! Stemmer dette? Selv kunne jeg aldri fått meg til å gjøre noe sånt. Hans argument er at tisset forsvinner ned i sluket med vannet. Hm. Tenk på såperester og sånt som blir liggende igjen som et belegg på gulvet/i fuger/i bunnen av dusjkabinettet. Min ekle tanke er at urin også blir igjen som en del av dette belegget, og det er jo direkte kvalmt!? Jeg mener, man vasker jo ikke dusjen etter hver gang man har brukt den. For ikke å snakke om at man blir stående i den ekle tisselukta som bare forsterkes av det dampende varme vannet. :kvalm:

Jeg tisser i hvert fall ikke i dusjen! Gjør du?

Endret av Gaia
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Aldri!

Joda innrøm det!!! Du tisser i dusjen som alle oss andre!! ^^

• Liker 3
Skrevet

Jeg tisser ikke i dusjen nei, synes det er motbydelig å tenke på at folk faktisk gjør det! *grøss* :redd:

I land som f.eks Mexico anbefaler de visst at folk skal gjøre det da :vetikke: For å spare vann eller noe :klo: Sikkert en fornuftig tanke, men å tisse i dusjen blir rett og slett feil i mitt hode!

• Liker 1
Gjest Bjørn82
Skrevet

Det er bedre å tisse i dusjen enn å dusje i tiss.

• Liker 11
Gjest Valiant
Skrevet

Ikke ifølge ei dame jeg gikk ut med en gang

• Liker 6
Skrevet

Hehe det er sant. :skratte:;)

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Nei, jeg pisser ikke i dusjen. Siden det er varmekabler i gulvet blir det en forferdelig stank av det som blir liggende igjen. Ungene mine pisser heller ikke i dusjen, og er det noen som gjør det blir de fort avslørt (pga lukta).

AnonymBruker
Skrevet

Bakterier... Nei takk.

AnonymBruker
Skrevet

Alltid, har aldri vært problemer med hverken lukt eller belegg.

Høres ut som at det er ganske mange hygienefreaker her inne, KROPPEN DIN inneholder mer dritt en piss og KROPPEN DIN legger igjen mer drit i dusjen enn piss.

Snakker om fisefine folk..!

• Liker 8
AnonymBruker
Skrevet

Bakterier... Nei takk.

Det er veldig bra for føttene fordi det dreper bakterier.

• Liker 1
Gjest MrsTux
Skrevet

Dette må være et veldig interessant tema, siden det dukker opp med jevne mellomrom.

Nei, jeg tisser ikke i dusjen, rett og slett fordi det ikke har falt meg inn å skulle gjøre det. Har toalett rett ved siden av.

• Liker 2
Skrevet

Heller tiss enn sæd! :sjenert:

• Liker 5
Skrevet

Nei, jeg ser ikke helt poenget med å tisse i dusjen. Jeg har toalett rett ved siden av dusjen, og er derfor en av de som tisser på do, dusjer i dusjen og pusser tenna i vasken, selv om jeg vet at flere gjør alt sammen i dusjen... sikkert gjerne samtidig også.. :ler:

personlig har jeg av en eller annen grunn kjempeproblemer med å klare å tisse om jeg ikke sitter, har ved diverse anledninger forsøkt å tisse i havet... :skratte: men får det seriøst ikke til. Dette til tross for at havet er digert og jeg vet at både unger, andre voksne og det meste gjør fra seg i vannet, og det er mye annet der også som er værre en litt urin. Men blæra mi har veldig vanskelig for å slippe på vannet om jeg altså ikke sitter ned. :ler:

• Liker 1
Gjest Valiant
Skrevet

Bakterier... Nei takk.

Du er klar over at det er bakterier over alt over alt hvor vi går og alt vi tar på ikke sant ?

• Liker 3
Skrevet

Du er klar over at det er bakterier over alt over alt hvor vi går og alt vi tar på ikke sant ?

Og bakterier er ikke nødvendigvis negativt heller. :enig:

• Liker 1
Gjest Anuket
Skrevet

Må innrømme at det har jeg gjort og fremdeles gjør en sjelden gang - tror kanskje det er fordi det er først når jeg står der at det går opp for meg at jeg må på do. Men som sagt en sjelden gang. Jaja det er nå jeg som vasker dusjen hver gang så ikke noe problem. :fnise:

• Liker 4
Skrevet

Må jeg så må jeg, blir stimulert av vannet og da klarer jeg ikke holde meg. Aldri noe problem med lukt i dusjen hos oss, kanskje fordi det blir skylt med litervis med vann fr dusjen etter jeg har tisset?? Tror vi har mer bakterier på kroppen vår enn det er i urinen.

• Liker 4
Skrevet

Det har hendt seg at jeg har gjort det ja. Plutselig kjenner man at man må tisse, og da frister det ikke å gå dryppende til doen som er på andre siden av rommet. Men det er veldig sjeldent! Det renner jo ned i sluken etter hvert uansett. Anser det ikke som så særlig uhygienisk heller, urin er vel noe av det reneste som finnes?

• Liker 4

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...