Vargen Skrevet 8. mars 2011 #61 Skrevet 8. mars 2011 Militære angrepstaktikker, amerikansk indianerhistorie, afrikansk geografi, dansk politikk, fotball (norsk og engelsk), manipulasjonsteknikker, hest, lastebilsteori, naturfag, kjemi, teologi, marxisme, skøyting, musikkspilling, med mye mere... Det er forunderlig det, for som ung tror man man vet og kan så mye, men jo eldre man blir, jo mindre innser man at man vet... Feilen med verden er at de dumme er så skråsikre på alt - og de kloke så fulle av tvil. Bertrand Russell Vargen 1
Gjest HunterLady Skrevet 8. mars 2011 #62 Skrevet 8. mars 2011 - Elektronikk og datagreier. - Mattematikk - Motor og bilmekanikk
smalls Skrevet 8. mars 2011 #63 Skrevet 8. mars 2011 Mattematikk!! Var et under at jeg i det hele tatt fikk en 2er på matte eksamen på VGS. Jeg har aldri skjønt matte og kommer ikke til å skjønne det heller. Er så glad jeg er ferdig med matte på skolen! Huff. Verste var jo at mattelæreren min ble like sur hver gang jeg ikke kunne svare på en matteoppgave. Matte er ikke noe man kan lese seg til som med Norsk, Engelsk osv. Enten så kan man matte eller så kan man det ikke. Nytter ikke å kjefte på meg liksom.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå