madison rose Skrevet 2. mars 2011 #41 Skrevet 2. mars 2011 fysikk, kjemi og matematikk. det har en naturlig forklaring. mat, økonomi, barn og biler er jeg ganske grønn på, men jeg klarer meg allikevel.
Havtorn Skrevet 2. mars 2011 #42 Skrevet 2. mars 2011 Sport, realfag og utenlandspolitikk er ikke noe jeg skal skryte på meg kunnskap over akkurat..
Gjest Belle Gunnes Skrevet 2. mars 2011 #43 Skrevet 2. mars 2011 Fotball. Jeg vet ikke opp og ned på en fotball og har tenkt å la det forbli slik Generelt sport driter jeg i. Hvem som vant ditt og datt der og da? Hvorfor bruke opp hard disk plass på slikt?
Gjest Purple Haze Skrevet 2. mars 2011 #44 Skrevet 2. mars 2011 Jeg er veldig dårlig i matematikk, fysikk og kjemi. Dessuten vil jeg ikke akkurat påstå at jeg forstår meg så veldig på børs, aksjehandler, Dow Jones osv...
Gjest NozMonster Skrevet 2. mars 2011 #45 Skrevet 2. mars 2011 vondt å innrømme det, men jeg er dålig på å være venninne. det er jo ikke at jeg vet lite om hvordan man skal være det, men jeg klarer ikke gjennomføre det.
Spiralis Skrevet 2. mars 2011 #46 Skrevet 2. mars 2011 Jeg kan lite om gardiner. Normalt medfører dette ingen problemer eller komplikasjoner. 3
Envy Skrevet 2. mars 2011 #47 Skrevet 2. mars 2011 Jeg oppdaget da jeg hadde med meg min 10 år gamle niese på brio at jeg kan særs lite om leker, og hva barn i dag intresserer seg for.
Knøttet Skrevet 2. mars 2011 #48 Skrevet 2. mars 2011 Matte, geografi, historie, naturfag, biler , smalltalk, lyving og spesielt å lyve spontant, og sikkert mye mer jeg ikke husker akkurat nå.
AnonymBruker Skrevet 2. mars 2011 #49 Skrevet 2. mars 2011 Hva jeg kan lite om? Oj, det er mye det, jeg tenker det at om jeg ble sent tilbake i tid med en tidsmaskin, så hadde jeg vært helt ubrukelig. Jeg kunne ikke tegnet og forklart noen av "fremskrittene" som biler/båter/fly/PC/TV/ hvordan en motor fungerer, jeg har ikke peiling på alt det tekniske/mekaniske som ligger bak. Ellers vet jeg for lite om pengemarkedet, aksjer/fond osv.
Gjest Lebewesen93 Skrevet 2. mars 2011 #50 Skrevet 2. mars 2011 Alt i grunn, enten så kan jeg bare LITT om ting, eller ingenting...
HedvigR Skrevet 3. mars 2011 #51 Skrevet 3. mars 2011 Er MYE jeg kan lite om! Men kan vel nevne biler, tekniske og mekaniske ting, økonomi og fysikk. Men tror ikke noe av det hemmer meg noe særlig i hverdagen
MissStiles Skrevet 3. mars 2011 #52 Skrevet 3. mars 2011 Sport er noe jeg kan veldig lite om. Bil interesserer meg heller ikke så mye at jeg kan veldig mye.
kakemonsteret Skrevet 3. mars 2011 #53 Skrevet 3. mars 2011 Jeg er helt blank på å vite navn på fugler og blomster. Kan nesten bare dompap (den mannlige), måse, tulipan og rose. Resten er bar fugler og blomster av noe slag..
K.B.E Skrevet 7. mars 2011 #54 Skrevet 7. mars 2011 Sport. Politikk. Historie, bortsett fra imperialisme og kolonialisme. Navn på fjell, elver og slike ting. Mote og motemerker. Det meste innen musikk, bortsett fra The Beatles.
Gjest BettyBoop28 Skrevet 7. mars 2011 #55 Skrevet 7. mars 2011 (endret) - Geografi. - Matte - Sport - Politikk - Mye av historie - Biler - Musikk annet enn det som ligger på hitlistene Endret 7. mars 2011 av BettyBoop28
Fanta Exotic Skrevet 7. mars 2011 #56 Skrevet 7. mars 2011 Skal vi se... - Matte - Fysikk - Kjemi - Geografi - Biler - Sport - Kjendiser - Mote - Elektronikk - Film - Hår og hudpleie
Vargen Skrevet 8. mars 2011 #60 Skrevet 8. mars 2011 - Moter og design. Som jeg i tillegg til å kunne lite om, synes er gørr kjedelig. - Dans. - Paradise Hotel og andre reality-serier. Kan ha en nær sammenheng med at jeg ikke kunne brydd meg mindre om det.. Og sikkert MANGE andre ting også! Vennlig hilsen Vargen!
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå