Gå til innhold

Hva kan du lite om?

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Vi må vel ha en tråd om det også.

Hva kan du lite om, hva er du håpløs til?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Matlaging.

Helt håpløs!

Gjest Footloose
Skrevet

politikk! Jeg hadde ikke funnet bak eller frem på en politiker en gang. Har kunnskap på minussiden der.

• Liker 1
Skrevet

Biler.

AnonymBruker
Skrevet

Geografi.

• Liker 2
Skrevet

Shit chat, -altså snakke om ingenting eller selskapssnakk.

Skrevet

Alt som har med realfag å gjøre. Matte, fysikk, kjemi og de fagene hvor man må tenke kogntivt. Også er jeg forferdelig dårlig med elektronikk!

• Liker 1
Skrevet

Henger meg på geografi og politikk. Eneste landene jeg kan plassere på kartet er Norge, Sverige og Danmark. Herrejesus

Skrevet

Matte og baking er de to første tingene jeg kommer på.

AnonymBruker
Skrevet

Matematikk. uff...

Skrevet

Kjemi

AnonymBruker
Skrevet

Sport! Og biler.

Og geografi utenom Europa, selv om jeg mistenker at jeg ikke er så mye dårligere enn gjennomsnittet.

Skrevet

Universet

AnonymBruker
Skrevet

Militære angrepstaktikker, amerikansk indianerhistorie, afrikansk geografi, dansk politikk, fotball (norsk og engelsk), manipulasjonsteknikker, hest, lastebilsteori, naturfag, kjemi, teologi, marxisme, skøyting, musikkspilling, med mye mere...

Det er forunderlig det, for som ung tror man man vet og kan så mye, men jo eldre man blir, jo mindre innser man at man vet...

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Militære angrepstaktikker, amerikansk indianerhistorie, afrikansk geografi, dansk politikk, fotball (norsk og engelsk), manipulasjonsteknikker, hest, lastebilsteori, naturfag, kjemi, teologi, marxisme, skøyting, musikkspilling, med mye mere...

Det er forunderlig det, for som ung tror man man vet og kan så mye, men jo eldre man blir, jo mindre innser man at man vet...

Socrates ville vært stolt. :)

AnonymBruker
Skrevet

Socrates ville vært stolt. :)

Kunne han også lite? :klo:

Skrevet

Er ganske udugelig i det meste som har med matematikk å gjøre. I tillegg kan jeg lite om matlaging. Heldigvis har jeg en samboer som er glad i begge deler! :lur:

AnonymBruker
Skrevet

Kunne han også lite? :klo:

Nei, du siterte ham (nesten). "The more I learn, the more I learn how little I know."

• Liker 2
Gjest Cerridwen
Skrevet (endret)

Realfag, og då spesielt matematikk.

Trur fortsatt ikkje eg kan gongetabbelen heilt utenat. :fnise:

Endret av Cerridwen
  • Liker 1
Gjest riotgrrrl
Skrevet

Kvantefysikk, sorte materier og astronomi, men skulle gjerne likt å kunne mer om det! Ellers kan jeg svært lite om bygg-ting og mekanikk, men har heller ingen interesse av å kunne noe om det.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...