AnonymBruker Skrevet 2. mars 2011 #22 Skrevet 2. mars 2011 Kan vel mer en de fleste innefor matematikk og elektronikk. Men innser etterhvert som jeg lærer mer at det er enda mer jeg ikke vet noe om Så jeg vil påstå at enda jeg er oppvakt og samfunnsengasjert så vet jeg lite om omtrent alt.
Gjest Canis lupus Skrevet 2. mars 2011 #24 Skrevet 2. mars 2011 Geografi, akvariefisk, matlaging, mattematikk, historie osv.
cilipili Skrevet 2. mars 2011 #26 Skrevet 2. mars 2011 Elektronikk, biler, tysk (men bare fordi jeg synes det er dritstygt ) og så er jeg elendig til å huske alt jeg må huske.
Gjest mari kontrari Skrevet 2. mars 2011 #28 Skrevet 2. mars 2011 Veldig, veldig mye, sikkert aller minst om det jeg ikke engang kommer på. Sportspørsmålene tar som regel knekken på meg i kunnskapsspill, men det gjør meg ikke så mye. Derimot skulle jeg ønske jeg kunne mer om afrikas historie, og at jeg var flinkere i fremmedspråk. Skulle også gjerne hatt mer kunnskap om kunst og kunsthistorie. Også kan jeg ikke mekanikk og mekaniske uttrykk, det hadde vært kjekt så jeg forsto mer når broren min snakker om sine studier.
Guriane Skrevet 2. mars 2011 #29 Skrevet 2. mars 2011 Fotball kan jeg ekstremt lite om. Men jeg har klart meg fint likevel
Gjest Valiant Skrevet 2. mars 2011 #30 Skrevet 2. mars 2011 Mye men kanskje mest anatomi jeg kan svært lite om menneskekroppen og staving og matte og grammatikk faktisk er jeg dum som et brød nei det er og fornærme et brød
The Kitten Skrevet 2. mars 2011 #31 Skrevet 2. mars 2011 Jeg kan veldig lite om biler og sport, men det interesserer meg heller ikke.
kaprifolen Skrevet 2. mars 2011 #32 Skrevet 2. mars 2011 Uendelig masse jeg vet lite eller ingenting om, men det første som slår meg er matte fra vgs-nivå og opp (ikke ta for gitt at jeg husker alt fra ungdomsskolen heller). Biler, fotball, mekanikk, og så kan jeg absolutt ingenting om å finne motivasjon og selvdisiplin til å gå tilbake til å trene..
Meaty Skrevet 2. mars 2011 #33 Skrevet 2. mars 2011 Jeg er flau over hvor lite jeg kan om historie. Da jeg gikk på skolen fikk jeg toppkarakterer, jeg pugget foran hver prøve og gjorde det bra, men etterpå var alt glemt. Heldigvis har jeg en samboer som er veldig interessert i historie, så jeg spør ham når det er noe jeg lurer på. Jeg tror ikke jeg engang kan forklare hvorfor det var krig i Norge.
Gjest MrsTux Skrevet 2. mars 2011 #34 Skrevet 2. mars 2011 Biler, data og andre tekniske ting. Oppussing og husbygging.
Skravlebøtta Skrevet 2. mars 2011 #36 Skrevet 2. mars 2011 (endret) Kan vel omtrent ingenting om samfunn, politikk og historie Endret 26. februar 2012 av Skravlebøtta
AnonymBruker Skrevet 2. mars 2011 #38 Skrevet 2. mars 2011 Jeg tror ikke jeg engang kan forklare hvorfor det var krig i Norge. Tyskland innvaderte oss derfor var det krig i Norge.
Gjest imli Skrevet 2. mars 2011 #39 Skrevet 2. mars 2011 Er vel nesten enklare å ramse opp kva ein er god på Eg er ein person som har ganske allsidige interesser, så eg kan litt om mange tema (og mykje om nokre få tema). Ting eg ikkje kan noko som helst om, må vere sånt som romfart, kvantefysikk, aksjemarkedet, elektronikk osv.
Gjest Sommertid Skrevet 2. mars 2011 #40 Skrevet 2. mars 2011 Det jeg umiddelbart tenker på er matlaging og politikk. Der er jeg helt grønn.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå