pantera Skrevet 3. mars 2011 #61 Skrevet 3. mars 2011 Drikker nesten aldri brus, synes ikke det er såå fantastisk. Blir for det meste rusbrus eller brus når jeg skal mikse drinker, hvis jeg drikker brus
AnonymBruker Skrevet 3. mars 2011 #62 Skrevet 3. mars 2011 Drikker gjerne minst 1,5 l Pepsi Max hver dag.... Men drikker som regel minst 2-3 l rent vann også, noe jeg tror mange glemmer. Drikker ikke kaffe, spiser ekstremt lite sukker, og rører alkohol kanskje 5 ganger i året, og da i moderate mengder. I forhold til tenner, så lurer jeg på hvor mange av dere som drikker juice som tenker over at det ofte er like mye syre i det?
NullHull Skrevet 3. mars 2011 #63 Skrevet 3. mars 2011 Jeg drikker brus hver dag, kanskje 3-5 glass, sjeldent jeg drikker noe mer enn det ( bare vann rett etter å ha pusset tenna) jeg MÅ ha brus, hater dikke uten kullsyre. Er litt bakvendt her jeg. For selv om jeg drikker 2-3 liter Pepsi Max pr dag, kan jeg styre min begeistring for kullsyren. Slik at jeg står og rister på brusflaskene jeg da, for å få brusen så tam som mulig
MissStiles Skrevet 3. mars 2011 #65 Skrevet 3. mars 2011 Hvor mye brus drikker dere andre? Jeg drikker ikke mye brus. Mest i helgene. Men ikke mye da heller.
AnonymBruker Skrevet 3. mars 2011 #66 Skrevet 3. mars 2011 Er litt bakvendt her jeg. For selv om jeg drikker 2-3 liter Pepsi Max pr dag, kan jeg styre min begeistring for kullsyren. Slik at jeg står og rister på brusflaskene jeg da, for å få brusen så tam som mulig TS: haha.. dette var en original vri på brusdrikking. Så du drikker ikke fullt så "brus" som oss andre brus sluker, men konsumerer store mengder daubrus. Kanskje du kunne fått kjøpe daubrus billigere av levrandørene?
Rights Skrevet 4. mars 2011 #67 Skrevet 4. mars 2011 Sånn generelt sett så drikker jeg kun litt brus i helgene (til den gode lørdagsmaten!).. men jeg tar meg gjerne en cola av og til, om jeg spiser på restaurant. Kommer litt an på. Så det går vel med 0.5l-1l brus per uke.. Denne skal jeg presse ned til max 0.5l
smalls Skrevet 4. mars 2011 #68 Skrevet 4. mars 2011 Må si jeg er sjokkert over hvor mye brus folk faktisk drikker. 1
AnonymBruker Skrevet 4. mars 2011 #69 Skrevet 4. mars 2011 TS: Jeg har handlet inn Farris Bris. Med mango smak. denne brusen var knallgod. Har bælmet 1,5 liter idag alene. Jeg tror dette kan bli min nye brus. Vet ikke om den er noe sunnere enn pepsi max eller cola eller noe.. Den var god, å den kan jeg anbefale.
Fanta Exotic Skrevet 4. mars 2011 #70 Skrevet 4. mars 2011 Vennen min mener at det medfører mer hår tap og det vil jeg ikke ha noe av ). Jeg er nok et vandrende eksempel på at det er feil. Bøtter innpå med altfor mye brus hver dag, men ser fortsatt ut som et troll på håret.
Gjest Applestore Skrevet 4. mars 2011 #71 Skrevet 4. mars 2011 Jeg drakk mye brus før, spesielt i helgene. Nå har jeg gått helt vekk fra brus, bruker det kun noen ganger som blandevann. Om jeg skal drikke brus utenom blir det farris
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå