AnonymBruker Skrevet 1. mars 2011 #21 Skrevet 1. mars 2011 Interessant å høre Drakk du vanlig brus med sukker eller light-brus? Det var faktisk mest Pepsi Max det gikk i, er ikke det en light variant? Brus som cola drakk jeg aldri, det fristet ikke.
AnonymBruker Skrevet 1. mars 2011 #22 Skrevet 1. mars 2011 TS: Jeg hadde håpet det var mange flere som skulle si at de drakk like mye brus. hehe.. Jeg merker ikke noe til at jeg er dårligere fysisk pga. brusdrikkingen, men kanskje jeg hadde merket at jeg blir enda bedre fysisk når jeg ikke drikker brus. (Jeg trener jo relativt mye)
Tulling Skrevet 1. mars 2011 #23 Skrevet 1. mars 2011 Jeg drakk brus hver dag før, nå har jeg gått over til funlight saft. Når man har kommet over til saft er veien kort til å drikke vann. Drikker ofte bare rent vann, sånn var det ikke da jeg drakk brus hver dag Merker det på magen, mindre oppblåst og slutt på sure oppstøt.
AnonymBruker Skrevet 1. mars 2011 #24 Skrevet 1. mars 2011 Kanskje et glass en gang i året. Eller sjeldnere. Smaker ikke godt når man ikke har hatt det på en stund, da kjenner man den syntetiske smaken med en gang. 1
AnonymBruker Skrevet 1. mars 2011 #25 Skrevet 1. mars 2011 Jeg drakk brus hver dag før, nå har jeg gått over til funlight saft. Når man har kommet over til saft er veien kort til å drikke vann. Drikker ofte bare rent vann, sånn var det ikke da jeg drakk brus hver dag Merker det på magen, mindre oppblåst og slutt på sure oppstøt. Ja det kan hende at det er smart å kjøpe saft istedet for å rett på vann, det blir vel litt hardcore for meg som er en sånn brus sluk.. (Kan ikke huske sist jeg drakk saft.. Må være 20år siden hahaha..)
Goldpanda Skrevet 1. mars 2011 #26 Skrevet 1. mars 2011 Drikker brus hvis jeg er syk, hvis det er jul/bursdag eller noe, og ellers kun som blandevann. Men jeg tenker på cola minst en gang hver dag. Tror aldri jeg blir kvitt det suget, selv om jeg kuttet ut brus i helgene for leeenge siden.
AnonymBruker Skrevet 1. mars 2011 #27 Skrevet 1. mars 2011 Drikker brus hvis jeg er syk, hvis det er jul/bursdag eller noe, og ellers kun som blandevann. Men jeg tenker på cola minst en gang hver dag. Tror aldri jeg blir kvitt det suget, selv om jeg kuttet ut brus i helgene for leeenge siden. Jaaah! Jeg har det sånn jeg også... Det er liksom et sug når jeg ikke har brus.. Jeg blir stressa. Er som å være tom for snus/røyk.
FantasDick Skrevet 1. mars 2011 #28 Skrevet 1. mars 2011 Jeg drikker litt julebrus i jula, ellers ingenting. Eller.. kanskje jeg drikker én drink i året som er blandet med brus, i tillegg. 1
Sweetpea25 Skrevet 1. mars 2011 #29 Skrevet 1. mars 2011 Jeg drikker alfor mye brus.. Har alltid med meg 0.5l Cola på jobb, i tillegg drikker jeg 2-3 glass hjemme også. Er nok litt avhengig.. Blir irritabel, føler meg uvel og får hodepine dersom jeg ikke får i meg cola..
The Kitten Skrevet 1. mars 2011 #30 Skrevet 1. mars 2011 (endret) Jeg drikker hovedsaklig brus når jeg er utenlands, og en sjelden gang hjemme. Vil tippe forbruket ligger på 2-4 l, per år. Endret 1. mars 2011 av The Kitten 1
Goldpanda Skrevet 1. mars 2011 #31 Skrevet 1. mars 2011 Jaaah! Jeg har det sånn jeg også... Det er liksom et sug når jeg ikke har brus.. Jeg blir stressa. Er som å være tom for snus/røyk. Nå hverken røyker eller snuser jeg, men det er et sug ja. Rart er det også, har jo ikke drukket cola på et halvt år!
Gjest Canis lupus Skrevet 2. mars 2011 #32 Skrevet 2. mars 2011 Ca en liter Pepsi Max om dagen. Noen ganger mer, andre ganger mindre. ( Ja, jeg vet det ikke er bra for meg.. )
Guriane Skrevet 2. mars 2011 #33 Skrevet 2. mars 2011 Nå har jeg nesten nettopp vært på butikken å pantet flasker. Var vel nesten en hel søppelsekk jeg leverte, å det var ikke lenge siden jeg var å pantet før det heller. Dette er vel en uke siden nå. Men nå ser jeg det igjen. Nå er det tomme brusflasker strødd utover igjen. 15 tomme halvannen litere. Damn hvor mye brus går det an å drikke. Jeg har ikke peiling på hvor mye brus jeg drikker, men utifra mengden tomgods så ser dette farlig ut. Hvor mye brus drikker dere andre? Vanskelig å si nøyaktig, noen ganger kan jeg drikke mye, andre ganger kan det gå flere uker i mellom. Men sånn i gjennomsnitt ett til to glass i uka kanskje?
Chiyo Skrevet 2. mars 2011 #36 Skrevet 2. mars 2011 Kok vannet før du drikker det Nja men det er tidskrevende. Fordi da må man koke vann og vente til det blir kalt. Men jeg antar at jeg kan ha en flaske med kokt vann på slik at det er klart til når jeg vil bruke det.
Gjest Airi Skrevet 2. mars 2011 #37 Skrevet 2. mars 2011 Jeg drikker veldig lite brus, kanskje et par ganger i måneden. Kjøper det aldri selv, men er veldig glad i kullsyredrikk som farris og FeelGood da. Drikker ikke det heller ukentlig.
origin Skrevet 2. mars 2011 #38 Skrevet 2. mars 2011 Kok vannet før du drikker det vurdert å skaffe vannrenser?
NullHull Skrevet 2. mars 2011 #39 Skrevet 2. mars 2011 Pepsi Max er ikke bare den eneste brusen jeg drikker, men nesten DET eneste jeg drikker overhodet (foruten vann dersom jeg blir innmari tørst på treninga). Så dermed går det lett med et par-tre liter P-Max om dagen her i gården 1
AnonymBruker Skrevet 2. mars 2011 #40 Skrevet 2. mars 2011 TS: Jeg fikk litt inspirasjon av dere "antibrusere" og har nå litt mere lyst å slutte med brusdrikkingen enn jeg hadde tidligere. Men brus har en slags naturlig tiltrekningskraft på meg.. Når jeg handler på butikken og går forbi brusreolen, så er det bare plutselig et par flasker brus i handlevognen som jeg ikke har sett før de ligger på kassa. Er det bare meg eller er det flere som lider av slikt?
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå