Gå til innhold

Hva kan du mye om?

Fremhevede innlegg

Skrevet

- 2. verdenskrig. sluker ALT jeg kommer over om dette, og blir aldri lei!

- Egentlig historie generelt..

- Rettskriving

- Lærer sangtekster veldig fort

- Språk

- i følge sambo kan jeg mye om "jenteting" som han kaller det :fnise:

Videoannonse
Annonse
Gjest Lykkeliky
Skrevet

Jeg kan mye om:

musikk

film

diagnoser innen psykiatri

psykisk utviklingshemmede

massemordere

litteratur

herrehåndball :rodmer:

hehe, lett blanding med andre ord!

AnonymBruker
Skrevet

• mote
  • sosiale medier
  • fotball

Skrevet

- Kan mye om tenner og munnhule :) Ellers har jeg ganske god allmennkunnskap.

- Jeg har et godt ordforråd ifht. alderen min, noe som kommer overraskende på noen :fnise:

- Jeg vil våge å påstå at jeg er god i rettskrivning, selv om noen feil dukker opp her og der :)

- Føler selv at jeg har grei kunnskap om musikk og da særlig fra 70-tallet og oppover, noe 60-talls også. Kan ikke så mye om nyere musikk, men kan jo ikke unngå å få med meg noe..

- Kan også en del om litteraturhistorie, og norske forfatere og verker fra realismen og naturalismen, da dette interesserer meg veldig :)

AnonymBruker
Skrevet

Har lært meg litt under ski-vm. Kollektiv som ikke fungerer.

Skrevet

Astrologi. Jeg var kjempeinteressert i dette for noen år siden, men det føles litt ubrukelig nå, siden jeg overhodet ikke tror det ligger noe i det.

Jeg kan også mye om Backstreetboys, som jeg en gang for lenge lenge siden var helt gal etter.

Kosthold og blodsukkerregulering har jeg god greie på, måtte bare sette meg inn i det den dagen jeg ufrivillig ble type 1 diabetiker.

Og så kan jeg en del om førskolepedagogikk, siden jeg har tatt førskolelærerutdannelse og jobber i barnehage.

Jeg kan også mye om London.

Men er ganske ubrukelig ellers. ;)

Skrevet (endret)

Jeg er veldig interessert i psykologi, og hvorfor mennesker oppfører seg/er som de er.

Jeg føler jeg kan mye om dette, og hvordan man uttrykker følelser forskjellig, kroppsspråk og reaksjoner.

Jeg syns det er spennende å finne årsaker til ulike psykiske lidelser og gleder, og tror jeg kan mye om dette.

Er også god på ernæring og sunnhet i kosthold og ernæring. Er over gjennomsnittet interresert i sunt kosthold, men jeg er ikke fanatisk heller da.

Endret av sophiaM
Skrevet

- Latin Amerika (historie, litteratur, kultur, samfunn, musikk, politikk, dans, språk, geografi, osv).

Har bodd og reist veldig mye på det kontinentet, gått på Latin Amerika-studier i Norge, og leser det meste jeg kommer over.

Skrevet

hmmm jeg kan endel om kuer..

ellers kan jeg endel om hesteraser og hunderaser... og veldig intressert i travsport... så kan litt om det og :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...