KaDust Skrevet 1. mars 2011 #21 Skrevet 1. mars 2011 Jeg har hatt egne problemer å håndtere de siste årene, og har derfor ikke utøvd det jeg interesserer meg for noe særlig. Kan derfor ikke veldig mye om et emne, men jeg lærer fort så har dermed plukket opp en god del ting opp igjennom årene. Merker at jeg kan mer om mye enn andre. Senest idag satt jeg og belærte veilederen min, noe hun syntes var hysterisk morsomt for jeg fortalte om ting hun ikke visste.
sequin Skrevet 1. mars 2011 #22 Skrevet 1. mars 2011 jeg kan mye om: *Matematikk *Krigshistorie, spesiellt Churchill. *Kostymehistorie *norsk historie Egentlig er jeg ganske god i vanlige allmenfag, fordi jeg var helt oppslukt av gode karakterer på ungdomskolen og VGS. Jeg ksulle ikke bare kunne det som sto i bøkene, men alt utover emnene også.
Konstantin Skrevet 1. mars 2011 #23 Skrevet 1. mars 2011 Er godt over gjennomsnittlig interresert i musikk, så kan en del om dette. Liker også veldig godt historie. Er også film/serie nerd så kan endel om serier også! Liker generelt "fun facts" ! Er helt ubruklig i geografi! 1
Beatee Skrevet 1. mars 2011 #25 Skrevet 1. mars 2011 Kan veldig mye om: - Dyr - Dyrestell - Trening av hest og hund - Hundepsykologi
Gjest riotgrrrl Skrevet 1. mars 2011 #26 Skrevet 1. mars 2011 Jeg kan ganske mye om jus og sosiologi, ettersom jeg studerer det. Er kanskje spesielt interessert i fast eiendom og erstatningsrett m.m. Utenom studiene har jeg vel ikke peiling på så mye annet enn kampsport, men kun de variantene jeg selv utøver. Jo, og musikk da.
AnonymBruker Skrevet 1. mars 2011 #27 Skrevet 1. mars 2011 Hum... I grunnen er jeg ubrukelig til alt. Men jeg kan litt om: * GNU/Linux. Etter å ha tatt kurs på LinPro hvor det viste seg at kursholderne kunne mindre enn jeg kan så viser det seg at jeg kan kanskje ikke så lite alikevel. Jeg har brukt GNU/Linux siden 1998. * Historie. Som 15-åring droppet jeg ut av videregående, og heller enn å bare sitte inne hele dagene ble jeg gående på en masse loppemarked og antikvariat og kjøpe massevis av historiebøker. Alt fra bøker fra midten av 1800-tallet om Napoleon, om Sambandsstatene (med du verden så skjønne bilder på en fantastisk urørt jungel som ikke eksisterer mer), om Carl Gustaf I, om alt mulig rart. Men i særs leste jeg mye om både første og andre verdenskrig. Og jeg vet følgelig om ubehagelige historiske sannheter som aldri må nevnes i mindre tolerante menneskers nærvær. * Data. Fortrinnsvis hardware. Jeg er superflink til å fikse ting når maskiner ikke vil men jeg er håpløs til å skrive dokumenter eller excel. * Filosofi. Først og fremst fordi jeg interesserer meg for politikk. Noe som gjør at en skulle tro jeg var flink til samfunnskunnskap, men neida.
Gjest Lebewesen93 Skrevet 1. mars 2011 #28 Skrevet 1. mars 2011 Jeg tror ikke jeg kan mye om noen ting, kan ikke lite om mye heller. Men, ser ikke på meg selv som DUM av den grunn. Leser flere aviser og slikt hver dag, følger med på hva som skjer i verden, litt interessert i psykisk helse, men skulle gjerne husket på alt jeg leser. Av en eller annen grunn glemmer jeg alt, snart husker jeg vel ikke navnet mitt heller Er glad i å lage mat, men kan ikke mye om det. Kan ingenting om historie (Hitler osv), biologi, matte... Men jeg KAN være litt praktisk på noen områder da, men det er det. Ellers så er jeg ikke akkurat et geni
AnonymBruker Skrevet 1. mars 2011 #29 Skrevet 1. mars 2011 kan etter andres mening masse om dyr. selv tror jeg ikke jeg vet mer enn et lite hakk over gjennomsnittet. jeg har store lærevansker, men det steike gøy å lære, så om jeg må lese en side i en bok 64 ganger for å forstå innholdet så gjør jeg det. å så vet jeg litt unytte ting som jeg har snappa opp fra discoveri. jeg går å spør om alt jeg ikke kan eller ikke skjønner konstant, så folk som ikke kjenner meg kan til tider oppfatte meg som stokk dum. 1
Gjest Belle Gunnes Skrevet 1. mars 2011 #30 Skrevet 1. mars 2011 Er en svamp etter lærdom og får jeg først interesse for en ting, så blir det ganske altoppslukende inntil jeg finner noe nytt å kaste meg over Derfor kan jeg litt om alt. Men det jeg virkelig kan, er hester. Da spesielt raser og historie, samt utstyrstilpassing osv. Og kan sikkert virke litt belærende på en del andre hestefolk... litt kjipt, men etter så mange år med en altoppslukende interesse, så har jeg sugd til meg mye lærdom. Og mer skal jeg lære også - yeay Kan en god del om hunder også. Spesielt elsker jeg å lese om rasestandarer. 1
kaprifolen Skrevet 1. mars 2011 #31 Skrevet 1. mars 2011 (endret) Jeg har generell god allmennkunnskap, og kan vel mer enn mange om mange temaer (tar høyde for at jeg sammenligner meg med andre som heller ikke er utdannet innen feltet), som arkitektur, designhistorie, sosiologi, jus, religion, historie, psykologi og sykdomslære og sikkert litt annet. Har klisterhjerne, men det er ofte bøttevis av unyttig kunnskap som sitter og tar opp plassen som f.eks matematikk skulle hatt! Jeg og min far er liksom de folk ringer til hvis de lurer på noe, da vi kan litt om nesten alt, og mye om mye. Hvis jeg skal dra frem noe "sært", kan jeg veldig mye om porselen og glass! Endret 1. mars 2011 av kaprifolen
kaprifolen Skrevet 1. mars 2011 #32 Skrevet 1. mars 2011 jeg går å spør om alt jeg ikke kan eller ikke skjønner konstant, så folk som ikke kjenner meg kan til tider oppfatte meg som stokk dum. Dette gjør jeg også, og kjenner meg veldig godt igjen! Kan virke helt retarded for noen sikkert! :haha: 1
Gjest Footloose Skrevet 1. mars 2011 #33 Skrevet 1. mars 2011 Nakenhunder og universet... herregud jeg er en taper LOL:D 1
AnonymBruker Skrevet 1. mars 2011 #34 Skrevet 1. mars 2011 Dette gjør jeg også, og kjenner meg veldig godt igjen! Kan virke helt retarded for noen sikkert! :haha: å takk, det var godt å høre!!!
Gjest Purple Haze Skrevet 1. mars 2011 #35 Skrevet 1. mars 2011 Jeg kan mye om fagfeltet mitt, dvs pedagogikk. Ellers så er jeg god på allmennkunnskap, jeg er ganske god i språk, jeg er en sportsidiot (i teorien), en filmfreak og har bra peiling på musikk. Ellers så føler jeg at jeg er ganske god på mellommenneskelige relasjoner...
Gjest Canis lupus Skrevet 2. mars 2011 #36 Skrevet 2. mars 2011 Hund &hundehold og vaffel-laging (lager verdens beste vafler)
cilipili Skrevet 2. mars 2011 #37 Skrevet 2. mars 2011 Jeg har god allmennkunnskap, kan masse om politikk, kunst, historie, musikk og pedagogikk. Matlaging, kosthold og ernæring har jeg også blitt litt av ekspert på de siste årene.
Sugerøret Skrevet 2. mars 2011 #38 Skrevet 2. mars 2011 Hund &hundehold og vaffel-laging (lager verdens beste vafler) deler du ut den vaffel oppskrifta ?
Gjest Valiant Skrevet 2. mars 2011 #39 Skrevet 2. mars 2011 (endret) jeg kan mye om Historie, Litteratur, Film, Geologi, Astronomi, Musikk, Sport og Geografi, Det er vel de ting jeg vet mye om men jeg har en ganske god allmenkunskap Endret 2. mars 2011 av Valiant
Tabris Skrevet 2. mars 2011 #40 Skrevet 2. mars 2011 Jeg kan en del om - religion - hund & hundehold - katt & kattehold Og Harry Potter.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå