Lillemeg25 Skrevet 6. mars 2011 #61 Skrevet 6. mars 2011 (endret) Nå kommer nok en del av de fisefine damene her inne til å spy på seg, men er dere klar over hvor mye av snørret og gørret i nesen havner (spesielt om natta)? Bakover og ned i halsen, og ned i magen!!! Hvordan kan dere leve med dette da? Greit at busespising kan være ekkelt, men med tanke på hvor mange folk her inne som koser seg med diverse kroppsvæsker og avfallsstoffer (tiss og bæsj), er det jo litt rart at buser, øyerusk og ørevoks er sååååå mye eklere. Det må da være mye bedre å fjerne buser enn å sitte med en halvt hengende ut av nesen eller sitte i offentligheten med diger plystrebuse. Har ikke sagt man ikke skal fjerne busen men det finnes da andre måter å fjerne de på enn å spise de? Jeg er ikke fisefin men ærlig talt så jeg trodde virkelig de fleste hadde sluttet med å spise buser da de sluttet i barnehagen! Ja selvfølgelig er bæsj og tiss ekkelt, (er det noen som har sagt buser er sååååå mye eklere enn tiss og bæsj?? Denne diskusjonen hadler ikke om tiss og bæsj men om folk som spiser buser!) men jeg synes det er utrolig kvalmt med voksne mennesker som bevisst spiser buser! Det er noe annet når de kommer ned i magen om natten uten at de vet om det men at voksne mennesker kan sitte å plukke seg i nesen for å så spise busene er virkelig motbydelig! Endret 6. mars 2011 av Lillemeg22 1
Gjest Jente1990:) Skrevet 10. mars 2011 #62 Skrevet 10. mars 2011 Æsj er det virkelig voksne mennekser som piller seg i nesen og spiser busene?! En ting er at barn gjør det (noe som også er kvalmt) men at voksne mennesker kan gjøre sånt er utrolig kvalmt og ekkelt. Fysj.
Gjest anonym Skrevet 20. november 2012 #63 Skrevet 20. november 2012 Ja,det gjør jeg! Og jeg er en godt voksen kvinne i trettiårene... Det er da mye mer renslig å spise busene sine, enn å slenge dem rundt omkring, slik at andre kan risikere å få de på klærne sine. DET synes jeg er grisete. Jeg liker spesiellt godt de store og inntørkede busene. Nam! De er jo rene delikatessen jo! æsssssj.
Gjest Kevlarsjäl Skrevet 20. november 2012 #64 Skrevet 20. november 2012 Jeg står fran! Jeg spiser øyerusk! Og jeg spiser buser om jeg klør i nesa og er for lat til å gå til badet for å snyte meg. 5
Gjest Kevlarsjäl Skrevet 20. november 2012 #65 Skrevet 20. november 2012 Men ørevoks, DET er kvalmt ass. 1
AnonymBruker Skrevet 20. november 2012 #66 Skrevet 20. november 2012 Ørevoks smaker helt jævlig. Buser smaker bare salt. Anonym poster: d4b77d6d71e59c39d3d0229d1c31d503 1
AnonymBruker Skrevet 20. november 2012 #67 Skrevet 20. november 2012 Det skal være bra for immunforsvaret, ikke at man MÅ spise buser for å ikke bli syk men at man blir ikke syk av å spise buser. Husk at det er bakterier man allerede har i kroppen. Jeg gjør det en gang i blant, når jeg ikke orker å gå å vaske den av handa mi, og jeg tok den ut fordi den klødde eller plaget meg på annet vis inni nesa. Ørevoks eller andre ting som kommer ut av kroppen spiser jeg ikke! Anonym poster: 972e706607d8cb01c663d424a9108ea9
Klinkekula Skrevet 21. november 2012 #68 Skrevet 21. november 2012 Æsj, nei, har aldri gjort det heller.
Gjest energibånd Skrevet 21. november 2012 #69 Skrevet 21. november 2012 Og der mista jeg appetitten. Blir ikke frokost i dag, gitt.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå