Gå til innhold

Spiser du...

Fremhevede innlegg

Skrevet

Ja, det gjør jeg.

Videoannonse
Annonse
Gjest snørrfrid
Skrevet

Dere som sier at dere aldri spiser busene deres: Hva gjør dere om dere ikke har noe papir/toalett i nærheten, og ikke har muligheten til å fjerne busen? Sitter dere der og plages med en irriterende buse i timesvis inntil dere finner et papir, eller kliner dere det andre steder? Sistnevnte mener jeg er ekstremt grisete, og en veldig misforstått renslighet. Jeg vil påstå at det å spise busen er den mest renslige måten å fjerne buser på. Selv om tanken på det er litt ekkel, så er tanken på å f.eks sette seg ved et bord der noen har klint en buse oppunder bordkanten, mye mye eklere!

• Liker 1
Skrevet

Dere som sier at dere aldri spiser busene deres: Hva gjør dere om dere ikke har noe papir/toalett i nærheten, og ikke har muligheten til å fjerne busen? Sitter dere der og plages med en irriterende buse i timesvis inntil dere finner et papir, eller kliner dere det andre steder? Sistnevnte mener jeg er ekstremt grisete, og en veldig misforstått renslighet. Jeg vil påstå at det å spise busen er den mest renslige måten å fjerne buser på. Selv om tanken på det er litt ekkel, så er tanken på å f.eks sette seg ved et bord der noen har klint en buse oppunder bordkanten, mye mye eklere!

Fytti fan....... så ekkelt, selvsagt sitter man heller med en plagsom buse i nesa litt, framfor å putte den ekkle bakterie bomba i munnen. Det er slim, med masse bakterier, støv du puster inn, nesehår osv. Åhh Blir så kvalm av sånne som deg. :nei: Voksne mennesker som spiser snørr. Nei fy fan. :spy:

Jeg har aldri i hele mitt liv som jeg kan huske dyttet en buse i munnen min, har alltid syntes dette er noe av det ekkleste som er. Usj.. Vet også om en som spiser det gørret man får i øyenkroken. Ville kaste opp hver gang jeg satt i møte og så på han spise det.

• Liker 1
Skrevet

Hvis jeg er innendørs, er det alltid et toalett i nærheten. Utendørs har jeg alltid med meg veske eller en eller annen form for lommerusk å putte buser i.

Skrevet

Selvsagt spiser jeg buser! Og er det tomt i min nese, så går jeg på nesa til sambo! Gjør ikke alle det? :popcorn:

Nei... Virkelig... Nei...

Skrevet

Åhh Blir så kvalm av sånne som deg. :nei:

Jeg blir mye mer kvalm av sånne utsagn enn av hva andre velger å spise, merker jeg.

• Liker 4
Skrevet (endret)

Jeg blir mye mer kvalm av sånne utsagn enn av hva andre velger å spise, merker jeg.

Saklig.. Regner med du ble fornærma siden du også er av disse uggne snørrspiserene.. :regn:

Endret av Bambi85
Gjest snørrfrid
Skrevet

Hvis jeg er innendørs, er det alltid et toalett i nærheten. Utendørs har jeg alltid med meg veske eller en eller annen form for lommerusk å putte buser i.

:skratte: Så det å gå rundt med buser i veska er liksom SÅ mye mer delikat? Den tanken gjør i allefall meg :spy: ....

Makan til svineri!

Skrevet

Helt enig med bambi 85 hær, sånne mennesker er ekkle, og det er du som er til å bli kvalm av som ikke tåler å høre at buser er ufyselige.

Skrevet

:skratte: Så det å gå rundt med buser i veska er liksom SÅ mye mer delikat? Den tanken gjør i allefall meg :spy: ....

Makan til svineri!

Så la oss sette dette på spissen litt.. Hva om du la oss si blir akutt kvalm midt i gågata i byen hvor du ikke har toalett eller papir eller noe hjelpemidler, og kaster opp, bøyer du deg ned for å sleike dette opp igjen slik at ingen trenger å gå i det? Siden du feks ikke kan knipse en buse på bakken eller på gulvet i bussen? Ville du kastet opp i veska di istede for i setet ved siden av deg på bussen eller ville du svelgt det etterhvert som det kom opp?

Skrevet

Husker forresten også en på videregående som var ekstremt kvisete!

Han spiste kvisene sine om han pirket på en grønn en....... :spy:

Hva faen?! :sjokk: Noe så kvalmt!! Skjønner ikke at folk kan være motbydelige!! :spy::spy:

Skrevet

Eh nei! Det er da MYE eklere å spise en buse enn å kaste den på asfalten. Jeg går ikke ute å piller meg i nesen for å så spise den! Jeg er ikke 6 år. I byen er det offentlige doer man kan gå på hvis man har en buse i nesen.

Gjest snørrfrid
Skrevet

Så la oss sette dette på spissen litt.. Hva om du la oss si blir akutt kvalm midt i gågata i byen hvor du ikke har toalett eller papir eller noe hjelpemidler, og kaster opp, bøyer du deg ned for å sleike dette opp igjen slik at ingen trenger å gå i det? Siden du feks ikke kan knipse en buse på bakken eller på gulvet i bussen? Ville du kastet opp i veska di istede for i setet ved siden av deg på bussen eller ville du svelgt det etterhvert som det kom opp?

Dette var en dårlig sammenlikning. Det er vel en ikke ubetydelig forskjell på det å spise en liten buse, og det å spise opp sitt eget spy, er det ikke? :eeeh:

Det å spy er dessuten ikke noe friske mennesker vanligvis gjør til daglig, ergo er det heller ikke et problem man trenger å forholde seg til.

Skrevet

Selvsagt gjør jeg ikke det! Er det virkelig voksne menneske som gjør det? :sjokkert: Jeg vet vikelig ikke hvor jeg skal begynne hen. Det er bare sikkelig nasty. Hadde jeg sett en voksen mann eller dame sitte å plukke seg i nesen og spise busen, hadde jeg blitt helt sjokkert! Det er virkelig hårreisende :haar:

Skrevet

Dette var en dårlig sammenlikning. Det er vel en ikke ubetydelig forskjell på det å spise en liten buse, og det å spise opp sitt eget spy, er det ikke? :eeeh:

Det å spy er dessuten ikke noe friske mennesker vanligvis gjør til daglig, ergo er det heller ikke et problem man trenger å forholde seg til.

Vell det kan du ikke si, at friske mennesker ikke spiser spyet sitt. Det kan være like normalt som at noen spiser snørr eller andre ekkle ting mennesker har for seg. Sammenlignet ikke spy med snørr, men det at du mener det ikke går å kaste en buse på asfalten eller på gulvet i bussen hvor alt annet dritt fra skoene våre er uansett.. Det er bare en dårlig unskyldning til en ekkel handling at man må putte den i munnen for å skåne andre mot bøsene dine. Skjerpings.

Skrevet

Selvsagt gjør jeg ikke det! Er det virkelig voksne menneske som gjør det? :sjokkert: Jeg vet vikelig ikke hvor jeg skal begynne hen. Det er bare sikkelig nasty. Hadde jeg sett en voksen mann eller dame sitte å plukke seg i nesen og spise busen, hadde jeg blitt helt sjokkert! Det er virkelig hårreisende :haar:

Ja ikke sant. Har desverre sett dette ved flere anledninger, og det gir meg hakeslep hver gang. Motbydelig. :sjokkert:

Skrevet

Vell det kan du ikke si, at friske mennesker ikke spiser spyet sitt. Det kan være like normalt som at noen spiser snørr eller andre ekkle ting mennesker har for seg. Sammenlignet ikke spy med snørr, men det at du mener det ikke går å kaste en buse på asfalten eller på gulvet i bussen hvor alt annet dritt fra skoene våre er uansett.. Det er bare en dårlig unskyldning til en ekkel handling at man må putte den i munnen for å skåne andre mot bøsene dine. Skjerpings.

Enig i dette. Å spise busemennene sine er så kvalmt som det går ann å bli! Ærlig talt.

Gjest snørrfrid
Skrevet

Vel, en ting skal du ha, og det er at du har gjort meg mer oppmerksom på hvor jeg skal se etter buser, slik at jeg kan unngå å få dem på klærne eller skoene mine. :Hehe:

Skrevet

Vel, en ting skal du ha, og det er at du har gjort meg mer oppmerksom på hvor jeg skal se etter buser, slik at jeg kan unngå å få dem på klærne eller skoene mine. :Hehe:

Men du synes det er helt greit å spise disse bakterie bombene og få de i magen din? Sitter du å piller deg i nesen i offentligheten å?

Skrevet

Makan til svineri!

Nå har jeg vel aldri sagt at jeg legger buser løst i veska, da. :roll: Litt av poenget med veske er å ha ting i den. Som lommetørkle, for eksempel ...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...