Gå til innhold

Spiser du...

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg ser så sykt mange mennesker som spiser buser, men er det noen her som tørr å innrømme det!? :P

Videoannonse
Annonse
Skrevet

ÆSJ!

Skrevet

Helt ærlig slutta eg med det kort tid etter barnehagen.

Men folk gjør mye ekkelt når ingen ser.

Alle har sine ting.

Skrevet

Helt ærlig slutta eg med det kort tid etter barnehagen.

Men folk gjør mye ekkelt når ingen ser.

Alle har sine ting.

Det er det de TROR. ;) Det er en grunn til at jeg har sett det. Jeg ser at de prøver å gjemme seg unna, gjøre det fort og/eller først piller de seg i nesa, så henter de en buse og så ta ned armen en liten stund før de løfter armen og hånda igjen og spiser busa.

Gjest Linda sofie
Skrevet

Jeg spiste buser til jeg var 8-9 år, så sluttet jeg pga alle kommenterte hvor ekkelt det var. Har aldri sett voksne mennesker pille seg i nesen og spise busen. Men hat sett nok av unger som gjør det.

Skrevet (endret)

Bare når jeg er sulten

:ironi:

Endret av fruBeist
  • Liker 2
Skrevet

Nei, jeg spiser ikke buser, men hvis nesa renner og jeg ikke får tak i et lommetørkle fort nok, kan det hende at jeg "tar imot" med tunga ... :rodme:

Skrevet (endret)

Jeg spiser ikke buser, men kunne godt spist det om det sto mellom det og sult med døden til følge..

Eller noe sånn

Endret av sophiaM
Gjest Ruccola
Skrevet

Det har jeg ikke gjort på leeeenge, men skal vere ærlig nok å si at jeg gjorde det endel før ja :sjenert:

Men det ekleste jeg har sett var en som spiste ørevoksen sin!

Sto langt bak ham i en døråpning, og han visste nok ikke at det var flere i rommet... Han pirket seg laaangt inni øret, og så tittet han på fingeren for å se på "fangsten" og stakk den i munnen! :spy:

DET gjør meg ihvertfall kvalm, buser ser jeg ikke på som noe problem, tydeligvis en naturlig ting siden alle barn gjør det automatisk, og mange voksne gjør det fortsatt.

• Liker 2
Skrevet

Jeg ser så sykt mange mennesker som spiser buser, men er det noen her som tørr å innrømme det!? :P

JAAAAAAAh!! Buser er det mange som spiser, jeg spiser buser ofte. Busaholic!

Gjest Bjørn82
Skrevet

Det har jeg ikke gjort på leeeenge, men skal vere ærlig nok å si at jeg gjorde det endel før ja :sjenert:

Men det ekleste jeg har sett var en som spiste ørevoksen sin!

Sto langt bak ham i en døråpning, og han visste nok ikke at det var flere i rommet... Han pirket seg laaangt inni øret, og så tittet han på fingeren for å se på "fangsten" og stakk den i munnen! :spy:

DET gjør meg ihvertfall kvalm, buser ser jeg ikke på som noe problem, tydeligvis en naturlig ting siden alle barn gjør det automatisk, og mange voksne gjør det fortsatt.

HAHAHA.. Det hørtes kult ut.. eller det var hææææsli.. Men det hørtes morro ut i den settingen du forklarte.. Ser for meg fangsten og to GIGANTISKE Donald Duck øyer og noen forvrengte ansiktsminer i det fjeset som sto å så på... hehe

Skrevet

Jeg spiser ikke buser, men kunne godt spist det om det sto mellom det og sult med døden til følge..

Eller noe sånn

...nå begynte jeg plutselig å lure på hvordan næringsinnholdet i buser er. :ler:

Gjest snørrfrid
Skrevet

Ja,det gjør jeg! Og jeg er en godt voksen kvinne i trettiårene...:)

Det er da mye mer renslig å spise busene sine, enn å slenge dem rundt omkring, slik at andre kan risikere å få de på klærne sine. DET synes jeg er grisete.

Jeg liker spesiellt godt de store og inntørkede busene. Nam! De er jo rene delikatessen jo!

• Liker 2
Skrevet

Gjorde det da jeg var yngre. Men nå går jeg heller å snyter meg på badet.

Skrevet

Spiser fordi buser er godt og næringsrikt. Seigt og salt på en gang.Nam.

Skrevet

Hvis jeg gjør det så er det fordi det er noe som har "plaget" meg inni nesa, og jeg ikke har anledning til å kvitte meg med det noensteds. F.eks. hvis jeg ligger i senga om natta. Men jeg svelger de så fort jeg kan, smaker ikke på de eller noe sånt, for jeg synes egentlig det er ekkelt jeg også. Men generelt så passer jeg på "rengjøre" nesa når jeg er i dusjen slik at det ikke blir nødvendig, for jeg liker det IKKE.

Skjønner ikke de som synes det er kjempegodt og spiser fordi de liker det, enn sånn som meg som av og til gjør det av praktiske årsaker.

Skrevet

Når voksene mennesker spiser buser, ørevoks, så skulle det ikke forundre meg at noen voksne mennekser spiser øyerusk å.

Men nei jeg spiser ikke buser. Slutta med det på barneskolen.

Skrevet

Jeg har aldri spist buser, verken som barn eller voksen, kunne aldri falle meg inn :shock: Noe som grusomt ekkelt!!!!

Skrevet

Jeg er skyldig. :goodbye:

Som noen andre nevnte over her, så har det med å bli kvitt uhumskhetene å gjøre. Ser jeg meg nødt til å fjerne noe som enten ligger synlig, eller irriterer noe inni hampen i nesa, så blir munnen brukt for destruksjon av "beviset" dersom jeg ikke har noe egnet papir e.l. å fjerne det med. Jeg synes selv det er gyselig, men enda mer gyselig er det å klistre det fra seg på en overflate andre eller en selv kan komme i kontakt med senere. Og det er det dessverre mange som gjør. :tristbla:

• Liker 1
Gjest Ruccola
Skrevet

Husker forresten også en på videregående som var ekstremt kvisete!

Han spiste kvisene sine om han pirket på en grønn en....... :spy:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...