Gjest snørrfrid Skrevet 28. februar 2011 #41 Skrevet 28. februar 2011 Men du synes det er helt greit å spise disse bakterie bombene og få de i magen din? Sitter du å piller deg i nesen i offentligheten å? Nesepilling er noe jeg først og fremst foretar meg hjemme. Men det kan en sjelden gang skje, at jeg får akutt behov for å fjerne buser ute i offentligheten også, og da prøver jeg å være veldig diskret, selvfølgelig. Kan du forresten vise til en kilde som bekrefter at buser inneholder skadelige bakterier?
Gjest snørrfrid Skrevet 28. februar 2011 #42 Skrevet 28. februar 2011 Nå har jeg vel aldri sagt at jeg legger buser løst i veska, da. Litt av poenget med veske er å ha ting i den. Som lommetørkle, for eksempel ... Jeg synes ikke tanken på det å ha et lommetørkle fullt av snørr liggende i veska, er noe særlig bedre. Grøss!
Gjest snørrfrid Skrevet 28. februar 2011 #43 Skrevet 28. februar 2011 Fakta om snørr finner du her. Her kommer det frem at det å spise snørr faktisk kan være bra for immunforsvaret. 1
AnonymBruker Skrevet 1. mars 2011 #44 Skrevet 1. mars 2011 Fakta om snørr finner du her. Her kommer det frem at det å spise snørr faktisk kan være bra for immunforsvaret. Men det er det MYE annet som er også. Da velger jeg heller andre metoder for å styrke immunforsvaret, enn å spise buser. ÆSJ.
smalls Skrevet 1. mars 2011 #45 Skrevet 1. mars 2011 Jeg synes ikke tanken på det å ha et lommetørkle fullt av snørr liggende i veska, er noe særlig bedre. Grøss! Men det er ikke ekkelt å spise snør, buser, ørevoks og gud vet hva? Jeg trodde bare unger i barnehagen gjorde sånt men der tok jeg feil. Folk er så kvalme. Å legge en buse inn i et papir vesken skjønner ikke jeg hvor er såååå ekkelt. Heller det enn å spise de. :spy: ÆSJ!
smalls Skrevet 1. mars 2011 #46 Skrevet 1. mars 2011 Fakta om snørr finner du her. Her kommer det frem at det å spise snørr faktisk kan være bra for immunforsvaret. Dummeste. Er da mye annet som styrker immunforsvaret. Spiser heller de andre tingene enn å pille meg i nesen for å spise busene. Kvalmt.
Marikke Skrevet 1. mars 2011 #47 Skrevet 1. mars 2011 Jeg synes ikke tanken på det å ha et lommetørkle fullt av snørr liggende i veska, er noe særlig bedre. Grøss! Det var da voldsomt til spy-smileyer sendt i min retning, da. Men jeg er enig i at godt brukte tøylommetørkler som dras opp av veske eller lomme og gnis oppi nesa for så å stappes tilbake er ekkelt. Og for å presisere atter en gang: Jeg har papirlommetørkler i veska, og hvis jeg må snyte meg uten å ha et toalett i nærheten, tyr jeg til et sånt. Og så kaster jeg det i nærmeste søppeldunk. Men hvis jeg ikke har en søppeldunk i nærheten, ja så oppbevarer jeg faktisk fangsten i veska eller lomma til jeg får kastet den. Men da putter jeg den først oppi posen som papirlommetørklærne lå i. Null snørr på resten av inventaret i veska.
AnonymBruker Skrevet 1. mars 2011 #48 Skrevet 1. mars 2011 Jeg ser så sykt mange mennesker som spiser buser, men er det noen her som tørr å innrømme det!? Aldri før frokost 1
AnonymBruker Skrevet 2. mars 2011 #49 Skrevet 2. mars 2011 Hehehe jeg ser det er noen som nevner ørevoks og øyerusk her også. Klarer ikke helt se for meg hva disse tingene smaker, men kanskje jeg skal prøve? Uansett; husker når jeg gikk på vgs, og var inne på en av jentedoene. Der stor det ei og klemte kviser tydligvis, og aaakkurat når hun trodde jeg ikke så, så tok hun å puttet gørret som kom ut...i munnen Er det liksom noe man pleier å gjøre?
juliane Skrevet 2. mars 2011 #50 Skrevet 2. mars 2011 Fytti fan....... så ekkelt, selvsagt sitter man heller med en plagsom buse i nesa litt, framfor å putte den ekkle bakterie bomba i munnen. Det er slim, med masse bakterier, støv du puster inn, nesehår osv. Åhh Blir så kvalm av sånne som deg. Voksne mennesker som spiser snørr. Nei fy fan. Jeg har aldri i hele mitt liv som jeg kan huske dyttet en buse i munnen min, har alltid syntes dette er noe av det ekkleste som er. Usj.. Vet også om en som spiser det gørret man får i øyenkroken. Ville kaste opp hver gang jeg satt i møte og så på han spise det. Helt enig med bambi 85 hær, sånne mennesker er ekkle, og det er du som er til å bli kvalm av som ikke tåler å høre at buser er ufyselige. Så interessant at både Bambi85 og brukeren som støtter henne har samme skrivefeil. 3
AnonymBruker Skrevet 2. mars 2011 #51 Skrevet 2. mars 2011 Så interessant at både Bambi85 og brukeren som støtter henne har samme skrivefeil. Hmm ja det finnes nok bare 1 person i hele verden som har skrivefeil?? Jeez.
juliane Skrevet 2. mars 2011 #52 Skrevet 2. mars 2011 Det er i alle fall bare to stk i denne tråden som skriver "ekkle". 1
smalls Skrevet 2. mars 2011 #53 Skrevet 2. mars 2011 Det er i alle fall bare to stk i denne tråden som skriver "ekkle". Men det er ikke sikkert det er samme person selv om.
AnonymBruker Skrevet 2. mars 2011 #54 Skrevet 2. mars 2011 Jeg spiser buser hele dagen. Jeg greier ikke slutte med det. Jeg elsker buser. Jeg kan nesten ikke forestille meg et liv uten busespising. Hver dag ser jeg fram til busene, hvordan de vil være ulike i konsistens og smak. Hva er vitsen med å skrive det her? Så en mengde unge jenter kan fortelle meg hvor motbydelig jeg er? Jeg antar jeg trenger hjelp. Men hvor går man for å bli kvitt en slik tvangshandling?
AnonymBruker Skrevet 2. mars 2011 #55 Skrevet 2. mars 2011 Det er i alle fall bare to stk i denne tråden som skriver "ekkle". Det er faktisk maaaaaaaaange som skriver ekkle på denne måten. Prøv å google det du, så ser du hvor mange innlegg som er skrevet med stavelsen ekkle istede for ekle. Kan ha noe med plassen folk er fra bla. Du har tydelig vis lite å gjøre som henger deg opp i slike ting.?
Snikk Skrevet 5. mars 2011 #56 Skrevet 5. mars 2011 Husker forresten også en på videregående som var ekstremt kvisete! Han spiste kvisene sine om han pirket på en grønn en....... Åh herre... Det er faktisk det ekleste jeg har hørt om på mange år. Ugh! Så forresten ei som spiste øyerusket sitt engang. Måtte bare se bort og late som om det ikke hadde skjedd for å ikke spy.
AnonymBruker Skrevet 5. mars 2011 #57 Skrevet 5. mars 2011 Nå kommer nok en del av de fisefine damene her inne til å spy på seg, men er dere klar over hvor mye av snørret og gørret i nesen havner (spesielt om natta)? Bakover og ned i halsen, og ned i magen!!! Hvordan kan dere leve med dette da? Greit at busespising kan være ekkelt, men med tanke på hvor mange folk her inne som koser seg med diverse kroppsvæsker og avfallsstoffer (tiss og bæsj), er det jo litt rart at buser, øyerusk og ørevoks er sååååå mye eklere. Det må da være mye bedre å fjerne buser enn å sitte med en halvt hengende ut av nesen eller sitte i offentligheten med diger plystrebuse. 1
AnonymBruker Skrevet 5. mars 2011 #58 Skrevet 5. mars 2011 Enig me AB over meg. Dere som sier at buser er bakterielle bomber, dere skjønner vel at dere får dette ned i magen/lungene uansett?
Gjest Busedama Skrevet 5. mars 2011 #59 Skrevet 5. mars 2011 Sitat oktor Friederich Bischinger: - Moderne medisin prøver hele tiden å få til det samme igjennom mer kompliserte metoder. Folk som spiser buser styrker immunsystemet gratis, sier han til db.no. Kilde: http://www.dinside.no/820219/hvorfor-spise-busemenn Her står det for øvrig også at 91% av alle voksne er nesepillere, mens kun 4,5 % stepper "fangsten" i munnen. Må si at jeg grøsser litt med tanke på hvor det blir av alle busene til de som bare slenger dem rundt... Mine egne buser har jeg ingen problemer med (det hender at de havner i munnen, men det er kanskje maks ei gang i året). Alle andres buser er derimot motbydelige Antar det er flere som føler at egne kroppsvæsker er "greiere" enn andres, men det er bare min teori Og for øvrig - syns det er langt mer irriterende å måtte høre på en "plystrebuse" enn det er å se at vedkommende heller bare piller den ut... "Plystrebuser" er det verste!
AnonymBruker Skrevet 5. mars 2011 #60 Skrevet 5. mars 2011 Tror dere må se filmen Two girls, one cup, da blir dere takknemlige for alle som bare spiser buser..
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå