Gå til innhold

Pjusks lille familie


Pjusk

Anbefalte innlegg

Kjapt innom for å fortelle at lillegutt meldte sin ankomst i dag, og jeg er nok verdens mest stolte mamma for øyeblikket :hjerte: fødselshistorie kommer senere, men kan fortelle at det ble en relativt lang og tøff fødsel. Lillegutt var stjernekikker, så det hele endte i KS. Ble en stor påkjenning for mor, så jeg er rimelig utslått nå. Men det var selvfølgelig verdt det når jeg fikk se sønnen min! Likevel er jeg ikke gira på ny fødsel. Sånn som ting ser ut nå vil jeg ikke føde igjen med mindre jeg får planlagt KS. Håper jeg ikke skremmer noen av dere som ikke har født enda. Jeg var nok bare maks uheldig. Men veldig heldig med sønnen min da :rodmer:

Gratulerer så mye!!!!!! Hurra hurra hurra!

Veldig synd med skremmende fødselsopplevelse, men godt at alt står bra til med både mor og barn :rodmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gratulerer Så mye!! Endelig har du han i armene dine! En helt nyfødt liten gutt :)

Synd det ble en dårlig fødselsopplevelse, men håper det står bra til, til tross for det! :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer så mye med gutten Pjusk! :danser:

Kjedelig at du fikk en trasig fødselsopplevelse, men du virker jaggu ganske lykkelig likevel :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer så mye med gutten på utsiden, Pjusk! .bolledeig:

Håper dere koser dere maks, og at du får sniffet i deg mest mulig av den herlige babylukten :rodmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Delphina

Kjapt innom for å fortelle at lillegutt meldte sin ankomst i dag, og jeg er nok verdens mest stolte mamma for øyeblikket :hjerte: fødselshistorie kommer senere, men kan fortelle at det ble en relativt lang og tøff fødsel. Lillegutt var stjernekikker, så det hele endte i KS. Ble en stor påkjenning for mor, så jeg er rimelig utslått nå. Men det var selvfølgelig verdt det når jeg fikk se sønnen min! Likevel er jeg ikke gira på ny fødsel. Sånn som ting ser ut nå vil jeg ikke føde igjen med mindre jeg får planlagt KS. Håper jeg ikke skremmer noen av dere som ikke har født enda. Jeg var nok bare maks uheldig. Men veldig heldig med sønnen min da :rodmer:

Hurra for lilleprinsen! :strix:

Synes du har vært tøff jeg, som har gått gjennom en fødsel (for født har du). Bare så synd det ble en tøff og lang fødsel, resultatet ble da uansett flott. Gratulerer så mye pjusk, med en liten prins! åååååh, så koselige nyheter! :jepp::rodmer:

Endret av Delphina
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer så mye med lillegutten endelig ute!! :strix:

Synd at fødselen ble så tøff - håper du får hjelp til å bearbeide den etter hvert, og at formen din raskt går oppover :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer så mye med prinsen! :hjerte:

Synd du fikk en tøff fødsel :( Vet alt om det dessverre.. Bare vit at det blir bedre, for det gjør det!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Takk for alle gratulasjoner, jenter :klemmer:

Skriver fra mobilen nå mens jeg sitter å ammer lille B, så får ikke til å multisitere.

Holder på å skrive fødselshistorien, og er snart ferdig med den. Har bestemt meg for å ikke legge den ut her, men dersom noen ønsker å lese den kan jeg sende den på PM til de som ønsker det :jepp:

Ellers går dagene her ganske så bra. Samboeren har fått permisjon i 14 dager, så han er hjemme sammen med oss enda. Sannsynligvis blir jeg sykmeldt etter hvert også på grunn av sårsmertene, så da får han være hjemme enda litt lenger også. Kjenner at jeg trenger hans hjelp enda i allefall.

Jeg har enda for lite melk til lille B, så han får MME i tillegg til MM. Skulle virkelig ønske jeg hadde nok, men siden det ble KS og jeg mistet mye blod, så kunne melken komme senere enn vanlig sa de på sykehuset. Så da får vi bare krysse fingrene for at det kommer :)

Lille B er forresten en engel! Sover stort sett hele tiden når han ikke mates eller stelles, og han gråter sjeldent. Det er i allefall lite som skal til for å roe han dersom han er urolig :jepp: så vi nyter det til det fulle, for det kan jo plutselig snu!

Akkurat nå ligger han og sover på brystet til mamman sin. Bruker å rape han etter at han har spist, og da sovner han som regel på brystet til enten mamma eller pappa :hjerte:

Skal komme sterkere tilbake når jeg får tid til pcen, men nå skal vi spise også blir det vel å finne senga etter hvert. Jeg må amme han hver 3. time for å få i gang melkeproduksjonen her, så det blir ofte lite søvn i løpet av natten.

Ha en fin kveld alle sammen, og ei god helg! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så hyggelig å høre fra deg igjen, Pjusk! Har ventet fælt...

Godt å høre at alt står bra til med dere alle 3! Høres ut som at han er en liten engel den lille gutten deres! :rodmer:

Jeg vil gjerne lese fødselshistorien din, så hvis du vil sende den så blir jeg takknemlig :jepp:

Masse lykke til videre!! :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jeg vil gjerne lese fødselshistorien din!

Så bra at B er en snill baby, det er så koselig den første tiden da de bare sover - bare vent!

(Jeg er også fryktelig nysjerrig, kunne jeg fått vite det fulle (for)navnet til B på PM? :sjenert: )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så koselig å lese at dere har det fint!

Lille B høres ut som vår lillegutt - han er og snill og gråter lite så langt. Er jo klar over at det ikke varer evig, men tror uansett det kan være et fint utgangspunkt i forhold til babyer som er litt mer krevende alt fra starten av :jepp:

Godt du kan få hjelp av mannen! Det er mye nytt sånn i starten og ting blir ikke særlig effektivt merker jeg, så da er det veldig kjekt med hjelp! Og når du har hatt KS i tillegg skjønner jeg iallfall veldig godt at du trenger mannen! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Huff, det høres ut som du har hatt en tøff opplevelse. Håper du kommer deg raskt og får fine dager sammen med mannen og lille B! Tenker på deg :) Send meg gjerne historien på PM!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...