Gjest Serena Skrevet 31. mars 2011 #161 Del Skrevet 31. mars 2011 Jeg har litt lyst til å ta bilder i undertøy for å kunne se fremgangen, men samtidig er jeg redd for at noen kommer over bildene på PC-en. Det virker også litt selvopptatt liksom. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
loppekasse Skrevet 31. mars 2011 #162 Del Skrevet 31. mars 2011 (endret) Ta bilder og lagre de på en minnepenn. Det har jeg gjort. Litt enklere å passe på en minnepenn enn alle mappene på en data om dataen blir brukt av flere Endret 31. mars 2011 av loppekasse Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Serena Skrevet 1. april 2011 #163 Del Skrevet 1. april 2011 (endret) Satte til livs en pakke sjokoladekjeks, 750 kalorier. Det går ikke an å kjøpe inn en pakke og bare spise ett par... Endret 1. april 2011 av Serena Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tiarra Skrevet 3. april 2011 #164 Del Skrevet 3. april 2011 Startvekt 04.02: 69,2 kg Dagens vekt, 03.04: 64,2 kg Dette betyr minus 5 kg på to måneder! Delmål nådd Nytt delmål: Veie 59 kg i slutten av juni 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Serena Skrevet 3. april 2011 #165 Del Skrevet 3. april 2011 Det er ganske lite liv i denne tråden. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jill Skrevet 3. april 2011 #166 Del Skrevet 3. april 2011 Det er ganske lite liv i denne tråden. Hvordan gikk det med undertøysbildene da? Var på min første jogge (gå) tur ute i dag! Det var digg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Serena Skrevet 3. april 2011 #167 Del Skrevet 3. april 2011 Var du ute i snøen og jogget da? De bildene har jeg enda ikke tatt. Må kvinne meg opp først. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tiarra Skrevet 3. april 2011 #168 Del Skrevet 3. april 2011 Ok. Nå syntes jeg VIRKELIG at det var veldig demotiverende å være her. Melder meg ut jeg også! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cardigan Skrevet 6. april 2011 #169 Del Skrevet 6. april 2011 Ja her var det ikke skjedd mye siden sist.... Måtte bare innom for å HYLE ut at jeg har gått ned 5 kg :D Og Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Serena Skrevet 6. april 2011 #170 Del Skrevet 6. april 2011 Ja her var det ikke skjedd mye siden sist.... Måtte bare innom for å HYLE ut at jeg har gått ned 5 kg :D Og Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jill Skrevet 6. april 2011 #171 Del Skrevet 6. april 2011 Var du ute i snøen og jogget da? De bildene har jeg enda ikke tatt. Må kvinne meg opp først. Neida, det meste av snøen var borte fra fortauene. Bare noen klatter igjen her og der Du må jo ta bildene før du blir fit, slik du kan se forskjellen Jeg har tatt, men det var absolutt ikke flatterende bilder.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Serena Skrevet 6. april 2011 #172 Del Skrevet 6. april 2011 Neida, det meste av snøen var borte fra fortauene. Bare noen klatter igjen her og der Du må jo ta bildene før du blir fit, slik du kan se forskjellen Jeg har tatt, men det var absolutt ikke flatterende bilder.. Tok bilder og lastet inn på dataen. Passordbeskyttelse er nøkkelordet. Det er ikke akkurat bilder jeg vil at andre skal se. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
vanilje* Skrevet 11. april 2011 #173 Del Skrevet 11. april 2011 Nå har jeg også laget med en ticker, men er spent på om det ble rett hvordan går det med dere der ute? Jeg har 3 kg igjen før jeg når målet mitt )Skal straks ute å gå tur med hunden, blir desverre ikke noe trening i dag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
vanilje* Skrevet 11. april 2011 #174 Del Skrevet 11. april 2011 (endret) Jeg fikk vist ikke til denne tickern.. kanskje nå? sorry, må bare prøve meg frem Endret 11. april 2011 av vanilje* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Serena Skrevet 15. april 2011 #175 Del Skrevet 15. april 2011 Melder meg ut av denne tråden. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå