Gå til innhold

Ned 5 kg før 1.mai...


Virre87

Anbefalte innlegg

Gjest Serena

I desember var jeg ute på byen, på det som ble 2010 fuktigeste bytur. Vi fikk ikke tak i drosje, og endte opp med å måtte ta beina til fatts. Jeg trodde jeg skulle dø på hjemturen. Oppoverbakke hele tiden. Jeg måtta som den eneste i gruppa kreve pauser. Jeg syns det var så forferdelig tungt å GÅ. Til tross for å være fullstending drita, visste jeg der og da at jeg ikke kunne leve med livsstilen jeg førte. Jeg må virkelig orke å gå når jeg er såpass ung. Det var flaut å ikke ha pusten til å gå og følelsen av skam for ingen andre var like andpusten, jeg trenger å bli en fysisk sterk person, for noe sånt vil jeg ikke oppleve igjen

Det er min hoved motivajon for å trene/ spise sunt.

I desember var jeg 70 kg, for to uker siden var jeg 64 kg. Jeg har ikke vekt, så neste gang jeg går på vekta, blir hos legen om ca 2,5 mnd. Delmålet mitt er 62 kg for da har jeg BMI innenfor normalvektig. Mitt langtidsmål er rundt 50 kg.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

God med mandag igjen. På en måte ;) helgen har selvfølgelig bydd på mangen utfordringer. Og jeg har falt for noen av dem. Veide meg for "sikkerhetskyld" i går, og hae heldigvis ikke gått opp i vekt, men igjen, ligger likt. (65,3kg€

Ukens utfordring: drikke mer vann.

Trening:

Mandag: spinning

Tirsdag: bodypump og step

Onsdag fri

Torsdag: spinning

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva er det med at jeg veide 65,7 i går morges og 65,2 i dag morges? :klør:

Jeg veier meg alltid på samme tid på dagen, tidlig på morgnen. Hvis jeg veier meg midt på dagen, veier jeg noen hundre gram mer...

Jeg vil trene hverdag denne uken :) Begynte i dag. Jeg trener nesten det samme hverdag, blanding av kondisjon og styrke. Jeg synes det er en effektiv time, for jeg kommer ut sliten og gjennomsvett ut :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I desember var jeg ute på byen, på det som ble 2010 fuktigeste bytur. Vi fikk ikke tak i drosje, og endte opp med å måtte ta beina til fatts. Jeg trodde jeg skulle dø på hjemturen. Oppoverbakke hele tiden. Jeg måtta som den eneste i gruppa kreve pauser. Jeg syns det var så forferdelig tungt å GÅ. Til tross for å være fullstending drita, visste jeg der og da at jeg ikke kunne leve med livsstilen jeg førte. Jeg må virkelig orke å gå når jeg er såpass ung. Det var flaut å ikke ha pusten til å gå og følelsen av skam for ingen andre var like andpusten, jeg trenger å bli en fysisk sterk person, for noe sånt vil jeg ikke oppleve igjen

Det er min hoved motivajon for å trene/ spise sunt.

I desember var jeg 70 kg, for to uker siden var jeg 64 kg. Jeg har ikke vekt, så neste gang jeg går på vekta, blir hos legen om ca 2,5 mnd. Delmålet mitt er 62 kg for da har jeg BMI innenfor normalvektig. Mitt langtidsmål er rundt 50 kg.

Veldig bra, Serena! :tommelopp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen tips? Jeg spiser mye knekkebrød og grønnsaker. Proteinshake og frukt. Jeg drikker lite vann, er det derfor jeg aldri må på ....do?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Veit jeg er seint på men jeg vil og være med! :) Skal gå ned 6 kg egentlig, men hallo... :) er 158 høy og veier 62 kg! Har fra før av i fjor gått ned 10 kg ^^ Så nå gjenstår de siste 5 og de skal fader i meg av før 1 års bryllups dagen altså!!!

Fra før av trener jeg 3 timer kickboxing i uka, og går til sammen 2 timer tur i uka med bikkja. Jeg spiser ikke godterier mer enn på lørdag, drikker alkohol 1 gang i mnd (om så ofte engang) og drikker aldri brus. Mitt problem er at jeg er altfor glad i mat! Klarer liksom ikke å slutte å spise :sjenert: Matvrak vettø...

Endret av Nenyn
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Trenger litt motivasjon her dere...

Jeg har en jobb som gjør at jeg jobber sjeldent men mye, så jeg er hjemme så og si hele dagen heeeeelt alene! Det er fullstendig drepen på motivasjonen... er jo begrenset hvor mye jeg får sysselsatt meg i løpet av en dag, spesiellt når jeg ikke har bil><

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Melder meg ut herfra, var lite som skjedde på denne gruppen.

Klarer meg like fint selv da ;)

1,5 kg igjen til 1 mai.

Lykke til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vekt 04.02: 69,2

Vekt i dag 27.03: 64,9

Skal se om jeg kan kvitte meg med en kilo til før jeg reiser på ferie :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Melder meg ut herfra, var lite som skjedde på denne gruppen.

Klarer meg like fint selv da ;)

1,5 kg igjen til 1 mai.

Lykke til!

Jeg er enig med deg. Har ofte tittet innom, men sjelden noe nytt...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er enig med deg. Har ofte tittet innom, men sjelden noe nytt...

Ja det var ikke mye inspo og få. har prøvd å skrive en del inn selv, men kjedelig med lite tilbakemeldinger og motivasjon. Så da blir det kjedlig å sjekke hele tiden :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ja det var ikke mye inspo og få. har prøvd å skrive en del inn selv, men kjedelig med lite tilbakemeldinger og motivasjon. Så da blir det kjedlig å sjekke hele tiden :)

Jeg har ikke vært med fra starten av, melde vel meg på for 2-3 uker siden. Men ja, jeg er enig i at det er lite med tilbakemeldinger. Har selv skrevet litt, uten at noen kommenterte. Man blir ikke veldig motivert av å lese i denne tråden, for å si det sånn :sjenert:

Men synes alikevel at det er greit å skrive når jeg får til det og når det ikke går bra osv :)

Endret av Tiarra
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Serena

Vet ikke om det her er SÅ interssant å lese, men siden folk vil ha mere liv.

Jeg har ikke trenet hele uken. Hovedgrunnen er at jeg er stresset pga mye skolearbeid, som skal leveres inn neste uke. Grunnen til at jeg har forferdelig mye arbeid er at jeg har utsatt til absolutt siste øyeblikk å begynne... Det ironiske er hvis jeg trener, blir jeg mindre stresset, men jeg er for stresset til å ta meg tid til det. Og selv om jeg føler det ikke er tid til trening, vet jeg at jeg har tid til å kjøre Jillian Michaels 30 days shred en gang om dagen.

Stresset har helt tatt over kroppen og det første jeg tenker når jeg våkner om morgen er: Må begynne å skrive. Jeg regner med at jeg ville gjort det mye bedre hvis jeg var avslappet når jeg skriver istedenfor panisk stresset.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ta deg tid til litt trening da, så litt av stresset forsvinner :)

Jeg har ikke veiet meg på en stund, har satt veiedag til fredager, og hvis jeg glemmer/ikke har tid til å veie meg på en fredag så får jeg bare vente til neste fredag. Så det blir spennende å se neste uke. Syns jeg har vært flink å trene den siste måneden hvertfall. Tre til fire økter i uken.

Nå må jeg bare google fram en haug med motivasjonsbilder sånn at jeg kommer meg på trening idag. :trene::hoppe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jeg har ikke trent på tre dager! Og gleder meg veldig til å dra på trening i morgen :hoppe:

Blir så motivert av at jeg blir i bedre form og vekta går ned :hoppendeglad:

Endret av Tiarra
Lenke til kommentar
Del på andre sider

:kjefte: Treningssenteret stengte en og en halv time tidligere enn jeg trodde, så det ble nok en økt på sykkelen. I morges syklet jeg 50 minutter, nå ikveld syklet jeg 60 minutter. Vondt i stumpen.. :sjenert:
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...