Gå til innhold

Ned 5 kg før 1.mai...


Virre87

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg har trent idag. :danse: 20 minutter ellipse og en intervallrunde på totalt 24 minutter

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Serena

I går kom jeg under 1500 kalorier. Spiste frokost og så en stor pose potetgull.

Var så sulten at jeg bare spiste hele posen og tok den som middagsmat.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Målte meg tre ganger i dag , bare for å vær sikker! :gjeiper:

Har gått ned 1,8 kg den siste uken, JIPPI!!!! :D Og det uten å vær sulten en eneste gang :) jeg er klar over at det ikke er så mye hver gang, men det var ett KJEMPE løft :))

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjempeflink med nedgangen, cardigan :klappe:

Visste du at en vektnedgang på bare 0.5 kg i uken tilsvarer et årlig vekttap på 27 kg? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjempeflink med nedgangen, cardigan :klappe:

Visste du at en vektnedgang på bare 0.5 kg i uken tilsvarer et årlig vekttap på 26 kg? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg er med! Er ca 165cm å veier 77kg, ihvertfall 17 kg for mye :sjenert:

Men skal bunaden på 17 mai så MÅ det skje noe her ihvertfall, aldri veid så mye som jeg gjør nå. huff..

LYKKE TIL ALLE SAMMEN, DETTE KLARER VI!! :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjempeflink med nedgangen, cardigan :klappe:

Visste du at en vektnedgang på bare 0.5 kg i uken tilsvarer et årlig vekttap på 27 kg? :)

Takk :hoppe:

Nei, det har jeg ikke tenkt over, men da skal det eeeegentlig ikke vær så vanskelig å gå ned noen kg i teorien da :) Jeg skal iallefall stå på :)) Nå ser jeg at det går faktisk ann at JEG kan gå ned i vekt. Ikke lett å tro det noen ganger:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er med! Er ca 165cm å veier 77kg, ihvertfall 17 kg for mye :sjenert:

Men skal bunaden på 17 mai så MÅ det skje noe her ihvertfall, aldri veid så mye som jeg gjør nå. huff..

LYKKE TIL ALLE SAMMEN, DETTE KLARER VI!! :jepp:

VELKOMMEN :)

Sammen skal vi klare dette!! :)

Kunne også tenkt meg inni bunaden igjen :) er ikke så mye så skal til :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Veide meg i går, og jeg veier 53,4 kg , så det blir altså minimum 3,4 kg jeg skal ned.

Syklet intensivt i går til displayet på sykkelen viste 500kcal.

Den er nok rimelig upålitelig, men hvis den i det minste er konsekvent, kan jeg bruke 500 som et fast referansepunkt :)

Uansett overspiste jeg så mye i går, at det trolig nok gikk i null :fnise: Får prøve å være flinkere framover.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så flinke dere er. :)

Og velkommen til dere nye. Kjekt med flere.

Jeg er ferdig med dag 8, og dette går veldig bra.

Middagen i dag var pitapizza http://www.matprat.no/rask/raske-oppskrifter/pitapizza/ (var nok med ett pitabrød, i oppskriften står der to). Ellers har jeg spist ett par kokte egg med grovbrød, havregryn med melk, samt appelsin og banan. Med totalt 5 måltider pr. dag rekker jeg aldri å føle sult, og blodsukkeret er stabilt slik at jeg ikke kjenner det samme søtsuget som ellers. Treningen ble droppet.

I morgen blir det overnatting på hotell. Skal kun være der en natt, så tror det skal gå bra selv om de har kjempegod lunsj- og middagsbuffet. Har pakket og er klar til å reise med en gang vi står opp. Gleder meg.

---------------------------------------------------------------------------------

Vanedis - 23.02: 63,6 kg - 02.03: 62,1 kg - Mål 01.05: 58 kg - Differanse: 1,5 kg

Vet du kaloriinnholdet til pitabrød? Tenker på om jeg skal lage meg pitapizza eller hjemmelaget porsjonspizza (med hi-maize) i morgen:) Får du forresten ikke i deg litt lite kalorier? Med kun tre ordentlige måltider (hvor alle er ganske små) klarer du komme opp i 1500 kalorier? Jeg spiser vanligvis frokostblanding med mandler og biola til frokost, to knekkebrød eller salat til lunsj og cottage cheese til kvelds. I tillegg til middag og frukt. Trodde jeg var oppe i ca 1500 kalorier, men kan hende jeg tar feil :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lebewesen93

Hvordan klarer dere å holde dere unna sjokolade ? Jeg klarer det ikke uansett hvor mye jeg prøver. Jeg dropper gjerne maten, men ikke sjokolade. Er jo dumt da, men jeg klarer ikke å gi slipp på sjokoladen...

Jeg skal ikke ned noe særlig i vekt, et pr kilo kanskje eller jeg vil hvertfall bli litt fornøyd.Rart at noen få kilo skal være så vanskelig...

:P

Åh trening er grusomt. Jeg hater det, jeg hater trening. Jeg er LAT, åhh godt å få det ut. Jeg hater virkelig trening. Kanskje det blir bedre når jeg begynner på et treningssenter da, ingen synes vel det er gøy å hoppe tau hjemme i stuen eller på badet i en time :P

Men jeg skal nå målet mitt på et vis ^^

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Første godtefrie dag på leenge! :D

Men klarte jo likevel å slå til med Ristorante Pizza Mozarella til middag, som alene er 879 kcal :fnise:

Ellers spiste jeg to rugsprø med kyllingpålegg, ost og paprika til frokost. Pastasalat med kylling,kikerter, arpargesbønner og fetaost til lunsj. + en blåbæryoughurt til mellommåltid.

Heiv meg på sykkelen i stad og råsyklet i en halvtime. :jepp:

Dere som teller kalorier: kan dere gi eksempel på en dagsmeny på ca 1500 ckal? :) Jeg mistenker nemlig at jeg ligger laaangt over :fnise:

Endret av fink
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvordan klarer dere å holde dere unna sjokolade ? Jeg klarer det ikke uansett hvor mye jeg prøver. Jeg dropper gjerne maten, men ikke sjokolade. Er jo dumt da, men jeg klarer ikke å gi slipp på sjokoladen...

Jeg skal ikke ned noe særlig i vekt, et pr kilo kanskje eller jeg vil hvertfall bli litt fornøyd.Rart at noen få kilo skal være så vanskelig...

:P

Åh trening er grusomt. Jeg hater det, jeg hater trening. Jeg er LAT, åhh godt å få det ut. Jeg hater virkelig trening. Kanskje det blir bedre når jeg begynner på et treningssenter da, ingen synes vel det er gøy å hoppe tau hjemme i stuen eller på badet i en time :P

Men jeg skal nå målet mitt på et vis ^^

Me toooo! Sliter så syykt med søtsuget... Pleier å måtte kjøpe tre-fire smågodt for å dempe det - og det funker :) Men smågodt er jo egentlig ikke så sunt, så burde vel holde meg unna... Hmmmm :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Første godtefrie dag på leenge! :D

Men klarte jo likevel å slå til med Ristorante Pizza Mozarella til middag, som alene er 879 kcal :fnise:

Ellers spiste jeg to rugsprø med kyllingpålegg, ost og paprika til frokost. Pastasalat med kylling,kikerter, arpargesbønner og fetaost til lunsj. + en blåbæryoughurt til mellommåltid.

Heiv meg på sykkelen i stad og råsyklet i en halvtime. :jepp:

Dere som teller kalorier: kan dere gi eksempel på en dagsmeny på ca 1500 ckal? :) Jeg mistenker nemlig at jeg ligger laaangt over :fnise:

Jeg sliter med å telle kalorier selv: derfor bruker jeg denne siden som en slags mal: http://www.melk.no/kosthold-ernaering/sunn-hverdag/ernaering/dagsmenyer/dagsmeny-kvinner-1500-kalorier/

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

*Hyl* denne helga består av utskeielser :tristbla: Vi er hos svigers i helga og det er litt vanskelig å følge "dietten" min. gruer meg til å veie meg på onsdag. ja jeg vet at jeg kan spise meg måte osv, men hadde vært bedre for meg om jeg satt der med knekkebrød og proteinpulveret. Jentekveld i morgen pluss bakeridate med søsteren min. Og ferskt brød er jo sååå deilig.. kjedelig å ha det slik kun andre uken inn i opplegget mitt. Har hatt det så veldig bra til nå, men men måå ta d igjen med engang på mandag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...