Gå til innhold

Eiendom på finn.no

Fremhevede innlegg

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet
Edie skrev (12 timer siden):

Elsker dette! På Malmøya, Villa Nikkesmelle

https://www.finn.no/473976355

Screenshot_20260913_220104.thumb.jpg.e768605d46add9cfc8e4a92410dac2eb.jpgScreenshot_20260913_220203.thumb.jpg.19476709cd7961122876e4471fd09674.jpg

Tenk å våkne til denne naturutsikten i alle årstider.

Denne "kjøper jeg" kun etter å ha sett bildene du la ut, Edie ❤️ Trærne 😍

Anonymkode: 30331...769

• Liker 2
  • Hjerte 1
Skrevet

En til av de jeg tittet på i sin tid - men den var nok aldri aktuell pga prisen. Men den har identitet og mye av det jeg faktisk så etter i et sted - med fint drivhus, grillhytte, badeplass ned i et ferskvann rett ved, båtplass og god plass inne og ute. Litt plukk i tilstandsbeskrivelsen, men ikke noe svindyrt såvidt jeg husker.

https://www.finn.no/realestate/homes/ad.html?finnkode=396186193

• Liker 1
  • Hjerte 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (19 timer siden):

Overpris fint å bo ved natur men alt for tett for min smak.

Anonymkode: 7b013...4ae

AnonymBruker skrev (7 timer siden):

Denne "kjøper jeg" kun etter å ha sett bildene du la ut, Edie ❤️ Trærne 😍

Anonymkode: 30331...769

Tror kanskje det er litt sånn barndomsdrøm av trehytte som gjør at jeg likte det huset så godt. Og ingenting lukter bedre enn skogen etter en regnskur, så tenk å få den lukta rett hjem. 

• Liker 1
Skrevet

https://www.finn.no/realestate/homes/ad.html?finnkode=475949673

17 mill for å bo i dette huset på/i  Jessheim? 😳

Anonymkode: e4813...f46

Skjønner jeg ikke er i rett samfunnsklasse, for det første jeg tenker er at jeg ikke orker å vaske 850 kvm hus :ler:

Ikke helt min stil, men liker mye av detaljene. Jeg er glad i stein, men vil helst ha mer industristil. Koselig er ikke min greie 😉

• Liker 2
Skrevet (endret)
AnonymBruker skrev (21 timer siden):

AnonymBruker skrev (12 timer siden):

Huff å så lite fint og spennende inne. 

Anonymkode: 7b013...4ae

ManikyrPedikyr skrev (9 timer siden):

hjelp. øynene mine. 🙈

ble bare verre da jeg så hvordan det var inne. :S

Jeg bare visste allerede fra bildene fra utsiden av huset, hva slags grusom stil det ville være inne... Så for meg mye svart og grått og skinnende, blanke overflater (som de speilblanke, svarte gulvflisene).

Hva er det med folk som har mye penger og bygger så svære hus som har så dårlig smak interiørmessig? Det er ikke det første svære huset i XL størrelse her i tråden,  som viste seg å være forskrekkelig inni. De har mye bling og blanke flater og gjerne mye svart og grått. 

Endret av Million
  • Liker 4
Skrevet
Million skrev (2 timer siden):

Jeg bare visste allerede fra bildene fra utsiden av huset, hva slags grusom stil det ville være inne... Så for meg mye svart og grått og skinnende, blanke overflater (som de speilblanke, svarte gulvflisene).

Hva er det med folk som har mye penger og bygger så svære hus som har så dårlig smak interiørmessig? Det er ikke det første svære huset i XL størrelse her i tråden,  som viste seg å være forskrekkelig inni. De har mye bling og blanke flater og gjerne mye svart og grått. 

Jeg tenker det handler om kultur. Mennesker fra andre kulturer som har annen stil enn den skandinaviske. 

• Nyttig 3
AnonymBruker
Skrevet

13,2 mill på Gamle Stovner

Og se kartet for hvor lite parkering det er, for de eier bare en brøkdel av asfalten, resten er på plenen som heller nedover i terrenget, ser det ut som. 

Og det er vel bare nyeste delen som er fra 80-tallet...Merkelig...

Innholdsrik enebolig o/tre plan på stor, idyllisk tomt | Flott utsikt | Garasje m/elbillader | Flere solrike uteplasser! | FINN eiendom

Anonymkode: 0843f...4fd

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 14.9.2026 den 10.44):

Ble solgt for 13 750 i 2011, og Jessheim har ikke steget så mye på den korte tiden. I alle dager. Galemathias

Skrevet
BeautyBox skrev (5 timer siden):

Jeg tenker det handler om kultur. Mennesker fra andre kulturer som har annen stil enn den skandinaviske. 

Jeg merket det selv da jeg skulle ha inventar. Alle disse store italienske møblene jeg tittet på var jo eid av pakistanere o.l.  - men jeg bruker dem litt annerledes enn det de gjør.

Skrevet
AnonymBruker skrev (4 timer siden):

13,2 mill på Gamle Stovner

Og se kartet for hvor lite parkering det er, for de eier bare en brøkdel av asfalten, resten er på plenen som heller nedover i terrenget, ser det ut som. 

Og det er vel bare nyeste delen som er fra 80-tallet...Merkelig...

Innholdsrik enebolig o/tre plan på stor, idyllisk tomt | Flott utsikt | Garasje m/elbillader | Flere solrike uteplasser! | FINN eiendom

Lurer også litt på hvordan en skulle brukt plenen der. Det er jo skrekkelig upraktisk når den er så skrå. Selvsagt gir det også muligheter for å skape noe fint med litt innsats.

Skrevet (endret)
Edie skrev (På 16.9.2026 den 8.33):

For en mulighet for de rette personene! Men jeg ser trøbbel med fredede bygninger. 

Ja, er man ikke som eier økonomisk forpliktet til å vedlikeholde og ta seg av alle reparasjoner etc av de gamle byggene? Det høres fryktelig dyrt ut... åtte bygg å betale for og man har et strengt regelverk å forholde seg til når de er fredet.

Endret av Million
  • Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...