Gå til innhold

Eiendom på finn.no


Hoppetaujenta

Anbefalte innlegg

På 11.8.2018 den 17.27, Hoppetaujenta skrev:

Man trenger ikke å tørke støv over alt hele tiden heller. ;)  Men dette under her er nykjøpt av meg og jeg starter opp forumkollektivet hvor alle som føler at de liker seg OG vil bidra med alt som skal gjøres inne og ute: ( @Rumle ) 
Masse plass til dyrking og drivhus og alt man kan ønske seg. https://www.finn.no/realestate/leisuresale/ad.html?finnkode=115472938&fks=115472938 Sånne ting er veldig hyggelig om alle bidrar og er fornøyde.  >  :biggrin: 
_909681362.jpg

Det var et skikkelig flott sted! :)

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ikke drømmen sånn totalt sett, men drømmen hadde vært å kunne kjøpe seg noe sånt, og bo der til jeg kunne kjøpt meg oppover.  Dette hadde kunnet realisert boligdrømen innen få år. Er ikke så ofte man ser sånt. 

https://www.finn.no/realestate/homes/ad.html?finnkode=126423166

sikkert ikke alles drøm, men investeringsmessig helt perfekt! 

Anonymkode: 9b33e...00d

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjøpe seg oppover ja. Jeg syns nok at den lå litt langt nede. Innsyn fra mange etasjer
og nesten i alle rom er ikke min drøm, men selve leiligheten var veldig ok. :) 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

20 minutter siden, Hoppetaujenta skrev:

Kjøpe seg oppover ja. Jeg syns nok at den lå litt langt nede. Innsyn fra mange etasjer
og nesten i alle rom er ikke min drøm, men selve leiligheten var veldig ok. :) 

ikke "drømmen," men leiligheten som hadde muliggjort drømmen. Du hadde ikke fått særlig mer leieinntekt ved at det ikke var innsyn  eller at det ikke var 1. etg. men tenk deg å kunne kjøpe denne som førstegangskjøp og så kjøpe deg oppover! regnestykket virker ganske solid. Det er egenkapitalen og bankens vilje det står på. Hadde jeg vært ung og  fått forskudd på arv eller lignende hadde jeg heler kjøpt denne enn å blakke meg på noe middelmådig. 

Anonymkode: 9b33e...00d

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

14 timer siden, AnonymBruker skrev:

ikke "drømmen," men leiligheten som hadde muliggjort drømmen. Du hadde ikke fått særlig mer leieinntekt ved at det ikke var innsyn  eller at det ikke var 1. etg. men tenk deg å kunne kjøpe denne som førstegangskjøp og så kjøpe deg oppover! regnestykket virker ganske solid. Det er egenkapitalen og bankens vilje det står på. Hadde jeg vært ung og  fått forskudd på arv eller lignende hadde jeg heler kjøpt denne enn å blakke meg på noe middelmådig. 

Anonymkode: 9b33e...00d

Førstegangskjøp på 7,5 mill?😳

Anonymkode: 94a8a...8a7

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

6 timer siden, AnonymBruker skrev:

Førstegangskjøp på 7,5 mill?😳

Anonymkode: 94a8a...8a7

Ja det er jo ikke for alle. Men noen får jo forskudd på arv eller hjelp fra foreldrene.  Man må ha 1 125 000 i ek for å kjøpe til takst og da har men egentlig fått 3 leiligheter. Da unnslipper man 40% ek på bolig nr. 2 i Oslo også. I tillegg var det skattefritt sånn jeg skjønte det.

Som sagt ikke for alle, men for de som er ute etter en god deal og en mulighet for å bo og tjene penger samtidig må det jo være ideelt. Sjeldent man ser en leilighet med 2 utleiedeler. Tenk deg hvor fort man kan betale ned lånet da, før du vet ordet av det sitter du med 3 nedbetalte utleieenheter på Majorstuen! 

Anonymkode: 04930...9a5

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...
1 time siden, AnonymBruker skrev:

https://www.finn.no/126567851 

på tvangsauksjon igjen......med litt mye endringer så kunne det ha blitt bra!

Anonymkode: 45ade...0aa

Dette kan aldri bli bra. Huset er jo latterlig, og det er uansett et bedritent område å bo i.

Anonymkode: 48ec0...a40

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 minutter siden, AnonymBruker said:

Dette kan aldri bli bra. Huset er jo latterlig, og det er uansett et bedritent område å bo i.

Anonymkode: 48ec0...a40

Det kan bli bra om alt rives, og det bygges nytt. Men 55 mill er mye for en tomt hvor man også får kostnaden med riving.

Fint for oss fattigfranser at det finnes rikinger med så rævva smak. Da er det ikke vanskelig å ikke bli misunnelig.

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tenk hva så mye penger kan brukes til i andre deler av landet som ikke er snobbete. :)  Ikke min stil nei.

Anonymkode: 809a2...c63

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

3 timer siden, T-Rex skrev:

Det kan bli bra om alt rives, og det bygges nytt. Men 55 mill er mye for en tomt hvor man også får kostnaden med riving.

Fint for oss fattigfranser at det finnes rikinger med så rævva smak. Da er det ikke vanskelig å ikke bli misunnelig.

🤔 Riving? Latterlig hus? Whaaat. Synes det var praktfult og fint jeg da :P

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, T-Rex skrev:

Så kjøp! :)

Ja, de 55 millioner på kontoen min bør vel brukes til ett eller annet :ler:

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

1 minutt siden, Sphynx said:

Ja, de 55 millioner på kontoen min bør vel brukes til ett eller annet :ler:

Ikke sant? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det jeg reagerer mest på i den siste annonsen, er at de kaller et rom for "bibliotek" når det ikke ser ut til å være en eneste bok der, ihvertfall ikke en bokhylle. Det meste jeg ser er noen bunker med blader under noen bord. Da er det ikke et bibliotek, men en "stue 2" eller noe helt annet!! 📕📖📗

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...