Gå til innhold

Eiendom på finn.no


Hoppetaujenta

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

54 minutter siden, Wonders said:

Super beliggenhet og stilig hus, i det ytre! Eiendommen ble kjøpt av nåværende eier i midten av juni for 25 mill, så det er visst noen som prøver seg på boligflipping.

(Er det ikke veldig mange rare detaljbilder i annonsen?)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, T-Rex skrev:

Super beliggenhet og stilig hus, i det ytre! Eiendommen ble kjøpt av nåværende eier i midten av juni for 25 mill, så det er visst noen som prøver seg på boligflipping.

(Er det ikke veldig mange rare detaljbilder i annonsen?)

Elsker at du vet dette og deler slik info her.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 minutter siden, Wonders said:

Elsker at du vet dette og deler slik info her.

Det er jo bare å gå inn på seeiendom.no og kikke i grunnboka , for de som kan logge seg inn med bank-id. Og det gjør vel potensielle kjøpere av eiendom i den prisklassen.

Men det er selvsagt en mulighet for at overdragelsessummen ikke er helt reell, ved at det kan ha inngått bytte av eiendom etc som kommer i tillegg til salgsprisen. Det vil kanskje ikke fremkomme noe sted.

Endret av T-Rex
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

8 minutter siden, T-Rex skrev:

Det er jo bare å gå inn på seeiendom.no og kikke i grunnboka , for de som kan logge seg inn med bank-id. Og det gjør vel potensielle kjøpere av eiendom i den prisklassen.

Muligens. Mye rart i boligmarkedet. Gruer meg. Vi skal flytte i løpet av ett kalenderår :haar:

Endret av Wonders
Lenke til kommentar
Del på andre sider

25 minutter siden, T-Rex skrev:

Super beliggenhet og stilig hus, i det ytre! Eiendommen ble kjøpt av nåværende eier i midten av juni for 25 mill, så det er visst noen som prøver seg på boligflipping.

(Er det ikke veldig mange rare detaljbilder i annonsen?)

Skulle vært boplikt på slike perler.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

20 timer siden, Wonders skrev:

Elsker at du vet dette og deler slik info her.

Det står jo i alle boligannnser når og for hva boliger har blitt solgt for tidligere. Det er noe jeg alltid sjekker når jeg titter rundt. Se på det som står med blå skrift høyt oppe i annonsen «Hva har denne boligen blitt solgt for tidligere». Klkk på lenken, og du får full oversikt.

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 27.7.2018 den 18.21, Sphynx skrev:

https://www.finn.no/realestate/homes/ad.html?finnkode=122760114

Ikke mange bildene, men ut i fra det jeg ser, er dette mitt drømmehjem! ❤️

Bor gjerne i denne også da! ;)

https://www.finn.no/realestate/homes/ad.html?finnkode=122433318

Oj! Håper du skal ha hushjelp! Eller har mange barn du kan piske rundt🤪 stilig hus da👁

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 2.8.2018 den 12.23, Hoppetaujenta skrev:

Noen har sikkert lagt mye arbeid i dette kunstverket, men jeg forstår det ikke.
                                                                                                              Ble badet penere av det? *mumlemumle*
709_1084413019.jpg
https://www.finn.no/realestate/homes/ad.html?finnkode=124660709&fks=124660709

Ojoj, tror du ikke megleren forsiktig prøvde å foreslå at de skulle male over, og de bare ‘nei nei, dette har tante Turid brukt mange timer på’🤣

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

4 timer siden, Puny skrev:

Ojoj, tror du ikke megleren forsiktig prøvde å foreslå at de skulle male over, og de bare ‘nei nei, dette har tante Turid brukt mange timer på’🤣

Jeg ser for meg at det må være en gul badeand i badekaret på det badet der! 😊

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

On 8/5/2018 at 3:13 PM, Frida said:

Jeg ser for meg at det må være en gul badeand i badekaret på det badet der! 😊

Man blir fort hjemmeblind. Jeg har hatt motivfliser i lignende stil på badet i årevis. Syntes det var helt jævlig da jeg flyttet inn. Ble blind.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skjønner ikke hvorfor noen vil ha så sværr hus. Jeg hadde ikke orka og vasket, tørket støv der.!!

Anonymkode: 82d8c...c41

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

På 6.8.2018 den 16.37, T-Rex skrev:

Man blir fort hjemmeblind. Jeg har hatt motivfliser i lignende stil på badet i årevis. Syntes det var helt jævlig da jeg flyttet inn. Ble blind.

Vi hadde noen svært rare flis på kjøkkenet tidligere, og det er sant at man blir blind for sånt! :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 6.8.2018 den 22.24, AnonymBruker skrev:

Skjønner ikke hvorfor noen vil ha så sværr hus. Jeg hadde ikke orka og vasket, tørket støv der.!!

Anonymkode: 82d8c...c41

Om jeg noen gang har råd til et stort hus, har jeg nok råd til hushjelp også :ler:

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 6.8.2018 den 22.24, AnonymBruker skrev:

Skjønner ikke hvorfor noen vil ha så sværr hus. Jeg hadde ikke orka og vasket, tørket støv der.!! Anonymkode: 82d8c...c41

Man trenger ikke å tørke støv over alt hele tiden heller. ;)  Men dette under her er nykjøpt av meg og jeg starter opp forumkollektivet hvor alle som føler at de liker seg OG vil bidra med alt som skal gjøres inne og ute: ( @Rumle ) 
Masse plass til dyrking og drivhus og alt man kan ønske seg. https://www.finn.no/realestate/leisuresale/ad.html?finnkode=115472938&fks=115472938 Sånne ting er veldig hyggelig om alle bidrar og er fornøyde.  >  :biggrin: 
_909681362.jpg

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 11.8.2018 den 17.27, Hoppetaujenta skrev:

Man trenger ikke å tørke støv over alt hele tiden heller. ;)  Men dette under her er nykjøpt av meg og jeg starter opp forumkollektivet hvor alle som føler at de liker seg OG vil bidra med alt som skal gjøres inne og ute: ( @Rumle ) 
Masse plass til dyrking og drivhus og alt man kan ønske seg. https://www.finn.no/realestate/leisuresale/ad.html?finnkode=115472938&fks=115472938 Sånne ting er veldig hyggelig om alle bidrar og er fornøyde.  >  :biggrin: 
_909681362.jpg

Så de orket ikke med det lengre venneparet til kronprinsparet??? 

Forsåvidt så er det ikke så langt unna meg...

Anonymkode: 45ade...0aa

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...