Gå til innhold

Eiendom på finn.no


Hoppetaujenta

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

1 time siden, Hoppetaujenta skrev:

Da har jeg slått til på denne med litt lommerusk/feriepenger og stedet er mitt. Jeg skal bruke det som helårsbolig,
@Jerry Lee må finne seg en annen kåk. :nigo: Det står at "den har alt" og det gjør ingenting. 
https://www.finn.no/realestate/leisuresale/ad.html?finnkode=121393671

_2063165438.jpg
 

Jammen, hvor er svømmebassenget? Det er ikke ordentlig hytte, uten basseng😂

Anonymkode: bdb83...bef

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Hoppetaujenta skrev:

Da har jeg slått til på denne med litt lommerusk/feriepenger og stedet er mitt. Jeg skal bruke det som helårsbolig,
@Jerry Lee må finne seg en annen kåk. :nigo: Det står at "den har alt" og det gjør ingenting. 
https://www.finn.no/realestate/leisuresale/ad.html?finnkode=121393671

_2063165438.jpg
 

Fryktelig hvitt interiør, man kan bli snøblind! Litt trasig å måtte frem med malekosten som det første man gjør etter å ha spandert 23 mill ...

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Hoppetaujenta skrev:

Da har jeg slått til på denne med litt lommerusk/feriepenger og stedet er mitt. Jeg skal bruke det som helårsbolig,
@Jerry Lee må finne seg en annen kåk. :nigo: Det står at "den har alt" og det gjør ingenting. 
https://www.finn.no/realestate/leisuresale/ad.html?finnkode=121393671

_2063165438.jpg
 

Nei, Hoppe Hoppesens, bruk ikke lommerusket ditt på den eiendommen der. En finnbruker som selger, med advokat som mellommann? Skal noen selge noe så dyrt, så har de pinadøsen også økonomi til å hyre inn en seriøs megler. "Snek@r" ikke godt det salget der. 

Skulle Hoppsann mene å tro at uttalelsene kommer fordi andre vil ha eiendommen, nei da tar frøken Hoppe fullt og helt feil.  

Anonymkode: 27fd4...86a

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

https://www.finn.no/realestate/homes/ad.html?finnkode=121215859

 

Vurderer seriøst å kjøpe denne. Fordeler og ulemper i området og huset? 

Dette var drømmehuset mitt forrige gang den lå ute, men jeg var da singel og den er for stor for én. 

Anonymkode: bdb83...bef

Jeg har ikke lest prospektet, men den ser fin ut!

Anonymkode: 6b14f...a8b

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

2 timer siden, AnonymBruker skrev:

https://www.finn.no/realestate/homes/ad.html?finnkode=121215859

 

Vurderer seriøst å kjøpe denne. Fordeler og ulemper i området og huset? 

Dette var drømmehuset mitt forrige gang den lå ute, men jeg var da singel og den er for stor for én. 

Anonymkode: bdb83...bef

Ser fin ut den, men les prospekt godt og spør mange spørsmål. Blir alltid litt "hmm" av en megler som velger å bruke bilder som både er svart hvitt OG farger i en annonse. Hvorfor? Er det noe de prøver å skjule? 

Eventuelt så er det bare fotografen i meg som tenker; what the slags arbeid er dette? 

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, dillyduzit skrev:

velger å bruke bilder som både er svart hvitt OG farger i en annonse. Hvorfor? Er det noe de prøver å skjule?

Jeg gjetter at han prøver å skjule fargene på veggene  (fargene er kanskje litt vel spesielle?), og derfor prøver å gi et bedre inntrykk av de rommene?

Anonymkode: e7585...836

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Jeg gjetter at han prøver å skjule fargene på veggene  (fargene er kanskje litt vel spesielle?), og derfor prøver å gi et bedre inntrykk av de rommene?

Anonymkode: e7585...836

Mye mulig, selv om det er en enkel jobb å male, så vil jo en postensiell kjøper få seg en overrakselse, og med én, hvor mange fler kommer da? 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, dillyduzit skrev:

Mye mulig, selv om det er en enkel jobb å male, så vil jo en postensiell kjøper få seg en overrakselse, og med én, hvor mange fler kommer da? 

Du har rett. Allikevel kan megeleren kanskje ha valgt svart/ hvitt på de bildene slik at potensielle kjøpere får  et bedre inntrykk av hvor fine rommene kan være når de får se bildene i svart/ hvitt?

Anonymkode: e7585...836

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var merkelig billedtaking av uteområdet også, der gardiner dekket store deler av flaten. Hva skulle skjules der? 

Jeg stusset mest på smijernsyrappa inne på mastersoverommet. Hvor fører den? Er det slik at andre trenger å gå via soverommet for å komme til andre rom?

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for innspill alle sammen☺️ 

Den smijernstrappa var ikke der sist, så den må være noe nytt. Ikke akkurat min smak, men vi får se hvordan de har løst den.

Bassenget i kjelleren syns jeg heller ikke noe om. Stor fare for fuktskader osv.

 

Egentlig var huset mye finere før de pusset opp🙈

Anonymkode: bdb83...bef

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

De har gjort mye oppussing, men er det verdt prisstigningen? Huset ble solgt for 5 mill i 2012; og nå vil de ha mer enn dobbelt så mye!

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

17 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Takk for innspill alle sammen☺️ 

Den smijernstrappa var ikke der sist, så den må være noe nytt. Ikke akkurat min smak, men vi får se hvordan de har løst den.

Bassenget i kjelleren syns jeg heller ikke noe om. Stor fare for fuktskader osv.

 

Egentlig var huset mye finere før de pusset opp🙈

Anonymkode: bdb83...bef

Smijernstrappa går opp til loftsstua. Så da må man inn på foreldresoverommet for å komme seg opp dit, upraktisk. 

Anonymkode: f8802...da6

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

45 minutter siden, Hulderen skrev:

De har gjort mye oppussing, men er det verdt prisstigningen? Huset ble solgt for 5 mill i 2012; og nå vil de ha mer enn dobbelt så mye!

Jeg er ikke så oppdatert på prisstigningen i området, men her jeg bor (Oslo vest) stiger verdien på boliger med 1mill i året. Hvertfall de husene som har blitt solgt her. 

Huset lå lenge på markedet, da den ble lagt ut sist gang. Den ble først tatt ut av markedet og lagt ut igjen til redusert pris. Kanskje det skjer denne gangen også, eller at det spøker😬

Etterhvert som jeg leser kommentarene fra dere, jo mer usikker er jeg på huset. 

Anonymkode: bdb83...bef

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

46 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Smijernstrappa går opp til loftsstua. Så da må man inn på foreldresoverommet for å komme seg opp dit, upraktisk. 

Anonymkode: f8802...da6

Jeg vet! 

Den er urstygg uansett hvor fancy megler beskriver den, så er den stygg. Og upraktisk. 

Anonymkode: bdb83...bef

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

21 timer siden, AnonymBruker skrev:

Nei, Hoppe Hoppesens, bruk ikke lommerusket ditt på den eiendommen der. En finnbruker som selger, med advokat som mellommann? Skal noen selge noe så dyrt, så har de pinadøsen også økonomi til å hyre inn en seriøs megler. "Snek@r" ikke godt det salget der. 

Skulle Hoppsann mene å tro at uttalelsene kommer fordi andre vil ha eiendommen, nei da tar frøken Hoppe fullt og helt feil.  

Anonymkode: 27fd4...86a

ok. Må ikke ta meg så alvorlig vettu. ;)  Jeg bare vil gjerne ha en eiendom med ok strandlinje til båt og bad. :jepp: 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

22 timer siden, Hoppetaujenta skrev:

ok. Må ikke ta meg så alvorlig vettu. ;)  Jeg bare vil gjerne ha en eiendom med ok strandlinje til båt og bad. :jepp: 

:jepp:  og du har letet siden februar 2011? Å finne ny bolig er aldri enkelt, godt du bor godt der du nå bor, da. 

Anonymkode: 27fd4...86a

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men nå tror jeg at noe info har gått tapt under veis. Dette er en fantaserende tråd, hvor en kan drømme seg boliger
som en liker godt og evt./høyst sannsynlig aldri får kjøpt i virkeligheten. Det finnes ingen problemer med at huset må pusses opp for mange penger i fantasien. En fokuserer på de positive sidene og lukker øynene for alle utgiftene som hadde kommet... hvis en skulle ha kjøpt og flyttet. Jeg bor greit nok her jeg holder til jeg, men lysten på noe større og landligere kommer aldri til å forsvinne. :)  Og alle drømmene er helt gratis i denne tråden.

  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Hoppetaujenta skrev:

Men nå tror jeg at noe info har gått tapt under veis. Dette er en fantaserende tråd, hvor en kan drømme seg boliger
som en liker godt og evt./høyst sannsynlig aldri får kjøpt i virkeligheten. Det finnes ingen problemer med at huset må pusses opp for mange penger i fantasien. En fokuserer på de positive sidene og lukker øynene for alle utgiftene som hadde kommet... hvis en skulle ha kjøpt og flyttet. Jeg bor greit nok her jeg holder til jeg, men lysten på noe større og landligere kommer aldri til å forsvinne. :)  Og alle drømmene er helt gratis i denne tråden.

:jepp:

 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...