Gå til innhold

Eiendom på finn.no

Hoppetaujenta

Anbefalte innlegg

Kaffemonsteret skrev (4 timer siden):

Meget spesiell annonse. 🤪Noen synes de er såpass kjendis at de tenker at det selger bolig. 

https://www.finn.no/realestate/homes/ad.html?finnkode=216882228

Skulle tro de var hadde råd til å betale for boligstyling, fotograf og megler når de er så kjente at de må bruke seg selv i salgsannonsen! Og har de seriøst lagt ut bilde av sønnen sin i badekaret på finn????? 

• Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker

Meget spesiell annonse. 🤪Noen synes de er såpass kjendis at de tenker at det selger bolig. 

Har aldri hørt om disse menneskene engang 😂 Jeg blir bare irritert av matbilder og familiebilder. Og 99 bilder, og ikke en eneste plantegning noe sted?!

Anonymkode: 3aaec...330

• Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Se der ja. Boligannonse med feriebilder av folk man aldri har hørt om. 😄 

Hvor lekker denne boligen er kan også i høyeste grad diskuteres. Litt vanskelig å se blant barn som bader i badekar, drinker, en pizza, en kaktus, en popkornmaskin og alt annet som tydeligvis var viktig å få fram. :popcorn:

• Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
Kaffemonsteret skrev (5 timer siden):

😂😂😂😂😂 Det var utrolig dårlige bilder. « living room» jeg trur jeg dauer...😂😂😂😂

Anonymkode: 45ade...0aa

• Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Pølsevann skrev (1 time siden):

Skulle tro de var hadde råd til å betale for boligstyling, fotograf og megler når de er så kjente at de må bruke seg selv i salgsannonsen! Og har de seriøst lagt ut bilde av sønnen sin i badekaret på finn????? 

Sitter også her med hakeslep! 

• Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Har aldri hørt om disse menneskene engang 😂 Jeg blir bare irritert av matbilder og familiebilder. Og 99 bilder, og ikke en eneste plantegning noe sted?!

Anonymkode: 3aaec...330

Jeg kjenner henne fordi hun har vært noen ganger på Beat for beat. Han har jeg aldri hørt om. Men totalt enig, dette er en elendig annonse på alle måter!!!

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (På 8.6.2021 den 23.22):

Utrolig harry.

Anonymkode: 5fd48...901

Hadde lett kjøpt den der jeg altså (om jeg hadde pengene). Hadde endret noe (trappa, fløyelsveggen i heisen, samt litt andre møbler). 

Anonymkode: 932b0...3be

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Fnuggolina
AnonymBruker skrev (På 12.6.2021 den 21.08):

😂😂😂😂😂 Det var utrolig dårlige bilder. « living room» jeg trur jeg dauer...😂😂😂😂

Anonymkode: 45ade...0aa

😅 Altså, digg basseng - men ellers var jo huset helt vanlig og hadde hatt godt av bilder som viste det.

Man får ikke solgt dette til en bohemsjel bare fordi leopard og zebra (?) på tekstiler.

Hjelpes 🙈 RYDD takk også. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (22 timer siden):

Hadde lett kjøpt den der jeg altså (om jeg hadde pengene). Hadde endret noe (trappa, fløyelsveggen i heisen, samt litt andre møbler). 

Anonymkode: 932b0...3be

Hvem ønsker seg ikke et motstrømsbasseng midt i leiligheten? Og fløyelsvegg i heisen er jo bare så over the top at man må digge det! Mangler litt kronasjer til finansieringen, men denne kunne glatt blitt min i bartebyen ja :) 

Anonymkode: fa615...98b

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
On 6/12/2021 at 3:53 PM, Kaffemonsteret said:

Tror dette er det kleineste jeg har sett noen gang. Og blir kvalm av at de har sønnen sin i et badekar i en BOLIGANNONSE. Han har ingenting der å gjøre!

Anonymkode: 958c2...98e

• Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

For en flaut dårlig annonse😂Rundstykker, pizza og drinker?

»Vi selger en harry livsstil»??

• Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Hvordan kan du være sikker på det? Han har jo ikke en nevø i et badekar og mange kjendisgjester på altanen og masse klissete bilder av seg selv i hele annonsen. Kan jo ikke være sikker på noe da............ :ironi:😄😄  Ref. huset litt lenger oppe.

• Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...