Gå til innhold

Eiendom på finn.no


Hoppetaujenta

Anbefalte innlegg

5 hours ago, AnonymBruker said:

Interessant. Det er komplett motsatt av min drøm. 

Ukoselig og sterilt innvendig. Gammel og nytt som integreres dårlig. Dårlig beliggenhet. Rekkehus. Dårlig planløsning. Altfor høy pris. 

Hadde jeg bodd der skulle du fått huset av meg. 

Anonymkode: 68194...fa5

At det er dyrt er jeg enig i, men du kan neppe være lokalkjent? Det er en veldig sentral og samtidig rolig beliggenhet i Oslo, rett ved Løren som har blitt et dyrt område, men fortsatt i gangavstand til Tøyen og Grünerløkka. Området akkurat her består av mest av rekkehus og eneboliger og er lite trafikkert.

Rekkehus i Oslo er forresten noe få har råd til, så hvordan det kan være negativt forstår ikke jeg.

Jeg syns det var en fin bolig, men kanskje mest for et par uten barn, som ikke er dårlig til beins (ref. hems og bratt trapp). Stua/kjøkkenet er veldig lite, men man har jo stuemulighet høyere opp.

Anonymkode: 958c2...98e

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

https://www.finn.no/170501871

 

Vår tidligere nabo (ikke overraskende var han virkelig ikke en hyggelig type, ofte full og med ny thaidame i tide og utide, ofte naken i jacuzzien). Han har prøvd å selge dette overprisa huset i en halv evighet, kanskje ikke overraskende at det ikke selger 🙃

 

Regner med det har vært postet her før fordi han har holdt på så lenge, men det er virkelig en høydare likevel. 

 

ENJOY. 

Anonymkode: 5faaf...6e5

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (6 minutter siden):

https://www.finn.no/170501871

 

Vår tidligere nabo (ikke overraskende var han virkelig ikke en hyggelig type, ofte full og med ny thaidame i tide og utide, ofte naken i jacuzzien). Han har prøvd å selge dette overprisa huset i en halv evighet, kanskje ikke overraskende at det ikke selger 🙃

 

Regner med det har vært postet her før fordi han har holdt på så lenge, men det er virkelig en høydare likevel. 

 

ENJOY. 

Anonymkode: 5faaf...6e5

:ler: Speil i taket på kjøkkenet ja... Det var spenstige greier.

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (55 minutter siden):

At det er dyrt er jeg enig i, men du kan neppe være lokalkjent? Det er en veldig sentral og samtidig rolig beliggenhet i Oslo, rett ved Løren som har blitt et dyrt område, men fortsatt i gangavstand til Tøyen og Grünerløkka. Området akkurat her består av mest av rekkehus og eneboliger og er lite trafikkert.

Rekkehus i Oslo er forresten noe få har råd til, så hvordan det kan være negativt forstår ikke jeg.

Jeg syns det var en fin bolig, men kanskje mest for et par uten barn, som ikke er dårlig til beins (ref. hems og bratt trapp). Stua/kjøkkenet er veldig lite, men man har jo stuemulighet høyere opp.

Anonymkode: 958c2...98e

Du har helt rett i at jeg ikke er lokalkjent. Det er vel derfor jeg reagerer på at noen kan betrakte dette som en drøm. Når man vet hvordan markedet fungerer utenifra og når man vet hva man får overalt ellers, så kan jeg si at det huset langt ifra fremstår som en drøm. 

Men det er vel det "beste" man kan få i Oslo til den prisen. Det sier vel kanskje sitt om Oslo?

Anonymkode: 68194...fa5

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (51 minutter siden):

https://www.finn.no/170501871

 

Vår tidligere nabo (ikke overraskende var han virkelig ikke en hyggelig type, ofte full og med ny thaidame i tide og utide, ofte naken i jacuzzien). Han har prøvd å selge dette overprisa huset i en halv evighet, kanskje ikke overraskende at det ikke selger 🙃

 

Regner med det har vært postet her før fordi han har holdt på så lenge, men det er virkelig en høydare likevel. 

 

ENJOY. 

Anonymkode: 5faaf...6e5

Skal ha for gjennomført dårlig smak iallefall. 😂😂😂

Anonymkode: 45ade...0aa

  • Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (56 minutter siden):

https://www.finn.no/170501871

 

Vår tidligere nabo (ikke overraskende var han virkelig ikke en hyggelig type, ofte full og med ny thaidame i tide og utide, ofte naken i jacuzzien). Han har prøvd å selge dette overprisa huset i en halv evighet, kanskje ikke overraskende at det ikke selger 🙃

 

Regner med det har vært postet her før fordi han har holdt på så lenge, men det er virkelig en høydare likevel. 

 

ENJOY. 

Anonymkode: 5faaf...6e5

Ord blir en smule fattige...

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Du har helt rett i at jeg ikke er lokalkjent. Det er vel derfor jeg reagerer på at noen kan betrakte dette som en drøm. Når man vet hvordan markedet fungerer utenifra og når man vet hva man får overalt ellers, så kan jeg si at det huset langt ifra fremstår som en drøm. 

Men det er vel det "beste" man kan få i Oslo til den prisen. Det sier vel kanskje sitt om Oslo?

Anonymkode: 68194...fa5

Det sier vel mest om deg og dine virkelighetsfjerne forventinger. 

Anonymkode: 5fd48...901

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 time siden):

https://www.finn.no/170501871

 

Vår tidligere nabo (ikke overraskende var han virkelig ikke en hyggelig type, ofte full og med ny thaidame i tide og utide, ofte naken i jacuzzien). Han har prøvd å selge dette overprisa huset i en halv evighet, kanskje ikke overraskende at det ikke selger 🙃

 

Regner med det har vært postet her før fordi han har holdt på så lenge, men det er virkelig en høydare likevel. 

 

ENJOY. 

Anonymkode: 5faaf...6e5

Å herregud! Det var helt vanvittig glorete; som et levende mareritt 🙈

Anonymkode: f1c8a...6f3

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

loveli skrev (Akkurat nå):

https://www.finn.no/222143558

En arkitekt som har klikka i vinkel. :lur:

Må vel være en kombinasjon av arkitekt og huseier dette. At huseier hadde spesielle krav. Det ser helt merkelig ut. 

Anonymkode: 5fd48...901

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (15 minutter siden):

Det sier vel mest om deg og dine virkelighetsfjerne forventinger. 

Anonymkode: 5fd48...901

Ja for Oslo er vel hele Norge? 

Anonymkode: 68194...fa5

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (6 timer siden):

Ja for Oslo er vel hele Norge? 

Anonymkode: 68194...fa5

Vi er vel forskjellige alle sammen? Jeg vokste opp i Oslo, og ser det er mange tilbud der som er viktige eller givende for mange/noen.  Jeg har flyttet ut til en liten og fredelig plass, og trives med det. Andre trives aldri med det, selv om de får mer bolig for pengene. Lille Tøyen og Hasle hageby opplever jeg som små perler i Oslo.

Synes det er litt synd at det er så mange fordommer begge veier. Bare et lite hjertesukk på morgenkvisten her.

Anonymkode: 09cec...909

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (6 timer siden):

Jeg er usikker på om denne har vært vist her før.

Skulle veldig gjerne bodd her om jeg hadde fått pusset opp litt.

Attraktiv, stor eiendom på solsiden av Steinsfjorden med lang strandlinje og panorama - kun 25 min. fra Sandvika! | FINN.no

Anonymkode: 09cec...909

Wooooooooow 🥰 Jeg elsker sveitserhus, og DEN eiendommen da! Nydelig.

Anonymkode: 3aaec...330

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

14 hours ago, AnonymBruker said:

Du har helt rett i at jeg ikke er lokalkjent. Det er vel derfor jeg reagerer på at noen kan betrakte dette som en drøm. Når man vet hvordan markedet fungerer utenifra og når man vet hva man får overalt ellers, så kan jeg si at det huset langt ifra fremstår som en drøm. 

Men det er vel det "beste" man kan få i Oslo til den prisen. Det sier vel kanskje sitt om Oslo?

Anonymkode: 68194...fa5

Men hvordan markedet er utenfor Oslo er jo helt likegyldig for de som bor og skal kjøpe i Oslo. 

Jeg tenker folk som kjøper så dyre boliger har mer enn nok med penger. De har sannsynligvis minst en hytte i tillegg. Det de er opptatt av er et litt unikt hus, gjerne med det man kan anse som en krembeliggenhet, og kvm-prisen er det ikke såå farlig med. Om de bruker 10 eller 15 mill på bolig spiller liten rolle.

Jeg er ikke en av de som kan bruke 10-15 mill på bolig, men det er det etter hvert mange som kan i dette landet.

Anonymkode: 958c2...98e

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

loveli skrev (14 timer siden):

https://www.finn.no/222143558

En arkitekt som har klikka i vinkel. :lur:

Det er noe av det mest mislykkede jeg noen gang har sett, og det sier ikke så lite, for jeg har fulgt denne tråden lenge. Det er virkelig ingen gode kvaliteter ved det huset

Anonymkode: 3b767...67e

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest loveli
AnonymBruker skrev (8 timer siden):

Jeg er usikker på om denne har vært vist her før.

Skulle veldig gjerne bodd her om jeg hadde fått pusset opp litt.

Attraktiv, stor eiendom på solsiden av Steinsfjorden med lang strandlinje og panorama - kun 25 min. fra Sandvika! | FINN.no

Anonymkode: 09cec...909

Elsker at det står "KLÆA" og ikke "Walk-in"!!!

🥰😍🤩🤣

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (9 timer siden):

Jeg er usikker på om denne har vært vist her før.

Skulle veldig gjerne bodd her om jeg hadde fått pusset opp litt.

Attraktiv, stor eiendom på solsiden av Steinsfjorden med lang strandlinje og panorama - kun 25 min. fra Sandvika! | FINN.no

Anonymkode: 09cec...909

Huset er fra 1997! Har et problem med hus som skal fremstå som fra en annen tid enn det er bygd.. 

Anonymkode: c1a55...a92

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (24 minutter siden):

Huset er fra 1997! Har et problem med hus som skal fremstå som fra en annen tid enn det er bygd.. 

Anonymkode: c1a55...a92

Det så jeg ikke, men i mitt hode hadde det vært lettere å kjøpe det (om jeg hadde pengene) - fordi jeg tenker det er lettere å vedlikeholde. Det var et par karnapp jeg syntes var litt uvanlige, og jeg tenkte det innvendig var pusset opp på 90-tallet -med kjøkkenløsning, fargevalg og "bueåpning",

Mange stiler kommer jo igjen etter noen år. Sveitserstil er ikke det verste å få i reprise synes jeg 🙂

Anonymkode: 09cec...909

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (21 timer siden):

https://www.finn.no/170501871

 

Vår tidligere nabo (ikke overraskende var han virkelig ikke en hyggelig type, ofte full og med ny thaidame i tide og utide, ofte naken i jacuzzien). Han har prøvd å selge dette overprisa huset i en halv evighet, kanskje ikke overraskende at det ikke selger 🙃

 

Regner med det har vært postet her før fordi han har holdt på så lenge, men det er virkelig en høydare likevel. 

 

ENJOY. 

Anonymkode: 5faaf...6e5

Er det speilfliser på gulvet i stua i 2. etasje? 

Ellers var det et veldig fullstappet hus. Om jeg skjønte riktig, så leies det ut to hybler på loftet, en leilighet i kjelleren, og 3 soverom i 1. etasje, der de som er i 1. etasje deler kjøkken. Huset er vel neppe bygget for det i utgangspunktet (siden det omtales som en tomannsbolig), så jeg lurer på hvor lydt det er mellom boenhetene. Sånn apropos et par andre tråder på kg angående støy fra utleiere.

Endret av Hulderen
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...