Gå til innhold

Eiendom på finn.no


Hoppetaujenta

Anbefalte innlegg

10 hours ago, Guarana said:

Det ser jo bare trist ut nå! Huset hadde massevis av sjarm tidligere. Når var det tilsalgs sist? 

Det var i 2017.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

On 5/28/2021 at 12:30 PM, AnonymBruker said:

Synes dette var et kult hus. Regner med at mange her inne misliker det😂. Jeg liker brutalisert på denne måten. 

 

https://www.finn.no/realestate/homes/ad.html?finnkode=219959769

Anonymkode: 5fd48...901

Ser ut som noe fra tidligere Øst-Tyskland/Russland <_<  Innenfra noe som Frank Lloyd Wright kunne ha stått for. 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 31.5.2021 den 22.00):

Oj da! Sissel Kyrkjebø må jo være Norges største kjendis? Og det er også derfor leilighetene selges så dyrt, det blir litt påslag i pris for å kunne kjøpe kjendis-leilighet? 

Første leilighet, mitt inntrykk er at alt er nymalt, helt nytt gulv, møblene er leid fra stylisten - er det egentlig noe igjen fra Sissel i den leiligheten? Kanskje bilde på badet, bilde 28. Hva skjedde med veggene på do, bilde 30 og 31. Ser ut som noen har malt med akryl over oljemaling, og det bobler seg. 🙈

Den andre leilighet virket mye mer personlig. Og med danske (eller kanskje dansk-inspirerte?) design møbler, virker det mer passende. Det som ikke passende her, er stylistens Ikea-traybord, i flertall, fire forskjellige telte jeg. 😅 Det får meg egentlig til å tenke, at det ikke var møbler i leiligheten i utgangspunktet, og at hele møblering også har er leid inn fra stylist. Er det bare meg, og det skaper en rar kontrast, eller kan egentlig samme person kjøpe spisestue-møbler til tredve+ tusen, og to forskjellige traybord fra billig kroken på Ikea som nattbord? 

Anonymkode: fdddf...f39

Tviler på stylisten i første leiligheten har Minotti sofaer for å si det slik 😏

Anonymkode: 899be...cdf

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 hours ago, AnonymBruker said:

Tviler på stylisten i første leiligheten har Minotti sofaer for å si det slik 😏

Anonymkode: 899be...cdf

Så du mener at store møbler, i begge leilighetene, er privat eid? 

Anonymkode: fdddf...f39

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Fnuggolina
lurker skrev (På 1.6.2021 den 9.46):

Oi, dett var gøy  å se, for vi vurderte sterkt å kjøpe da det var til salgs sist gang! Da var det veldig fint og hadde massevis av sjarm - synes  ikke  akkurat at de har hevet det 😕

Fant annonsen fra dengang hvis  flere vil se hvordan det da så ut: https://www.finn.no/realestate/homes/ad.html?finnkode=98130441

Hm....

Hadde jeg kun sett etterbildene ville jeg tenkt «her var det veldig grått og mørkt». 

Jeg liker veldig godt matt sort, og kan tåle endel grått og litt spenstige låsninger OM det passer stilen.

Men huset var jo SÅ fint før - og passet så utrolig mye bedre hvite flater og lysere eikegulv osv. 

Det hadde blir veldig mye finere om de nye eierne hadde holdt seg til å male endel hvitt som før, men med noen sorte vegger eller elementer.

Kjøkkenet synes jeg stilmessig ble helbom i et sånt hus. Enten må man kjøre full moderne ren stil, eller en moderne tolkning av type «kjøpmannsdiskkjøkken» eventuelt gå helt 100% klassisk. 

Men dette? 🤷‍♀️ At et kjøkken er lekkert betyr ikke at det passer inn i stilen. Det blir som å velge shakerfronter eller romantisk stil i nyfunkis. Det bare krasjer. Border på tapeten liksom. 

Akkurat fasaden ble fin i hvitt og, men tror jeg selv hadde fått for rød. Hagen fremstod så mye mer idyllisk da. 

Soverommene.....vel, de er iallefall enklere å male på nytt. Verre med hele trappeløpet og diverse. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kattugla skrev (Akkurat nå):

Likte denne også :)

Og det er ikke så dyrt som en del andre områder. Dyrt nok selvfølgelig.

Anonymkode: 5fd48...901

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Og det er ikke så dyrt som en del andre områder. Dyrt nok selvfølgelig.

Anonymkode: 5fd48...901

Definitivt!

Jeg vet ikke om dette huset har vært delt her før (det er en gammel annonse og huset er solgt) men synes det er helt vanvittig fint! Enda jeg må innrømme at suite-løsningen på hovedsoverommet er kanskje ikke heeelt min stil! 😄

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 1.6.2021 den 15.39):

De som har pusset opp nå har jo totalt ødelagt det! Nå blei jeg faktisk litt lei meg. Så mye fine farger i det før, særlig den grønne trappegangen og vinterhagen i første etasje.

Anonymkode: 3aaec...330

Helt enig, nåværende eiere har lobotomisert det fullstendig.

 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (8 timer siden):

Så du mener at store møbler, i begge leilighetene, er privat eid? 

Anonymkode: fdddf...f39

Ganske så sikker på at møblene i leiligheten på Gimle er eiers, det er møbler for flere hundre tusen. 

Anonymkode: 283ac...95e

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

2 hours ago, AnonymBruker said:

Deilig villa hvis man har litt penger til overs

 

https://www.finn.no/realestate/homes/ad.html?finnkode=220143590

Anonymkode: 5fd48...901

Fantastisk villa, men den ligger like ved Frammuseet og inntil veien med 30-bussen. Her er det nok mye trafikk om sommeren.

Anonymkode: 958c2...98e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kattugla skrev (4 timer siden):

Jeg synes dette var et skikkelig fint hus! 😃

Absolutt elsker dette. Fantastisk historisk og genuin arkitektur!

Anonymkode: 5faaf...6e5

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

lurker skrev (På 1.6.2021 den 9.46):

Oi, dett var gøy  å se, for vi vurderte sterkt å kjøpe da det var til salgs sist gang! Da var det veldig fint og hadde massevis av sjarm - synes  ikke  akkurat at de har hevet det 😕

Fant annonsen fra dengang hvis  flere vil se hvordan det da så ut: https://www.finn.no/realestate/homes/ad.html?finnkode=98130441

Begynte nesten å grine av dette! Alle de fine fargene som ble borte 😭

Anonymkode: 5faaf...6e5

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Fantastisk villa, men den ligger like ved Frammuseet og inntil veien med 30-bussen. Her er det nok mye trafikk om sommeren.

Anonymkode: 958c2...98e

Den ligger i Huk Aveny, altså ikke i samme gate som Frammuseet og bussen kjører ikke der. 

Anonymkode: d04d6...1a6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (8 minutter siden):

Absolutt elsker dette. Fantastisk historisk og genuin arkitektur!

Anonymkode: 5faaf...6e5

Enig, et hus med personlighet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

https://www.finn.no/220104925

 

Dette var.. Wow. 10/10 for meg, 100%. Elsker materialvalgene, lyset, de spennende vinduene helheten, enkelheten..... Svir rett og slett i hjerterota! 

Anonymkode: 5faaf...6e5

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...