mia83 Skrevet 21. juni 2012 #1081 Del Skrevet 21. juni 2012 Så bra! Er leiligheten tømt nå? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frigg Skrevet 21. juni 2012 #1082 Del Skrevet 21. juni 2012 Uffa meg. Det er ikke noe særlig å være så sliten. Kjenner godt igjen hvordan det er. Men godt å tenke på at du snart er ferdig med flyttingen da Blir koselig å få deg til Oslo Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
janne84 Skrevet 22. juni 2012 Forfatter #1083 Del Skrevet 22. juni 2012 Nå er jeg ferdig Nedvasken ble så som så, men det ble godtatt Nå blir det pizza, rødvin og baileys med besteste vennina Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frigg Skrevet 22. juni 2012 #1084 Del Skrevet 22. juni 2012 Nå blir det pizza, rødvin og baileys med besteste vennina Åååå...det hørtes veldig koselig ut KOs deg masse, masse Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mia83 Skrevet 22. juni 2012 #1085 Del Skrevet 22. juni 2012 Så koselig Janne! Kos deg! Deilig å være ferdig med vaskinga vil jeg tro!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
janne84 Skrevet 23. juni 2012 Forfatter #1086 Del Skrevet 23. juni 2012 Kjempe koselig i går. Ble en liten snurr ja, tåler mye mindre alkohol med lite søvn og når man er sliten Tulleringte til B og utga meg for å være ei som hadde sett han på bussen og inviterte han med på date. Han svarte heldigvis helt riktig, jeg og L flira som bare det.. Ikke noe redusert i dag heller, var smart å drakk vann ved siden av. Nå er det avgårde for å avlaste søsteren litt. Lillegull har vært ganske syk de siste ukene, og er inn og ut av legen, de finner ikke ut hva det er Han hadde kikhoste for et par uker siden, og denne uken har han hatt 40 i feber, oppkast, ikke vil han bevege seg, ikke sover han og han er veldig bleik.. Søstern har ikke sovet på mange dager, så nå skal lillesøster trå til og ha guttene noen timer Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frigg Skrevet 23. juni 2012 #1087 Del Skrevet 23. juni 2012 Gull verdt å ha en lillesøster som deg som stiller opp da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mia83 Skrevet 23. juni 2012 #1088 Del Skrevet 23. juni 2012 Så snill du er som stiller opp! Det setter hun nok stor pris på! Morsomt å tulleringe. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
janne84 Skrevet 24. juni 2012 Forfatter #1089 Del Skrevet 24. juni 2012 Søstern er endelig begynt å bli vant med tanken på at jeg skal flytte til Oslo. Hun syns ikke noe om det til å begynne med, hun liker det enda ikke, men har innsett at jeg reiser. Jeg skjønner henne for all del, nå er det ikke bare å ringe når guttene er syke eller hun selv er syk. Mannen jobber turnus og er vekke 4-5 uker om gangen.. Er fantastisk deilig å tenke på at det kun er 4 dager til flyttelasset går nedover. Nå savner jeg B så vanvittig at det er vondt!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mia83 Skrevet 24. juni 2012 #1090 Del Skrevet 24. juni 2012 Hun forstår vel hvorfor du vil flytte regner jeg med. Bare 4 dager! Det kommer til å bli herlig Janne! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
janne84 Skrevet 25. juni 2012 Forfatter #1091 Del Skrevet 25. juni 2012 Joda hun skjønner det, men syns nok det er tøft. Er jo litt godt å bli savnet Vi kjører nedover onsdag Mange ekstra timer og ei ekstra natt med B, det er lykke det!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
janne84 Skrevet 28. juni 2012 Forfatter #1092 Del Skrevet 28. juni 2012 Da er det meste kommet på plass i leiligheten. Her skal jeg bo!!!! Tror ikke jeg kommer til å forstå det før om noen mnd.. Jeg har fått ny laptop med B, han er jo ekstrem på gaver Nå skal vi ut å spise med et vennepar Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mia83 Skrevet 28. juni 2012 #1093 Del Skrevet 28. juni 2012 Så bra Janne! det kommer til å bli fint vet du! Kos dere masse i kveld! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
janne84 Skrevet 29. juni 2012 Forfatter #1094 Del Skrevet 29. juni 2012 Herregud så det høljer ned her! men grille i kveld skal vi uansett Vært en tur i sentrum i dag, har fått støpt negler. Utrolig uvant å gjør alt! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frigg Skrevet 29. juni 2012 #1095 Del Skrevet 29. juni 2012 Velkommen til Oslo! Slik er sommerværet her Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mia83 Skrevet 29. juni 2012 #1096 Del Skrevet 29. juni 2012 Regn ja. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
janne84 Skrevet 3. juli 2012 Forfatter #1097 Del Skrevet 3. juli 2012 Gleder meg til spania, der må vi vel være garantert sol Har reist fra B for siste gang,har denne uken igjen å jobbe.. Tanken på å bli samboer er rett og slett skummelt!!! Nå er det jobb, kun 4 dager igjen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MarianneE Skrevet 3. juli 2012 #1098 Del Skrevet 3. juli 2012 Du virker lykkelig. Det er fint og se. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mia83 Skrevet 3. juli 2012 #1099 Del Skrevet 3. juli 2012 4 små dager! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
janne84 Skrevet 12. juli 2012 Forfatter #1100 Del Skrevet 12. juli 2012 Et lite livtegn fra meg... Nå er jeg blitt osloborger Er ganske emosjonell, å forlate alt og alle var ikke noe kjekt, ble en del tårer Men hva gjør man ikke for kjærligheten? I morgen reiser vi til spania, så nå er det vasking, pakking og rydding om hverandre. Er utrolig dårlig på pakking, kjøpte en større koffert i går og den fylte jeg på 10 min... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå