Gå til innhold

The past cannot be changed, the future is still in your power

janne84

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Har vært "hjemme" i helga og hatt utdrikkingslag for bruda.. Det var knall kjekt! vi var sta å fikk skyte, spiste lunsj, var i studio og sang inn to sanger, havrafting i to timer, bowling også fest.. Ei meget fornøgd brud.. Jeg har da hverken funnet kjole, kjøpt gave eller begynt på talen og bryllupet er 2 juli.. Litt småstressa, men ordner seg nok :)

Eller har jeg ikke hørt noe fra FR siden torsdag, han er overhode ikke noe flink å ta kontakt, men kanskje det bare er slik han er??

Er ganske så utslitt,tar på med 20t med utdrikkingslag og kjøring hjem igjen hit.. håper uka fyker avgårde slik det blir helg igjen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Høres ut som et fint utdrikningslag! :jepp:

Du får nok hive deg rundt og kjøpe kjole og skrive tale! Tiden går fort! :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da har jeg og FR hatt "praten".. han har ikke de følelsene jeg har, og ser ikke for seg oss som et par, så da er jo den saken talt.. Sov med han i natt og tok praten i natt.. Ble masse tafing i natt og, så vi kan rett og slett ikke sove på samme soverom!.. er litt lei meg, men det ordner seg :)

Etter å ha sove 3 timer (som ikke var sammenhengende engang.. ) i natt og vært på jobb, så er jeg klar for litt søvn no..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han har ikke de følelsene som du har og ser ikke for seg dere som et par. Men han synes det er greit at dere deler seng, tafser og kanskje noe litt mer også? Jaja...bare pass deg sier nå jeg, så du ikke blir skuffet av en mann atter en gang.

:klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Var ikke langt fra vi hadde sex i natt, men vi\han klarte å stoppe det...

Det som er er at jeg liker veldig godt vennskapet, han sa i går at vi er blitt nære og gode venner på kort tid.. Var jo i utgangspunktet kun vennskap jeg var ute etter, men tror ikke jeg klarer å være så kosete uten at det blir følelser innvolvert..

Nå er saken egentlig enkelt, vi skal være venner og må slutte å dele seng..

I kveld skal jeg ut i båt i sammen med 3 andre par.. overalt er jo det bare par :gjeiper: overlever nok med et par liter rødvin :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er nok lurt å ikke dele seng med sånne ja. Det kan jo ødelegge vennskapet deres også faktisk. :jepp:

Så gøy med båttur da! Men dere må vise båtvett da! :lol:

Alkohol og båtkjøring skal ikke blandes vet du. :fy_fy:

Nok moralpreken! :ler:

Håper du får en strålende helg!! :hug:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mia: jeg kjørte ikke båten, så da er det lov med alkohol, va redningsvester til alle der og ;)

Syns ikke det er rart jeg blir litt frustrert jeg... Fredag så sendte FR en god del meldinger, hvorfor gjør han det da? skulle han bare vise at det som skjedde ikke påvirker kontakten våres? da overdriver han ialelfall.. jeg prøver å drite i ting, men klarer det ikke, vet at ting ordner seg tilslutt, gjør jo alltid det :)

Jeg sitter med en "frykt" av å skulle være singel leeeeenge. De nærmeste venninene har barn, er gift eller samboer.. Jeg er faktisk den eneste single!! det bryr meg faktisk litt..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva om noen faller overbord da? :fy_fy:

Neida.. :ler:

Du er ikke den eneste single da. IKke på din alder iallefall. Har du prøvd nettdating? ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

der var maaaaaange båter, brannvesenet og redningskøyten var der, så tror jeg hadde blitt plukket opp ganske så fort.. og vi var inne i båten, så sjansen for å falle overbord var ganske så liten :)

Nettdating har jeg ikke prøvd, tror ikke det er noe for meg, iallefall ikke helt enda :)

Jeg ser jo hva jeg har problem med, blir jo sjarmert og faller\blir betatt av de mannfolka som gir meg oppmerksomhet, satser på at det går over :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er av en eller annen grunn skeptisk til nettdating, men skader jo ikke å prøve.. hva anbefaler du da mia? ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Min svigermor har nettopp funnet sin drømmeprins gjennom nettdating, så tror ikke du har noe å tape på å prøve ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes det er verdt et forsøk. Det var gjennom chatting faktisk. Ikke så date-nettsted. Gode gamle mIRC hvis du husker det? ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

klart jeg husker mirc!! va dønn "forelska" i en der, møtte han dog aldri.. men hvilken sider er det man bruker egentlig?

3 dager igjen å jobbe, det patetiske er at jeg faktisk ikke skal noe som helst i sommer.. Skulle egentlig en liten tur til amsterdam med FR, men det skjer nok ikke etter alt som har skjedd.. Han har trekt seg litt unna, er ganske leit, men hannes tap? :gjeiper:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg brukte bare mIRC jeg, og så gikk vi over til MSN etterhvert.

Ja det er hans tap :jepp:

Jeg har heller ingen planer i sommer, så du er ikke den eneste. Bare en tur til Trondheim da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du har jo vært i USA, så syns ikke så veldig synd på deg :)

Herregud for et vær! Tror ikke det blir sommer her i år, i dag har regnet og regnet og regnet og regnet og regnet.. og det er hele 11 grader :sukk:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du har jo vært i USA, så syns ikke så veldig synd på deg :)

Herregud for et vær! Tror ikke det blir sommer her i år, i dag har regnet og regnet og regnet og regnet og regnet.. og det er hele 11 grader :sukk:

Regn??

Her har det vært sol og utrolig varmt i to dager nå. Nesten for varmt når man er på jobb :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jada.. gni det inn frigg!!

herlig dag! jobb i 4 timer, så avspasering. Trening, shopping med FR, var på visning på ei leilighet sammen med FR, han vil kjøpe. Megleren pratet til oss som et par, mens frans sa at vi var kun venner :fnise: virket som han fikk litt småpanikk :gjeiper: Var ute å spiste med han, også besøkte vi en kompis av han. Deretter bar det videre på kino med kompis andreas.. En ganske så herlig dag!

selv om jeg enda er litt småforvirret når jeg er rundt FR, men vennskapet er ikke verdt å miste... er nok bare (seksuelt?) frustrert, siden det er altfor lenge siden :sengekos::skratte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...