Gå til innhold

Dream lakris-is

Anbefalte innlegg

Skrevet

Åååå....! Nå må jeg nesten finne ut hva som er nermeste coop her :P

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Åååå....! Nå må jeg nesten finne ut hva som er nermeste coop her :P

Jeg tror det er kun Coop Marked som har dette tilbudet da. (Og er det kanskje bare en sånn småby-butikk? Eller har også større byer Coop Marked?)

Finn din butikk her: http://coop.no/Butikkene/Coop-Marked/

Endret av Eske
Gjest Applecore
Skrevet

De har den på den lokale Prix-butikken i hvert fall.

Skrevet

Tilbudet? Eller bare isen? For isen fører de fleste som har Diplom-is, men i disse dager har Coop Marked tilbud på 2 bokser med Dream for 60 kroner :)

AnonymBruker
Skrevet

Tilbudet? Eller bare isen? For isen fører de fleste som har Diplom-is, men i disse dager har Coop Marked tilbud på 2 bokser med Dream for 60 kroner :)

Her i Trondheim har jeg kun funnet den på Coop Obs. Og jeg har lett mye.

Skrevet

Her i Trondheim har jeg kun funnet den på Coop Obs. Og jeg har lett mye.

tilbudet?

Skrevet

JEg skrev på siste post på forrige side at Coop Marked har tilbud på Dream i disse dager, 2 for 60 kroner.

Når det gjelder problemer med å finne isen anbefaler jeg dere å rett og slett minne butikkene på det, som den isfreaken jeg er maste jeg på flere butikker for å få dem til å etterlyse den fra leverandør! :)

(Det viste seg etterhvert at pågangen hadde vært så stor at "Diplom Is-mannen" som leverte til butikkene her i byen hadde gått tom, og at mange butikker derfor fikk isen sent.)

Gjest BabyBlue
Skrevet

Herregud. Dere har laget en tråd på 12 sider. Om en is! Dere trenger profesjonell hjelp :opplyser:

Skrevet

Isen forsvinner så fort! Håper butikkene snart tar inn nok..

Skrevet

Herregud. Dere har laget en tråd på 12 sider. Om en is! Dere trenger profesjonell hjelp :opplyser:

Hehehe! Den er ubeskrivelig fantastisk. Derfor :)

Skrevet

Du trenger nok litt lakrisis, BabyBlue... :jepp:

• Liker 1
Skrevet

Herregud. Dere har laget en tråd på 12 sider. Om en is! Dere trenger profesjonell hjelp

Du har misforstått helt, min venn. Dette er en hyldningstråd til det største ny-vidunderet som mennesket noen sinne har skapt (i isenes verden)! :opplyser:

Angående "profesjonell hjelp": det hadde ikke vært meg i mot å få en dags omvisning m. smaksprøver, der de lager deilig Dream-is. :biggrin:

Hehehe! Den er ubeskrivelig fantastisk. Derfor.

Nemlig! :)
Skrevet

Is motvirker friksjonsvarmgang i fingerleddene, og gjør derfor innleggsskrivingen mer effektiv. Dette selvsagt kombinert med at isen bidrar til å holde hodet kaldt. :opplyser:

• Liker 3
Skrevet

Jeg ble dessverre veldig skuffet av isen :( Etter å ha lest denne tråden var jo forventningene skyhøye, men jeg syns på en måte at den smakte litt for mye salt lakris.. Hadde det vært i kombinasjon med litt mer vanilje hadde den kanskje vært bedre :sjenert:

Gjest Mahareth
Skrevet

Isen forsvinner så fort! Håper butikkene snart tar inn nok..

I butikken jeg jobber i så har vi, sjokkerende nok, motsatt problem. Av de 4 boksene vi har solgt til nå har jeg kjøpt halvparten! Skjønner ikke hva som er galt med kundene.

Skrevet

I butikken jeg jobber i så har vi, sjokkerende nok, motsatt problem. Av de 4 boksene vi har solgt til nå har jeg kjøpt halvparten! Skjønner ikke hva som er galt med kundene.

Ikke noe problem i min lokale Prix- eller Remabutikk heller, hver gang jeg har vært der så har de hatt nok is. :D

• Liker 1
Skrevet

Jeg ble dessverre veldig skuffet av isen Etter å ha lest denne tråden var jo forventningene skyhøye, men jeg syns på en måte at den smakte litt for mye salt lakris.. Hadde det vært i kombinasjon med litt mer vanilje hadde den kanskje vært bedre

Jeg skjønner ikke at noen kan tro at dette i utgangspunktet dreier seg om "vanilje-is med antydning av lakrissmak"...når det sort på hvitt heter lakris-is. ;)
  • Liker 2
Skrevet

I dag skal jeg ut på jakt; samboeren tømte den siste isboksen uten å si noe til meg!

Skjønner heller ikke at folk klager over for sterk lakrissmak? Forstår heller ikke oppskriftene på hjemmelaget lakrisis som består av (vanilje?)is med lakrisstrøssel - det kan da ikke smake mye lakris!

• Liker 1
Skrevet
I dag skal jeg ut på jakt; samboeren tømte den siste isboksen uten å si noe til meg!
Dump ham! Dette er tross alt KG... :fnise:
  • Liker 3
Skrevet

Lakris is med salt lakrisstrø. JUMMMMMY!!!!

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...