Lykkelitenen Skrevet 21. mars 2011 #221 Skrevet 21. mars 2011 Åååå....! Nå må jeg nesten finne ut hva som er nermeste coop her
Eske Skrevet 21. mars 2011 #222 Skrevet 21. mars 2011 (endret) Åååå....! Nå må jeg nesten finne ut hva som er nermeste coop her Jeg tror det er kun Coop Marked som har dette tilbudet da. (Og er det kanskje bare en sånn småby-butikk? Eller har også større byer Coop Marked?) Finn din butikk her: http://coop.no/Butikkene/Coop-Marked/ Endret 21. mars 2011 av Eske
Gjest Applecore Skrevet 21. mars 2011 #223 Skrevet 21. mars 2011 De har den på den lokale Prix-butikken i hvert fall.
Eske Skrevet 21. mars 2011 #224 Skrevet 21. mars 2011 Tilbudet? Eller bare isen? For isen fører de fleste som har Diplom-is, men i disse dager har Coop Marked tilbud på 2 bokser med Dream for 60 kroner
AnonymBruker Skrevet 21. mars 2011 #225 Skrevet 21. mars 2011 Tilbudet? Eller bare isen? For isen fører de fleste som har Diplom-is, men i disse dager har Coop Marked tilbud på 2 bokser med Dream for 60 kroner Her i Trondheim har jeg kun funnet den på Coop Obs. Og jeg har lett mye.
Zuma Skrevet 21. mars 2011 #226 Skrevet 21. mars 2011 Her i Trondheim har jeg kun funnet den på Coop Obs. Og jeg har lett mye. tilbudet?
Eske Skrevet 21. mars 2011 #227 Skrevet 21. mars 2011 JEg skrev på siste post på forrige side at Coop Marked har tilbud på Dream i disse dager, 2 for 60 kroner. Når det gjelder problemer med å finne isen anbefaler jeg dere å rett og slett minne butikkene på det, som den isfreaken jeg er maste jeg på flere butikker for å få dem til å etterlyse den fra leverandør! (Det viste seg etterhvert at pågangen hadde vært så stor at "Diplom Is-mannen" som leverte til butikkene her i byen hadde gått tom, og at mange butikker derfor fikk isen sent.)
Gjest BabyBlue Skrevet 21. mars 2011 #228 Skrevet 21. mars 2011 Herregud. Dere har laget en tråd på 12 sider. Om en is! Dere trenger profesjonell hjelp
cilipili Skrevet 21. mars 2011 Forfatter #229 Skrevet 21. mars 2011 Isen forsvinner så fort! Håper butikkene snart tar inn nok..
cilipili Skrevet 21. mars 2011 Forfatter #230 Skrevet 21. mars 2011 Herregud. Dere har laget en tråd på 12 sider. Om en is! Dere trenger profesjonell hjelp Hehehe! Den er ubeskrivelig fantastisk. Derfor
Hoppetaujenta Skrevet 22. mars 2011 #232 Skrevet 22. mars 2011 Herregud. Dere har laget en tråd på 12 sider. Om en is! Dere trenger profesjonell hjelpDu har misforstått helt, min venn. Dette er en hyldningstråd til det største ny-vidunderet som mennesket noen sinne har skapt (i isenes verden)! Angående "profesjonell hjelp": det hadde ikke vært meg i mot å få en dags omvisning m. smaksprøver, der de lager deilig Dream-is. Hehehe! Den er ubeskrivelig fantastisk. Derfor.Nemlig!
Kamikatze Skrevet 23. mars 2011 #233 Skrevet 23. mars 2011 Herregud. Dere har laget en tråd på 12 sider. Om en is! Dere trenger profesjonell hjelp Is motvirker friksjonsvarmgang i fingerleddene, og gjør derfor innleggsskrivingen mer effektiv. Dette selvsagt kombinert med at isen bidrar til å holde hodet kaldt. 3
mariab Skrevet 23. mars 2011 #234 Skrevet 23. mars 2011 Jeg ble dessverre veldig skuffet av isen Etter å ha lest denne tråden var jo forventningene skyhøye, men jeg syns på en måte at den smakte litt for mye salt lakris.. Hadde det vært i kombinasjon med litt mer vanilje hadde den kanskje vært bedre
Gjest Mahareth Skrevet 23. mars 2011 #235 Skrevet 23. mars 2011 Isen forsvinner så fort! Håper butikkene snart tar inn nok.. I butikken jeg jobber i så har vi, sjokkerende nok, motsatt problem. Av de 4 boksene vi har solgt til nå har jeg kjøpt halvparten! Skjønner ikke hva som er galt med kundene.
Knøttet Skrevet 23. mars 2011 #236 Skrevet 23. mars 2011 I butikken jeg jobber i så har vi, sjokkerende nok, motsatt problem. Av de 4 boksene vi har solgt til nå har jeg kjøpt halvparten! Skjønner ikke hva som er galt med kundene. Ikke noe problem i min lokale Prix- eller Remabutikk heller, hver gang jeg har vært der så har de hatt nok is. :D 1
Hoppetaujenta Skrevet 23. mars 2011 #237 Skrevet 23. mars 2011 Jeg ble dessverre veldig skuffet av isen Etter å ha lest denne tråden var jo forventningene skyhøye, men jeg syns på en måte at den smakte litt for mye salt lakris.. Hadde det vært i kombinasjon med litt mer vanilje hadde den kanskje vært bedre Jeg skjønner ikke at noen kan tro at dette i utgangspunktet dreier seg om "vanilje-is med antydning av lakrissmak"...når det sort på hvitt heter lakris-is. 2
FantasDick Skrevet 23. mars 2011 #238 Skrevet 23. mars 2011 I dag skal jeg ut på jakt; samboeren tømte den siste isboksen uten å si noe til meg! Skjønner heller ikke at folk klager over for sterk lakrissmak? Forstår heller ikke oppskriftene på hjemmelaget lakrisis som består av (vanilje?)is med lakrisstrøssel - det kan da ikke smake mye lakris! 1
Kamikatze Skrevet 24. mars 2011 #239 Skrevet 24. mars 2011 I dag skal jeg ut på jakt; samboeren tømte den siste isboksen uten å si noe til meg! Dump ham! Dette er tross alt KG... 3
Lykkelitenen Skrevet 25. mars 2011 #240 Skrevet 25. mars 2011 Lakris is med salt lakrisstrø. JUMMMMMY!!!! 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå