Spiralis Skrevet 20. mars 2016 Forfatter #2161 Del Skrevet 20. mars 2016 Plenen er snart helt bar. Er noen skalker som ligger i skyggene og som sikkert varer en stund. Jeg har egentlig skikkelig lyst på en lang tur i skogen, men regner med at det er både bløtt og fortsatt rester av snø. Da får akkurat det ligge. Jeg skal på pizzeria med noen kjente i ettermiddag og er litt usikker på hva jeg skal gjøre fram til da. Fornuften tilsier husvask, men jeg stikker nok ut døra i stedet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Spiralis Skrevet 21. mars 2016 Forfatter #2162 Del Skrevet 21. mars 2016 Har fått påskebesøk for et par dager. Nå hviler vi middagsmagen med litt påskemarsipan. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Spiralis Skrevet 23. mars 2016 Forfatter #2163 Del Skrevet 23. mars 2016 Påskebesøket har reist videre til Vestlandet. Jeg toger til Oslo i morgen for litt bypåske, tid med tredje kompisen, utepils og konserter. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Spiralis Skrevet 28. mars 2016 Forfatter #2164 Del Skrevet 28. mars 2016 Nyter de siste timene av påskeferien i sofan. Har tømt kofferten for skittentøy. Gjør ikke noe mer i kveld. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sauen Shaun Skrevet 29. mars 2016 #2165 Del Skrevet 29. mars 2016 Håper du har hatt ei fin påske. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Spiralis Skrevet 29. mars 2016 Forfatter #2166 Del Skrevet 29. mars 2016 14 timer siden, Sauen Shaun skrev: Håper du har hatt ei fin påske. Takk det samme Jo da. Besøk første del og bypåske resten. Godt fornøyd. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Spiralis Skrevet 29. mars 2016 Forfatter #2167 Del Skrevet 29. mars 2016 Lurer bittelitt på om jeg brygger på noe. Småfrossen og uggen i magen. Jeg har ikke tid til å bli syk. Reiser til England på fredag og har nok å gjøre før den tid. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Spiralis Skrevet 30. mars 2016 Forfatter #2168 Del Skrevet 30. mars 2016 Vurderer romaskinen, men har mest lyst ut å gå en tur. Får uansett la maten synke litt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Spiralis Skrevet 31. mars 2016 Forfatter #2169 Del Skrevet 31. mars 2016 (endret) Nå blir det å pakke og så legge seg. Skal reise ved tre tiden i natt så jeg skal prøve å få meg noe søvn i kveld. Redd det blir mye gjesping i morgen uansett. Endret 31. mars 2016 av Spiralis Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Spiralis Skrevet 5. april 2016 Forfatter #2170 Del Skrevet 5. april 2016 Kom hjem til et lurveleven på jobb. I tillegg har jeg klart å bli flyforkjølet, så jeg har gått rundt med feber deler av dagen. Alt i alt er det en grei pris å betale for en fin tur. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Spiralis Skrevet 6. april 2016 Forfatter #2171 Del Skrevet 6. april 2016 Sol og greier. Solid med snørr og vonde mandler også. Litt blandings, men en fin dag. Skal ta ultralyd av den hersens akillessenen min i kveld. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sauen Shaun Skrevet 7. april 2016 #2172 Del Skrevet 7. april 2016 Forkjølelse og vond akilles God bedring. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Spiralis Skrevet 7. april 2016 Forfatter #2173 Del Skrevet 7. april 2016 12 timer siden, Sauen Shaun skrev: Forkjølelse og vond akilles God bedring. Ikke noe å klage over. Ultralyden viste at det ikke er noe alvorlig galt. Litt smårusk, men ikke verre enn at det er trygt å kjøre på med tung trening. Skulle bare unngå for mye hopp og sprett. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Spiralis Skrevet 7. april 2016 Forfatter #2174 Del Skrevet 7. april 2016 Jeg skulle være fredsmekler og moderator på et møte i kveld, men bare saklige og positive folk møtte opp. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Spiralis Skrevet 8. april 2016 Forfatter #2175 Del Skrevet 8. april 2016 Har gjort forsøk på årets første hagearbeid og truffet på årets første fluer. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Spiralis Skrevet 9. april 2016 Forfatter #2176 Del Skrevet 9. april 2016 Jeg er solid trøtt selv om jeg har kost kaffekopp i over en time. Har et rolig program for dagen.Tenkte jeg skulle rake litt i hagen når jeg har lørdagshandlet. Ellers er det ikke så nøye i dag. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sauen Shaun Skrevet 10. april 2016 #2177 Del Skrevet 10. april 2016 God morgen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Spiralis Skrevet 10. april 2016 Forfatter #2178 Del Skrevet 10. april 2016 2 timer siden, Sauen Shaun skrev: God morgen. Morn Sauen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Spiralis Skrevet 10. april 2016 Forfatter #2179 Del Skrevet 10. april 2016 Jeg brukte såpass mye penger i England at jeg skal ta det rolig fram til lønning. Det er heldig vis ikke så mange dager til, men denne helgen blir det ikke noe sprell. Tenkte å nyte vårværet og skal en alkoholfri tur på fotballpub i ettermiddag. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Spiralis Skrevet 11. april 2016 Forfatter #2180 Del Skrevet 11. april 2016 Det har tørket ganske bra i terrenget så jeg vurderer en tur før det blir mørkt. Har gått over til mer sommerlig dyne. Det var egentlig på høy tid. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå