Gå til innhold

Spiralis

Anbefalte innlegg

Skrevet

:kaffekopp: Plenen er snart helt bar. Er noen skalker som ligger i skyggene og som sikkert varer en stund. Jeg har egentlig skikkelig lyst på en lang tur i skogen, men regner med at det er både bløtt og fortsatt rester av snø. Da får akkurat det ligge. Jeg skal på pizzeria med noen kjente i ettermiddag og er litt usikker på hva jeg skal gjøre fram til da. Fornuften tilsier husvask, men jeg stikker nok ut døra i stedet. 

Skrevet

Har fått påskebesøk for et par dager. Nå hviler vi middagsmagen med litt påskemarsipan. 

Skrevet

Påskebesøket har reist videre til Vestlandet. Jeg toger til Oslo i morgen for litt bypåske, tid med tredje kompisen, utepils og konserter.

Skrevet

Nyter de siste timene av påskeferien i sofan. Har tømt kofferten for skittentøy. Gjør ikke noe mer i kveld. 

Skrevet

Håper du har hatt ei fin påske. :klem: 

Skrevet
14 timer siden, Sauen Shaun skrev:

Håper du har hatt ei fin påske. :klem: 

Takk det samme :klemmer:

Jo da. Besøk første del og bypåske resten. Godt fornøyd. 

Skrevet

Lurer bittelitt på om jeg brygger på noe. Småfrossen og uggen i magen. Jeg har ikke tid til å bli syk. Reiser til England på fredag og har nok å gjøre før den tid. 

Skrevet

Vurderer romaskinen, men har mest lyst ut å gå en tur. Får uansett la maten synke litt. 

Skrevet (endret)

Nå blir det å pakke og så legge seg. Skal reise ved tre tiden i natt så jeg skal prøve å få meg noe søvn i kveld. Redd det blir mye gjesping i morgen uansett. 

Endret av Spiralis
Skrevet

Kom hjem til et lurveleven på jobb. I tillegg har jeg klart å bli flyforkjølet, så jeg har gått rundt med feber deler av dagen. Alt i alt er det en grei pris å betale for en fin tur. 

Skrevet

Sol og greier. Solid med snørr og vonde mandler også. Litt blandings, men en fin dag. Skal ta ultralyd av den hersens akillessenen min i kveld.

Skrevet

Forkjølelse og vond akilles :kose:  God bedring. 

Skrevet
12 timer siden, Sauen Shaun skrev:

Forkjølelse og vond akilles :kose:  God bedring. 

Ikke noe å klage over. Ultralyden viste at det ikke er noe alvorlig galt. Litt smårusk, men ikke verre enn at det er trygt å kjøre på med tung trening. Skulle bare unngå for mye hopp og sprett. 

Skrevet

Jeg skulle være fredsmekler og moderator på et møte i kveld, men bare saklige og positive folk møtte opp. :)

Skrevet

Har gjort forsøk på årets første hagearbeid og truffet på årets første fluer. 

Skrevet

:kaffekopp: Jeg er solid trøtt selv om jeg har kost kaffekopp i over en time. Har et rolig program for dagen.Tenkte jeg skulle rake litt i hagen når jeg har lørdagshandlet. Ellers er det ikke så nøye i dag. 

Skrevet

God morgen. :kaffekopp: 

Skrevet
2 timer siden, Sauen Shaun skrev:

God morgen. :kaffekopp: 

:kaffekopp: Morn Sauen :)

Skrevet

Jeg brukte såpass mye penger i England at jeg skal ta det rolig fram til lønning. Det er heldig vis ikke så mange dager til, men denne helgen blir det ikke noe sprell. Tenkte å nyte vårværet og skal en alkoholfri tur på fotballpub i ettermiddag. 

Skrevet

Det har tørket ganske bra i terrenget så jeg vurderer en tur før det blir mørkt. Har gått over til mer sommerlig dyne. Det var egentlig på høy tid. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...