Gå til innhold

Yme's Lunsj & Bordell

Yme

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

jeg spiser kikertburgere hele tiden, det er nyyyyydelig!

Why yes, yes it is! Er du veggis eller bare open minded?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ok. Nå har jeg tilgitt deg og er tilbake.

Det er godt! Du aner ikke hvor vondt det var å måtte rense dusjsluket uten deg... Det var så ekkelt :cry3:

Ikke bare det, men den "rista" satt så jævli hardt, så jeg nesten skada fingern når jeg dro den opp... Neglen bøyde seg bakover, og det var så vondt :tristbla:

Skal vi lage linseburger, Yme?

Linseburger?? Klart jeg blir med på det! Jeg er veldig glad i veggismat. Nå om dagen driver jeg med lavkarbo, og syns det funker som fææææn, siden jeg ofte kan nøye meg med 2 måltider om dagen (i motsetning til 6 måltider, som jeg tidligere har spist), men det er lov å ta pauser om man blir tilbudt fantastiske retter!

Jeg var ikke så redd sveler i mine yngre dager.. Var mer redd for andre ting.. Hint: http://open-spotify.com/track/43CpOeNkZ6UxgOy70FCTCB/.syk­­

Jeg har ikke spotify, Henriette! Jeg veit ikke helt hvorfor, men jeg bare gadd aldri skaffe meg det, og nå er det jo alt for seint, siden man får sånne kvote på hvor lenge man får høre per uke.

Jeg driver å vurderer om jeg skal laste det ned da, og kanskje skaffe meg abonement, så jeg får ha spillelister på mobilen. Det er sexy, Henriette! Nesten like sexy som sånne sexye drakter som man kan kjøpet for å piffe opp sexlivet... Feks.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest henriett3

Jeg har ikke spotify, Henriette! Jeg veit ikke helt hvorfor, men jeg bare gadd aldri skaffe meg det, og nå er det jo alt for seint, siden man får sånne kvote på hvor lenge man får høre per uke.

Jeg driver å vurderer om jeg skal laste det ned da, og kanskje skaffe meg abonement, så jeg får ha spillelister på mobilen. Det er sexy, Henriette! Nesten like sexy som sånne sexye drakter som man kan kjøpet for å piffe opp sexlivet... Feks.

Yme daa! Du trenger ikke spotify.. Bare klikk på lenken så ser du det

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest henriett3

Det skjer ingen ting. Den har bare lyst til å åpne spotify :gjeiper:

Hæ? Nei, det gikk med meg og jeg har ikke spotify... Det er jo ikke en sang..

Endret av henriett3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det ser ut som det er en sånn siden som skal skremme folk, bare den er ødelagt. Det var trist :tristbla:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men Yme da, 2 maaltider om dagen er ikke verdig en Yme-mann!

Jeg spiser 2-4 ganger om dagen. Fett er en fantastisk nydelig energikilde, og karbohydrater kan brenne i helvete. Man blir jo aldri mett av dem :fnise:

I forhold til treninga, er det ganske bra også. Jeg merker ikke noe forskjell i ytelsen, og det er ganske bra når man tenker på at jeg faktisk spiser 2 færre måltider... Også slipper jeg å ha sånn "nå er klokka 4"-trøtthet.

Trenger du å låne noen Å-er av meg, 2shy?

Haha, jeg sendte linken til en venninne, og hun bare "fyfaen i skvatt din neger" :skratte:

http://open-spotify.com/track/43CpOeNkZ6UxgOy70FCTCB/.syk­­

Kanskje skjermen min er imun mot dem?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det tror jeg..

Hmm... Kanskje det er nettlesern min som driter i det? Jeg bruker Chrome, og den er så flink til å blokkere alt som er farlig for meg! Den er akkurat som faren jeg aldri hadde :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Why yes, yes it is! Er du veggis eller bare open minded?

Jeg er veganer og spiser mest mulig basisk mat. Prover ihvertfall :) Du da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg spiser 2-4 ganger om dagen. Fett er en fantastisk nydelig energikilde, og karbohydrater kan brenne i helvete. Man blir jo aldri mett av dem :fnise:

I forhold til treninga, er det ganske bra også. Jeg merker ikke noe forskjell i ytelsen, og det er ganske bra når man tenker på at jeg faktisk spiser 2 færre måltider... Også slipper jeg å ha sånn "nå er klokka 4"-trøtthet.

Trenger du å låne noen Å-er av meg, 2shy?

Fett er nydelig, ihvertfall fett fra kaldpressa oljer, notter, avokado, osv. Utrolig mettende!

Jaaaaaa, jeg trenger noen, har du mange jeg kan laane? Du er snill :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fett er nydelig, ihvertfall fett fra kaldpressa oljer, notter, avokado, osv. Utrolig mettende!

Kaldpressa oljer er flott! Er spesielt glad i oliven, og rapsolje. Jeg får i meg alt slags fett da, siden det er det som er den primære energikilden min, når jeg har et sånt kosthold.

Jeg skal lese litt mer om hvilke grønnsaker som inneholder lite karbohydrater, så jeg får i meg mer fiber. Plutselig gikk jeg så lite på do, så jeg er ganske sikker på at jeg trenger mer :fnise:

Jaaaaaa, jeg trenger noen, har du mange jeg kan laane? Du er snill :klem:

Jeg har så mange du bare måtte ønske! Bare gi en lyd når du trenger, så kommer jeg med dem på sølvfat... Kanskje til og med i olivenoljetrekk!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Gjest henriett3

Hmm... Kanskje det er nettlesern min som driter i det? Jeg bruker Chrome, og den er så flink til å blokkere alt som er farlig for meg! Den er akkurat som faren jeg aldri hadde :sjenert:

Bruker chrome jeg og, så det kan ikke være det. For det merka jeg i går da en annen venninne sendte linken til meg...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bruker chrome jeg og, så det kan ikke være det. For det merka jeg i går da en annen venninne sendte linken til meg...

Hmm... Kanskje maskina mi blir litt mer medgjørelig om du SENDER DEN JÆVLA SANGEN SNART!? :krangle:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest henriett3

Hmm... Kanskje maskina mi blir litt mer medgjørelig om du SENDER DEN JÆVLA SANGEN SNART!? :krangle:

Hahahah! Men når jeg tar opp med speilreflekskameraet, høres jeg jo ut som en voldtatt gris..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...