AnonymBruker Skrevet 6. juli 2014 #1401 Del Skrevet 6. juli 2014 Vet om en som heter Lydia Nalen. Når man sier navnet fort hører en hvor feil det blir Anonymous poster hash: 98e81...5d6 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. juli 2014 #1402 Del Skrevet 6. juli 2014 Jeg tror jeg begynner å bli gammel, for jeg har begynt å innse at alle navn har sin sjarm. Men jeg liker MINDRE navn med mye harde konsonanter og lyder enn mykere navn. Feks så synes jeg Mathias, Johannes og Vilhelm er fine navn fra min bestefar-generasjon, mens navn som Reinhardt, Kåre osv er mindre pene. Samme gjelder for jentenavn. Jeg liker bedre Anna, Malin og Camilla enn jeg liker Charlotte, Rikke og Kristine... Det er bare lydene, rett og slett. Men det er visstnok midt i motebilder og like myke navn og mye vokallyder nå for tiden, så jeg antar jeg er moteriktig, selv om jeg er godt voksen. Men det er noen navn jeg misliker... Navn som Vetle, Vesla, Veslemøy og Lillebror... føles ut som kosenavn, ikke ekte navn. Også får jeg rare assosiasjoner av navnet Guttorm... Anonymous poster hash: feaa2...e41 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pottepalme Skrevet 6. juli 2014 #1403 Del Skrevet 6. juli 2014 Rigmor. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Deer Skrevet 6. juli 2014 #1404 Del Skrevet 6. juli 2014 De verste navnene jeg vet om er Guttorm, Bror og Veslemøy. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dragomir Skrevet 6. juli 2014 #1405 Del Skrevet 6. juli 2014 (endret) Liam!! Skjønner ikke hvordan det navnet ble så "populært". Bor i en liten bygd, og jeg kan love dere at de 3 siste babyene har fått navnet "Liam". Endret 6. juli 2014 av Dragomir 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. juli 2014 #1406 Del Skrevet 6. juli 2014 Vet om en som heter Lydia Nalen. Når man sier navnet fort hører en hvor feil det blir Anonymous poster hash: 98e81...5d6 Anonymous poster hash: 4ea93...34b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hypnotica Skrevet 6. juli 2014 #1407 Del Skrevet 6. juli 2014 Ronny-Johnny Gørtulf Ørnulf Arne Bjarne Kurt Kåre Voldemort Valdemar Rotmugg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Livmora Skrevet 6. juli 2014 #1408 Del Skrevet 6. juli 2014 Hva er galt med Linnea? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest crazycatlady Skrevet 6. juli 2014 #1409 Del Skrevet 6. juli 2014 Gøril Gerd Aud Audhild Clothilde Vera Ruth Kate/Ket Audun Adrian Chrisander Leander Maxillian Johnny Ronny Morgan Ola-Conny Harry Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. juli 2014 #1410 Del Skrevet 7. juli 2014 Vet om en som heter Lydia Nalen. Når man sier navnet fort hører en hvor feil det blir Anonymous poster hash: 98e81...5d6 Søstra til Hans Hugo? Anonymous poster hash: 026ac...8c3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Riskjeks Skrevet 7. juli 2014 #1411 Del Skrevet 7. juli 2014 Ronny-Johnny Gørtulf Ørnulf Arne Bjarne Kurt Kåre Voldemort Valdemar Rotmugg Er Gørtulf, Voldemort og Rotmugg navn? 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Aria. Skrevet 7. juli 2014 #1412 Del Skrevet 7. juli 2014 Thea Nathaniel Leah Emma Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Belle âme Skrevet 7. juli 2014 #1413 Del Skrevet 7. juli 2014 (endret) Det er så mange... ÅGE! Det er barnemishandling! Bob! Stakkars unge! Wiggo!/Viggo Liam er veldig pent på engelske gutter, men på norsk er fet bare stygt. Harry er veldig pent på engelske gutter, men ikkje på norske. Chrisander/Lysander/Leander/Nicander/Xander/Nathanieliander/Olander/Carosander OSV. Robin. Claus. Frank. Ulf/Lysulf/Kveldulf(Men som også er litt kult navn) Bjørnulf OSV. Paul. Pål. Ove. Ronny. Jonny. Donny. Christopher(Men Kristoffer et pent.) Valdemar. Stein/Steinar. Conny. Kurt. Julian. Theo er fint på engelske babyer, men ikkje norske. Matteo. Rolf. Henry. Trym. Nils. Lasse. Noah. Dagfinn. Elias. Alf. Oddvin. Egil. Terje. Dag. Kevin. Odd. Thomas. Adolf. Brede. Nikolai/Nicolay. Ludvik. Trygve. Leif. Roger. Lukas. Tommy. Osv. Gøril. Stakkars menneske. Eli. Leah. Emma. Embla. Vigdis. Dagmar. Camilla/Kamilla. Katie. Sara. Princess. Adriana. Pamela. Savannah. Chanel. Sandra. Jeanette. Desirèe. Lene. Robyn. Ariel. Michelle. Bjørg. Oddbjørg osv. Brynhild/Bjørghild/Svanhild osv. Sabrina. Melissa/Vanessa. Vera. Wilma. Anne. Sølvi. Gerd. Angelica/Angelina. Marielle. Judith. Olga. Helga. Marie. Kine. Line. Sol. Laila. Frøydis. Klara. Karla. Karianne. Rita. Pia. Tia. Endret 10. juli 2014 av Belle âme Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
bruker_K Skrevet 7. juli 2014 #1414 Del Skrevet 7. juli 2014 er veldig kresen på navn men her er noen jeg ikke liker: Leif ragnar reidar roald tor(og alle guttenavn som begynner på tor) olav finn hans john ronny harry øystein gisle(!) Magnus Kåre hallvar hermod bob svein finn kristen/christen bjørn frank ove helge geir frode ottar wiggo hans casper, jesper og jonathan stian odd ragnar herman nils liker ikke denne type guttenavn. ser for meg besteforeldre. liker heller ikke de som har blitt brukt altfor mye, slik som leander, chrisander, liam, lukas.. jentenavn: rakel ragnhild Målfrid erna torhild gro margaret margrete dorthe dorris svanhild vigdis norunn nina sigrunn helga solfrid (alt som slutter på frid tror jeg..) marit rigmor bjørg åse olga kjenner ei som hetter solmøy.. litt merkelig kombinasjon barbro ane guro drude liv kaia wibeke esther hedvig hedda ingrid janne june klara annlaug brit eva sissel emma, linnea, sofie, leah osv, er brukt for mye... Nå gidder jeg ikke mer. beklager til familie, venner og bekjente. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lipstick Skrevet 7. juli 2014 #1415 Del Skrevet 7. juli 2014 Jeg synes Gutorm, Godtskalk og Finn Alf, Skule og Arn-Leif er fæle. Og jeg har aldri hatt lyst til å hete Mikkeline, Olga, Magda, Dorothea eller Kjellaug. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pinkytalks Skrevet 9. juli 2014 #1416 Del Skrevet 9. juli 2014 harrye dobbelt navn er fæle: chris remy, Odd jonas, Alf kjetil , ole petrus, Bjarne petter, marthe natalie, Arnt Hilmar, Kai Erwin, Eddy Arnold, Glenn Andre, Svein Ronny, Lotte Helen, ann laila, kim eddy, Gina Olava, Trine Lise, Astrid Leona, gunn janne og Tom Julian :omg: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tiaen Skrevet 9. juli 2014 #1417 Del Skrevet 9. juli 2014 Er jo en fyr som heter Jan Banan Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tanuki Skrevet 9. juli 2014 #1418 Del Skrevet 9. juli 2014 Kjellfrid er ikke veldig pent:/ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sunbeam Skrevet 10. juli 2014 #1419 Del Skrevet 10. juli 2014 (endret) Jeg kjente en gang en som het Veslemøy. Litt søtt men jeg synes det var utrolig rart å bruke det på henne Ellers vet jeg om utallige guttebarn som heter Lukas og Leander. Skikkelig trendnavn for et par år tilbake. Uff. Endret 10. juli 2014 av Sunbeam Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. juli 2014 #1420 Del Skrevet 10. juli 2014 Regner med folk som leser denne tråden ikke tar seg nær av hva andre mener.. Hver sin smak har vi, og godt er det Jeg synes det er så gøy med navn, så her kommer min liste; Jentenavn: Silje Cecilie Renate Rut Ofelia Andrine Simone Heloise Tanja Åse Torunn Gro Sofine (vet ikke om dette er et faktisk navn, men så et barn som skulle hete dt i avisen en gang) Henriette Synne Petra Filippa Kine RegineGuttenavn:Audun Herman Aron Embrik Sture Sturla Ståle Matilio Franz Fabian Morgan Rodny Steve Sveinung Mardon Chris Salve Og det var de jeg kom på nå hehe Anonymous poster hash: 15bb0...dc6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå