Gå til innhold

Skjønner ikke!?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Ja - det kan være hundre mulige årsaker her - og det kan godt være at forholdet ikke er slik at hun vil ha barn akkurat nå. Men uansett - hun vil ikke ha barnet og har kanskje bestemt seg 100%. Hvis ikke - og hun egentlig tviler - så håper jeg hun har noen å snakke med som selv har barn og som eventuelt kan dempe en mulig angst?

Den beste måten å dempe slik angst på er å være barnevakt for, eller leke med, sjarmerende, hyggelige små barn.

Endret av I Grosny
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Dette er en sak mellom venninnen din og samboeren hennes. Det er 100% deres valg. Du har ingenting du skulle ha sagt. Det hjelper ikke hvor mye du er i mot det, og hvor mange KGere du får på din side. Ja, jeg synes det er dumt å ha sex uten prevensjon om man ikke ønsker barn. Men det er likevel deres valg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Glad i reiser

Den beste måten å dempe slik angst på er å være barnevakt for, eller leke med, sjarmerende, hyggelige små barn.

Haha, det du beskriver der kan slå begge veier. Det rasler ikke i eggstokkene mine akkurat etter å ha vært barnevakt :fnise: Men jeg liker å være barnevakt likevel :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...