Gjest Kevlarsjäl Skrevet 4. januar 2012 #901 Del Skrevet 4. januar 2012 For en FIN dag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kevlarsjäl Skrevet 5. januar 2012 #902 Del Skrevet 5. januar 2012 For en DRITTDAG! Forsov meg. Våkna til en regning som ikke er trekt fra konto. Stor regning også. Drit. Kom meg til byen, hadde det flott med Felgen. Kjøpte de tre første twillightfilmene på Platekompaniet, av en utrolig kjekk type. Vi hadde god tone og småpreika litt om hvordan Edward glitrer. Jeg fikk ham til å rødme, og jeg er avstanfdsforelska. Men jeg har garantert ikke sjangs siden førsteintrykket mitt er at jeg liker Twillight. Tihi. Så skulle jeg ta bussen hjem. Enkel affære? Neppe. Jeg mista Buss#1, men det gjorde ikke noe, for bussene går hvert kvarter. Står og venter hele 30 minutter. Bussen kommer, og jeg får beskjed om at jeg ikke har nok penger på verdikortet. Jeg har ikke kontanter. Går av bussen, går inn på kjøpesenteret, henter ut penger. Sjekker bussruta; ti minutter til neste buss. Kjøper en pose te for å slå ihjæl tida, går til busskuret. Venter. I tjue minutter. :kjefte: :kjefte: Brukte med andre ord halvannen time på noe som kunne tatt tjue minutter. Faens jævla dritt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
felgen Skrevet 5. januar 2012 #903 Del Skrevet 5. januar 2012 Det er da den eneste tanken blir: sug. Kuk. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kevlarsjäl Skrevet 5. januar 2012 #904 Del Skrevet 5. januar 2012 Dagen tok seg veldig opp etter busshelvetet. Var hjemme i to timer, spiste middag, skiftet klær, og dro tilbake til p-town. Hang med Maling, Felgen, Lebestiften og Punkeblondina. Satt og snakka masse piss, mimra litt, sang litt, snakka mye voksenpreik, mye tøysepreik, litt fotopreik.. Og ja, i det hele tatt var det stor suksess! Nå skal jeg spise ostesmørbrød og så legge meg. Hurra! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Auri Skrevet 5. januar 2012 #905 Del Skrevet 5. januar 2012 Sååååååå misunnelig! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kevlarsjäl Skrevet 6. januar 2012 #906 Del Skrevet 6. januar 2012 (endret) Slått på stortromma og kjøpt smågodt og cola, som jeg skal spise samtidig som jeg ser twillightfilmene.. Hah. Endret 6. januar 2012 av Kevlarsjäl Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cho Kon It Skrevet 6. januar 2012 #907 Del Skrevet 6. januar 2012 Sparklesparkle. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kevlarsjäl Skrevet 6. januar 2012 #908 Del Skrevet 6. januar 2012 Ting jeg hater mer enn alt: -Når man tar ut pizzaen fra ovnen, begynner å skjære den, og innser at bunnen er helt soggy. Så da må man sette pizzaen inn igjen. Og da blir den alltid tørr. Skulle vært forbud mot pizzaer som ikke får sprø bunn til avtalt tid. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kevlarsjäl Skrevet 6. januar 2012 #909 Del Skrevet 6. januar 2012 Har fått totalt dilla på My Body is a Cage, både Arcade Fire sin versjon, og Peter Gabriel sin cover. Så jææævlig fiiiiin låt. Herregud. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kevlarsjäl Skrevet 7. januar 2012 #910 Del Skrevet 7. januar 2012 (endret) I dag sov jeg til tolv, en luksus jeg ikke har unnet meg siden jeg flyttet hjem. Utrolig deilig! I dag skal jeg ha skikkelig latmannsdag, helt til jeg skal ut en tur med gjengen min på kvelden. Endret 7. januar 2012 av Kevlarsjäl Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kevlarsjäl Skrevet 7. januar 2012 #911 Del Skrevet 7. januar 2012 Har vært røykfri i nøyaktig en måned! HURRA! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kevlarsjäl Skrevet 8. januar 2012 #912 Del Skrevet 8. januar 2012 For andre gang den uka her er jeg avstandsforelska. Helvete. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
RødeDrage Skrevet 8. januar 2012 #913 Del Skrevet 8. januar 2012 Aww, hvem er det nå, da? ^^, Du er ennå i live etter tre twilight filmer? ;P Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Auri Skrevet 8. januar 2012 #914 Del Skrevet 8. januar 2012 Sorry for at jeg aldri dukka opp i går, men innen dere var på Karjolen var jeg så trøtt og sliten at tanken på fulle mennesker og bråkete pub var helt uaktuelt :/ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kevlarsjäl Skrevet 8. januar 2012 #915 Del Skrevet 8. januar 2012 Vil ikke fortelle om avstandsforelskelsen, fordi det er en mildt sagt jævlig dødfødt ide. Så avstandsforelskelsen skal dø sakte men sikkert. jeg kan fortelle dere når jeg snakker med dere, da Og dragen, selvfølgelig er jeg i live! Har bare jævlig lyst på en vampyrkjærste som kan stoppe biler med henda og løfte meg opp i trærne. Jeg liker første filmen best, fordi jeg synes det er en stemning mellom Edward og Bella som er til å ta å føle på, hvor vanskelig det er for dem å kysse osv. Mens i andre og tredje filmen er det helt greit, og da er det liksom ikke så intenst lengre. Men jeg liker tredjefilmen, da, for den er så gøy. Gleder meg til å se fjerde og femte filmen. Har forsåvidt funnet ut at jeg trenger liitt mer nerdeskills, fordi jeg kan nesteen se film trådløst fra macen til tven... Men vi bruker ikke trådløst nettverk her hjemme. Så må finne en annen nerdeløsning. Og Pix, jeg har full forsåtelse for at du ikke kom! Herregud, klokka var vel halv to før vi var der nede?! Makan.. -- Jeg kosa meg veldig i går. Satt først på middagsssamling hos Fuglemina, sammen med Lebestiften og Skjea. Vi snakka om masse seriøse saker (staten, kapitalen, økonomi, forbrukersamfunnet, prekefolk osv) og i det hele tatt var det veldig gøy å høre de andres synspunkter. Det var lett og ledig stemning rundt middagsbordet, og det var kjempefint. Så drakk vi bare øl og gjorde samme opplegget et par timer til, før vi stakk til Knivspikkeren-med-skjegg. Og så satt vi der og ggjorde mer eller mindre samme greia. Før vi stakk til K-pub, og møtte Bartenderjenta, A-uten-sosial-intelligens og en del andre gamle kjenninger. Dro hjem halv tre. Finfint opplegg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kevlarsjäl Skrevet 9. januar 2012 #916 Del Skrevet 9. januar 2012 MASSSSEEE fin fin fin snøøø! Hører på The National mens jeg drikker te og ser på snøen som faller som et teppe. Pent! -- I dag har jeg hjemmedag, for jeg skal enten til p-town eller s-town hver dag denne uka, og det blir nok litt stress. Så i dag sender jeg en del emailer, søker litt jobb, oversetter HDYO-dokument #3, og jeg skal jogge så fort treningsbhen er tørr. Kos! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Auri Skrevet 9. januar 2012 #917 Del Skrevet 9. januar 2012 Kos deg! ^^ Jeg vil til P-town i dag, men jeg har et telefonmøte med spca-sjefen min i firetida, så rekker ikke. Urgh. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kevlarsjäl Skrevet 9. januar 2012 #918 Del Skrevet 9. januar 2012 HVA FAEN HAR JEG GJORT FOR Å FORTJENE EN SÅ SINNA MAGE?! Sånn sett bortifra å nesten gå over til å bli veganer da. Det har jo mye å si sånn på..fordøyelsen. Jeg har nemlig mye vond gass, som romsterer rundt. I tilegg til litt.. løs mage. Og sånn har det vært i en uke. Gleder meg til legen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Auri Skrevet 9. januar 2012 #919 Del Skrevet 9. januar 2012 Fiiiiiiiiiiiiiiibermangel! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kevlarsjäl Skrevet 9. januar 2012 #920 Del Skrevet 9. januar 2012 MEEEN JEG SPISEER JOOO FIIIBERRRR :/ Er det som er så kjipt lissom. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå