RødeDrage Skrevet 30. desember 2011 #881 Del Skrevet 30. desember 2011 Jeg blir så forvirra på Etsy, jeg, bare kikker og kikker og kikker og det er så MYE der! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kevlarsjäl Skrevet 31. desember 2011 #882 Del Skrevet 31. desember 2011 Mye mindre forkjøla i dag! Ikke i storform i det hele tatt, fortsatt lett feber og sånn, men nå kan jeg puste gjennom nesa i det minste. har også funnet ut at jeg var allergisk mot julestjerna (blomsten altså, ikke den der i toppen av juletreet) for etter at vi kasta den ut, har jeg nesten slutta å nyse. jeg nøys type et par ganger i timen i fire dager, og trodde jeg bare var maks forkjøla, men hypokonderpappa bare "du må jo være allergisk mot noe!" og heiv ut alt jeg kunne være allergisk mot. Og jammen slutta jeg. Nyser jo fortsatt en del da, et par ganger om dagen, men er heldigvis ikke så ille lengre :D Ellers irriterer jeg meg skikkelig over at bussene i området bare går itl klokka 2 på ettermiddagen på nyttårsaften. Makan til idioti. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Auri Skrevet 31. desember 2011 #883 Del Skrevet 31. desember 2011 Jeg også er allergisk mot julestjerner, veldig vanlig å reagere på de og svibler. Jeg nyser ikke da, men jeg får skikkelig urein hud og klør overalt... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kevlarsjäl Skrevet 31. desember 2011 #884 Del Skrevet 31. desember 2011 haha, sært opplegg! -- Lager veganerburger med pappa, med tomat, agurk, babyspinat og papirkia + hjemmelaga guacamole. Har blitt en husmor, og er svært fornøyd med tingenes tilstand. har kald øl i frysern, som jeg skal raske med meg seinere i kveld. Skal til og med ta med to kameraer. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kevlarsjäl Skrevet 31. desember 2011 #885 Del Skrevet 31. desember 2011 Pappa australiapusher i dag, og jeg blir så sliten. "Nå er det vel nyttår i melbourne?" "Tenker du på hva du hadde gjort hvis du var i Melbourne?" "Har du sagt godt nytt år til de der nede?" "Se, der er det nyttårsrakketene fra Sydney på tv" og så vidre og så videre.. Og jeg sier jo ifra om at det kanskje er litt sårt og ømfintlig, at jeg synes det er veldig bittert å feire her i Norge, at jeg skulle ønske jeg var på sol og strand, og at jeg ikke vil bli mint på det hele tida. Og da sier han jo "oi, jeg tenkte ikke på det sånn" men han fortsetter likevel. Tror egentlig det bare er fordi han tenker på hvordan det hadde vært uten meg, hvis jeg var der. Men likevel, jeg blir så sliten. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nótt Skrevet 31. desember 2011 #886 Del Skrevet 31. desember 2011 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anglofil Skrevet 31. desember 2011 #887 Del Skrevet 31. desember 2011 Godt nytt år! Mvh Yvonne Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kevlarsjäl Skrevet 1. januar 2012 #888 Del Skrevet 1. januar 2012 feira fantastisk nyttår hos kompisgjengen. Hadde jo tenkt til å bli hjemme og deppe fordi jeg er forkjøla, men ente nå opp dit fordi det er så kort avstand, så trengte ikke å busse/taxie og det var finfint. Herregud, jeg hadde det kjempefint. Masse gamle venner, masse bekjente å bli bedre kjent med, masse nye folk. Var veldig sjenert i begynnelsen, fordi det ble mye oppmerksomhet og kommentarer rundt den nye sveisen min, noe jeg i grunn ikke satt pris på. Men så ble det mer alkohol, og høyere selvtilitt, og jeg likte det bedre og bedre. Folk behandler meg akkurat likt selv om jeg har kort og guttete hår (kan det være fordi jeg har fin og jentete kropp? eller bare fordi jeg er en kul person? Jeg kjenner uansett at jeg har fått selvtilitt tilbake til normal igjen) Altså, jeg føler at en del jenter tråkker på meg litt, og sier sånn "se, nå er jeg kulere enn deg, for nå har du kort hår" og det er slitsomt. Men jeg kjenner at jeg faktisk ER kul og snasen selv om jeg har kort hår. Klarte å unngå å røyke, og det var kjempestas, er ufattelig stolt av meg selv. Nå skal jeg legge meg og sove, og drømme om fine ting. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest MorAase Skrevet 1. januar 2012 #889 Del Skrevet 1. januar 2012 feira fantastisk nyttår hos kompisgjengen. Hadde jo tenkt til å bli hjemme og deppe fordi jeg er forkjøla, men ente nå opp dit fordi det er så kort avstand, så trengte ikke å busse/taxie og det var finfint. Herregud, jeg hadde det kjempefint. Masse gamle venner, masse bekjente å bli bedre kjent med, masse nye folk. Var veldig sjenert i begynnelsen, fordi det ble mye oppmerksomhet og kommentarer rundt den nye sveisen min, noe jeg i grunn ikke satt pris på. Men så ble det mer alkohol, og høyere selvtilitt, og jeg likte det bedre og bedre. Folk behandler meg akkurat likt selv om jeg har kort og guttete hår (kan det være fordi jeg har fin og jentete kropp? eller bare fordi jeg er en kul person? Jeg kjenner uansett at jeg har fått selvtilitt tilbake til normal igjen) Altså, jeg føler at en del jenter tråkker på meg litt, og sier sånn "se, nå er jeg kulere enn deg, for nå har du kort hår" og det er slitsomt. Men jeg kjenner at jeg faktisk ER kul og snasen selv om jeg har kort hår. Klarte å unngå å røyke, og det var kjempestas, er ufattelig stolt av meg selv. Nå skal jeg legge meg og sove, og drømme om fine ting. Det er fordi de liker DEG og gir jamt faen i håret ditt Klart en ser en sveis og synes den er kul eller ei. Men å virkelig like noen, det har null med håret å gjøre. Mao, du har fått bevist at personen kevlar er MYE viktigere en håret Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest MorAase Skrevet 1. januar 2012 #890 Del Skrevet 1. januar 2012 Og godt nytt (h)år! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
RødeDrage Skrevet 1. januar 2012 #891 Del Skrevet 1. januar 2012 Du ER kul og snasen med kort hår! Enig, frstn, det var en bra kveld! Kosa meg masse, hadde ikke lyst til å reise, men det var nok bra vi gjorde det :3 Er helt fin idag, forresten Gruer meg til å se pappa i øynene og bare "Hei, spydde igår jeg, foran deg, var jævlig flaut det", men det går nok bra Han lo jævlig godt av meg på vei tilbake og bare "du er klar over at du får høre detta resten av livet!?" Jeg sverger, jeg var fin før bilturen! Men uansett, så er jeg jævlig fornøyd! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cho Kon It Skrevet 1. januar 2012 #892 Del Skrevet 1. januar 2012 Jeg tror du utgjør en liten "trussel" for enkelte. Du har en spesiell, gjennomført stil (har jo snoka på deg på face vøtt, skyld på Pix) som utstråler at du er trygg på og fornøyd med deg selv. Det tror jeg kan være veldig truende for noen med liten selvtillit, og da er det lett å tråkke på deg for å hevde seg selv når sjansen byr seg. Slik er det for enkelte, tror jeg. Uansett tipper jeg du er like fin med kort hår, du hadde sikkert vært kul skalla også. Lucky bastard. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kevlarsjäl Skrevet 1. januar 2012 #893 Del Skrevet 1. januar 2012 Mor Aase! Så fint å se deg luskende i dagboka mi igjen! Og Scara, denne snokingen liker jeg. Gjett om jeg skal prøve å få luske litt på deg via Pix også.. Likt skal søren meg være likt Og dragen, takk for søte ord, selv om jeg regner med det var litt mer enn bilturen -- Siden det er nytt år, tenkte jeg at jeg skulle skrive en liten liste over ting jeg gleder meg til i 2012. Ikke noen nytttårsforsett, bare ting jeg ser fram til: -Lage timelapsefilm av festen jeg var på i går -å være røykfri! -henge på S&B igjen med kompisgjengen -ha TFU når Dragen er i Wales og jeg er hjemm med Pix og Star. -å henge mer i p-town generelt, jeg kjenner jeg hører hjemme her -at håret kommer til å vokse omtrent tolv cm -at jeg kan være massse med mamma framover -at jeg muligens skal ut på tur igjen og prøve å studere mer - men det må vi jo se an.. -at Lars Monsen kommer på TV i kveld med Uten Grenser 2. Jeg elsker Lars Monsen, elsker konseptet til Uten grenser, og skal benke meg forran tven. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cho Kon It Skrevet 1. januar 2012 #894 Del Skrevet 1. januar 2012 Snok i vei, hvis du finner meg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MarianneE Skrevet 1. januar 2012 #895 Del Skrevet 1. januar 2012 God idè og henge mer i P.grunn! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kevlarsjäl Skrevet 2. januar 2012 #896 Del Skrevet 2. januar 2012 Effektiv og koselig dag! Besøkte bestemor, lagde fin pastamiddag med skikkelig digg salat til. Oversatte et nytt HDYO-dokument, skrev litt mer på motivasjonsbrevet mitt til skoler i england. laga meg et par kanskje-avtaler med Skjea og Felgen. Har lest ut La den rette komme inn, fy faen for en nervepirrende bok. Lurer på om filmen er jævlig dårlig da.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Neala Skrevet 2. januar 2012 #897 Del Skrevet 2. januar 2012 Godt nyttår! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kevlarsjäl Skrevet 3. januar 2012 #898 Del Skrevet 3. januar 2012 Godt nytt år, Neala! Har KOSA meg sånn i dag. Trente litt, fant Polaroidfilm i postkassa, dro til byen, møtte et par folk tilfeldig og slo av en prat, fikk gått innom Specsavers, og Japanfoto, møtte Skjea, satt på F-puben med Dragen og Ballethomoen. Sykt dårlig service der. (Vi snakker ny servitør, som brukte over tjue minutter på å IKKE gi ballethomoen colaen han bestilte OG maste på, for deretter å bruke ytterligere 30 minutter på å ikke gi Skjea kaffen hun bestilte OG maste på) Så homoen gikk uten cola, skjea gikk uten kaffe. Dårlig, dårlig service! Deretter dro jeg og Skjea på bruktsjappa jeg er så glad i, jeg fant en kjempefin vinterkåpe til femti kroner. Ikke noe jeg kommer til å bruke i mange år framover, men jeg kommer til å bruke den til jeg får en kvalitetskåpe. og så satt vi på d-puben og drakk kakao i et par timer. Nå har jeg prøvd polafilmen, og kameraet mitt virker! Nå kan jeg se igjennom en veldig mørk søker, i stedet for en helt mørk søker, og kameraet responderte på filmen. Så kameraet trenger nok bare å gå en syklus for å få retta opp speilet. MEN bildene er undereksponerte, og har identiske kjemikalielekker og jeg lurer rett og slett på om det er filmen. Det er klassiske tegn på gammel film.. Det gjør meg sur, for det skal være ny film. Skal skyte noe i dagslys i morgen og se om samme problem oppstår, og så snakke litt med Maling etterhvert. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
RødeDrage Skrevet 3. januar 2012 #899 Del Skrevet 3. januar 2012 Er det snakk om impossible film? For en i klassen min forklarte at de må holdes mørkt noen minutter fram til de er ferdig framkalt, stikk de i bukselomma eller noe sånt, fordi det er noe med kjemikaliene de ikke klarer å få helt til eller noe. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kevlarsjäl Skrevet 3. januar 2012 #900 Del Skrevet 3. januar 2012 Det vet jeg, det første halve sekundet er kritisk, og etterpå må det ligge mørkt i fem minutter. Men det burde allikevel ikke bli sååå jævlig som det er.. Skal vise deg i morra:) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå