RødeDrage Skrevet 28. juli 2011 #601 Del Skrevet 28. juli 2011 Hei, veit jeg holder mye kjeft her, men liker å se at du har det fint! Jeg gleder meg så til å begynne å studere fototing selv! Misunnelig! Savner deg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kevlarsjäl Skrevet 29. juli 2011 #602 Del Skrevet 29. juli 2011 Savner deg og, dragebarnet mitt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kevlarsjäl Skrevet 30. juli 2011 #603 Del Skrevet 30. juli 2011 I dag var jeg og Jack på bilkino. Sånn der, hvor man sitter i bilen og har lyden via radioen. Det var sære greier ass. Vi så Captain America, makan til søplete film. Det beste med hele greia var klininga. Har jobba en del med pen tool i det siste, og blitt bedre og bedre. Men jeg sliter noe sjukt med svimmelhet, kvalme og dårlig balanse nå, har vært sånn et par dager. Lurer på om jeg rett og slett sliter med stress. Prøvde meg litt på p-ring, men blei bare enda mer kvalm, og blei hormonvrak, så jeg orker ikke det. Tok den ut etter fire dager, har ikke hatt noe pulings innimellom der, så det burde vel gå greit. Er veldig bekymra for den svimmelhetsgreia da. Håper det går over. Ellers må jeg til legen. wææ. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
RødeDrage Skrevet 30. juli 2011 #604 Del Skrevet 30. juli 2011 Jeg er veldig fan av "Everyone gots aids" og så blir det kjedelig. Misunnelig på bilkino! Så kult! Tror nok svimelhetsgreia fikser seg. :3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MarianneE Skrevet 31. juli 2011 #605 Del Skrevet 31. juli 2011 Drive-in kino høres utrolig kult ut, selvom filmen kanskje ikke gjorde det samme... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
RødeDrage Skrevet 31. juli 2011 #606 Del Skrevet 31. juli 2011 Nei, faen, jeg tenkte jo på Team America, jeg. Faen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest MorAase Skrevet 31. juli 2011 #607 Del Skrevet 31. juli 2011 Drive-in kino har en ikke prøvd, men drive-in bingo derimot! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kevlarsjäl Skrevet 1. august 2011 #608 Del Skrevet 1. august 2011 DRIVE IN BINGO? Fy faen, jeg er frelst. Lett at jeg vil være med på det en gang, Åse. -- åå, jeg har hatt det så fint i det siste På fredag gjorde jeg lekser, vaska en runde klær og håndklær, og fikk spurte om mamman til jack kunne legge opp to par bukser for meg. Veldig konstruktiv dag, etterfulgt av hjemmekveld med familien, masse hjemmelaga thaimat og kjempekoselig opplegg. På lørdag var det drive-in-kino. På søndag dro jeg og jack opp til Dromana, et av de peneste stedene jeg vet om her borte, det er der Dragen og Pix og Felgen har fått postkort og sånn fra. Og vi gikk i sånn svær hekkelabyrint (det heter hedge maze på engelsk) og gikk oss skikkelig vill. Det var dritfint vær den dagen, og de hadde også lavendel-labyrint hvor vi kunne gå gjennom masse lavendel og det lukta maks digg. Og det var en kjempefin liten innsjø der, som vi satt ved en liten stund. Så dro vi på besøk til besteforeldrene til Jack, dere vet jo jeg har et svakt punkt for gamle mennesker og husene deres. ÅÅ jeg kosa meg sånn. Nå er det mandag igjen. og sånn går nu dagan. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kevlarsjäl Skrevet 1. august 2011 #609 Del Skrevet 1. august 2011 Jeg har også lært Jack mye mer norsk. Haha. Jeg legger forresten merke til, at jeg opplever noe norskrelatert hver dag. For eksempel, da vi så Captain America, er jo en av de første scenene fra Tønsberg. Og dagen etterpå, da vi dro til hedgemazen, stod det faen meg en statue av "eric the red, a norwegian viking" der også. Har dere forresten hørt om Erik den røde..? :S Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest MorAase Skrevet 1. august 2011 #610 Del Skrevet 1. august 2011 Eirik Raude er nok den vikingehøvdingen du ynskjer å setta namn på. http://no.wikipedia.org/wiki/Eirik_Raude Diverre er drive-in bingoen nedlagd for monge år sia. Men det var ei gild tid! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
RødeDrage Skrevet 1. august 2011 #611 Del Skrevet 1. august 2011 Jeg kjenner til Eirik Raude, ja, du burde ha lært om han på skolen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kevlarsjäl Skrevet 2. august 2011 #612 Del Skrevet 2. august 2011 Søren. Husker bare de mest kjente vikingene jeg. :/ Dårlig. Argh, jeg begynner å bli sinna på NAV Utland/Helfo, som ikke klarer å si samme ting. Jeg begynner å bli sur på private legeklinikker som ikke aksepterer et brev som sier akkurat hva jeg skal betale for, og som henviser meg steder jeg ikke skal være. Eller, for å si det på generell basis; jeg hater instanser som ikke snakker med hverandre og som følger forskjellige rutiner. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kevlarsjäl Skrevet 2. august 2011 #613 Del Skrevet 2. august 2011 Legger merke til at det er lite aktivitet her. Kan hende jeg ikke er så veldig spennende for tida.. Akkurat nå: pulte inn i de små timer i går, og stod opp i de små timer i dag. Dvs, ca fire timer søvn. Og nå skal jeg ha studio.. Så det blir jo gøy. Men heldigvis er jeg veldig forberedt, vi vet hva vi skal gjøre, så er ikke så veldig bekymra egentlig. Går det skeis, kan vi uansett gjøre noe med det senere. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Auri Skrevet 3. august 2011 #614 Del Skrevet 3. august 2011 Jeg skal innrømme at jeg er stille her fordi jeg sliter litt med å forholde meg til deg for tida. Jeg synes det er veldig vanskelig å skulle skrive kommentarer om hverdagslivet ditt, når du driver med ting som jeg er så utrolig sterkt uenig i og som du ikke vil høre noe om... Så derfor er det ganske stille fra meg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
RødeDrage Skrevet 3. august 2011 #615 Del Skrevet 3. august 2011 Nei, du er dritkjedelig! Okei, du er ikke det, men det er ikke så mye av det som er noe mer å skrive om enn "så fint og spennende!" eller "så kjipt!", så jeg prøver å begrense standar-svarene. Men jeg har samme følelsen i min egen dagbok Men jeg setter veldig pris på at du oppdaterer om hverdagen, så jeg kan følge med på hva du gjør og stalke livet ditt =D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
RødeDrage Skrevet 4. august 2011 #616 Del Skrevet 4. august 2011 Husker du den gangen vi snakka om sånne ord man må skrive før kommentarer for å verifisere at man er menneske? http://jpg.artige.no/store/9349.jpg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kevlarsjäl Skrevet 4. august 2011 #617 Del Skrevet 4. august 2011 (endret) Dragen, ler meg ihjel av den ordgreia Haha :D og ja, det er jo bare hverdag her nede for tida, så da blir det mye standardskriing og standardsvar. Er bare så greit å ha et sted å få ut alt. ..Som at om et lite kvarter, har jeg framføring, og jeg veit ikke egentlig hva jeg skal si. Dette blir nok spennende. Men etterpå er det helg, og jeg skal bli i melb mens jack er i rosebud, fy faen så deilig å ha litt fritid. Jack har forøvrig slutta å drikke, på eget initiativ, bortsett fra en fredag i "ny og ne" som vi ble enige om var en gang her tredje uke, ca. Og det funker skikkelig bra. Forholdet vårt er mye mer stabilt, selv om vi fortsatt krangler litt og sånn. Men i går sa han "jeg har skjønt at jeg trenger å forandre livet mitt, både for min egen del, og for din." så jeg tror han er på rett kjør nå. Han har også starta på antidepressiver og går i terapi, også på sitt eget initiativ. Jeg er veldig fornøyd med tingenes situasjon. Jeg forventer forsåvidt ikke at dette skal gå knirkefritt, det har det heller ikke gjort, men å forvente motgang gjør det lettere å akseptere at det er normalt. Edit: hadde lagt inn svar til Pix, men valgte å ta det på facebook-pm i steden. Endret 4. august 2011 av Kevlarsjäl Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kevlarsjäl Skrevet 4. august 2011 #618 Del Skrevet 4. august 2011 Ferdig med presentajson, og stolt over meg selv. Hurra Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kevlarsjäl Skrevet 4. august 2011 #619 Del Skrevet 4. august 2011 Blir bare mer og mer irritert på RMIT. I uke 5 (om to uker) har vi progressive assessment (portfolioframføring/innlevering) hvor vi skal levere ett eller to bilder til hver foliokategori. Og gjett hva da. Vi har ikke fått opplæring i halvparten enda. HVOR TETT ekke det da.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cho Kon It Skrevet 4. august 2011 #620 Del Skrevet 4. august 2011 Husker du den gangen vi snakka om sånne ord man må skrive før kommentarer for å verifisere at man er menneske? http://jpg.artige.no/store/9349.jpg Jeg ler meg ihjel England Sperm!! "Please form an orderly queue" Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå