Gå til innhold

Vanskelig kjæreste

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg tenker at han har et stort behov for å, endelig, ha sin egen bolig som bare er hans og at det er viktig for ham.

Det ville jeg hatt hvis jeg var i hans situasjon, og jeg er dame.

At han bør formidle dette på en ok måte til kjæresten sin? Selvfølgelig!

Jeg vet ikke hvor mye dere to, helt konkret, har snakket om et eventuelt samboerskap. Om dere ikke har gjort det er det vel på høy tid?

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Syns han høres egoistisk, sleip og overlegen ut....

Du er dama hans, og har vært det så lenge, ikke en *randome* jente som bare slenger innom :filer:

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Reagerte også på det! Han kan bo med folk i kollektiv. Både gutter og jenter...men ikke med dama si... :lete: Skjønnte ikke den helt jeg.

Du må i alle fall prate med han å høre hvordan dere står. Hvis han er useriøs når han tillome er i forhold og ikke kan love deg noe som helst om fremtiden, hadde jeg gått videre. Vet det er hard, men du kan heller ikke vente på en fyr for evig og alltid. Syns det er urettferdig ovenfor deg. :haar:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest BettyBoop28

Reagerte også på det! Han kan bo med folk i kollektiv. Både gutter og jenter...men ikke med dama si... :lete: Skjønnte ikke den helt jeg.

Du må i alle fall prate med han å høre hvordan dere står. Hvis han er useriøs når han tillome er i forhold og ikke kan love deg noe som helst om fremtiden, hadde jeg gått videre. Vet det er hard, men du kan heller ikke vente på en fyr for evig og alltid. Syns det er urettferdig ovenfor deg. :haar:

Han har tydelig angst for å binde seg denne karen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...