Gå til innhold

Vanskelig kjæreste


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

TS

Ja, jeg vasker også, rydder og tar ALT husarbeid. Han kommer hjem hver dag til skinnende leilighet. Jeg er nettstudent, så har tid til å freshe opp i HANS leiliget.

Det er jo veldig dumt gjort av deg. Han får jo alle fordelene med å ha en hjemmeværende husmor i huset, og så bor han egentlig alene! :fnise:

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Høres ut som Sex and the City- Carrie og Mr. Big!

Samantha sier: "After 2 years you havent got so much as a dror there?"

Skjønner deg TS!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er jo veldig dumt gjort av deg. Han får jo alle fordelene med å ha en hjemmeværende husmor i huset, og så bor han egentlig alene! :fnise:

TS

Gjør det fordi jeg er glad i han selfølgelig! Hva trodde du? Vil ikke du glede den du er glad i lissom??

Er jeg dum fordi jeg vil glede den jeg er glad i?

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

TS

Gjør det fordi jeg er glad i han selfølgelig! Hva trodde du? Vil ikke du glede den du er glad i lissom??

Er jeg dum fordi jeg vil glede den jeg er glad i?

I denne stuasjonen JA, du er dum. Du kan glede en person uten å være vaskehjelpa hans. Og det at han lager en sak fordi du skal bo hos han mens han er bortreist er meget spesielt.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skjønner TS godt. Jeg hadde nok også forventet at man skulle tatt et steg videre og flyttet sammen. Hadde det vært meg hadde jeg tatt en lang samtale om hvor dette forholdet var på vei. For min del hadde jeg ikke likt å ha en kjæreste som ikke stolte på meg i leiligheten hans etter TRE år sammen.

Forøvrig hadde jeg vasket opp etter meg, men ikke vasket resten av leiligheten mer for å være snill.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest BettyBoop28

Ser heller ikke poenget i å bli sur for en gave.

Men jeg vet at jeg personlig ikke hadde satt pris på om en kjæreste hadde forsynt seg med nøkkel til mitt hjem, uten at jeg hadde gitt han den av fri vilje. Jeg er nemlig såpass sær at jeg vil ha friheten til å velge om jeg vil være alene eller ikke i mitt eget hjem.

Jomen saken er jo at han vil jo ikke være alene. Han spør om hun ikke kan komme over snart. Han vil jo hun skal være der. Jeg tviler på at hun hadde villet låse seg inn uten å si fra først. Hun sa jo ifra at hun ville være litt i leiligheten hans.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er jeg dum fordi jeg vil glede den jeg er glad i?

Nei, du er dum fordi du plukker opp etter ham. Det er jo nok en grunn til at han ikke vil bli samboer. Du rydder alikevel opp etter ham, så hvorfor skulle han gidde å sette seg i et slikt forhold?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest BettyBoop28

Det er jo veldig dumt gjort av deg. Han får jo alle fordelene med å ha en hjemmeværende husmor i huset, og så bor han egentlig alene! :fnise:

Ja herregud TS skjønner du ikke det da? Dette passer jo han perfectly

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jomen saken er jo at han vil jo ikke være alene. Han spør om hun ikke kan komme over snart. Han vil jo hun skal være der. Jeg tviler på at hun hadde villet låse seg inn uten å si fra først. Hun sa jo ifra at hun ville være litt i leiligheten hans.

TS

Selfølgelig ville jeg ikke bare låst meg inn i hans leilighet uten å spørre først! Er normalt å spørre først- noe jeg gjør. Han jobber sene kvelder så spør f.eks om han trenger noe i butikken når eg er på vei til han på kveldene før jeg kommer, melk, brød etc.- for å være snill! Gjør SÅ mye for denne gutten for å si det sånn! Men føler ikke jeg får NOE igjen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

TS

Selfølgelig ville jeg ikke bare låst meg inn i hans leilighet uten å spørre først! Er normalt å spørre først- noe jeg gjør. Han jobber sene kvelder så spør f.eks om han trenger noe i butikken når eg er på vei til han på kveldene før jeg kommer, melk, brød etc.- for å være snill! Gjør SÅ mye for denne gutten for å si det sånn! Men føler ikke jeg får NOE igjen.

Jamen da må du bare slutte å gjøre så mye da. Så får han se hvordan det er. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Huff ja, nå begynner jeg og å synes at du er dum... Men har forståelse for at det er vanskelig å se når en er midt oppi dette... Bare ikke la det gå tre år til før du forstår at du blir brukt...

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest BettyBoop28

TS

Selfølgelig ville jeg ikke bare låst meg inn i hans leilighet uten å spørre først! Er normalt å spørre først- noe jeg gjør. Han jobber sene kvelder så spør f.eks om han trenger noe i butikken når eg er på vei til han på kveldene før jeg kommer, melk, brød etc.- for å være snill! Gjør SÅ mye for denne gutten for å si det sånn! Men føler ikke jeg får NOE igjen.

Gjør han noe for deg i det hele tatt eller bare tar han imot alt du gir han? Syns det høres ut som han tar deg for gitt. Du må sette ned foten og snakke med han du kan ikke bare gi og gi og bli stadig skuffet fordi du aldri får noe igjen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nei, du er dum fordi du plukker opp etter ham. Det er jo nok en grunn til at han ikke vil bli samboer. Du rydder alikevel opp etter ham, så hvorfor skulle han gidde å sette seg i et slikt forhold?

Ja, denne gutten har det jo som plummen i egget. Må jo være helt forjævelig å være han! :klo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, denne gutten har det jo som plummen i egget. Må jo være helt forjævelig å være han! :klo:

Det må jo være veldig forlokkende å bare sitte tilbake, få leiligheten ryddet og få mat innkjøpt, uten å måtte gå inn i et samboerforhold. Ryddig leilighet og masse privatliv. To fluer i en smekk. Bedre kan det jo ikke bli.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

TS

Det er faktisk HAN som skal ha meg der HELE TIDEN. Jeg presser meg ikke akkurat på, HAN SPØR. Og ja, self. rydder jeg og vasker når jeg har tid- han har IKKE tid for han jobber hele tiden. Skal leiligheten hans bare gro ned i dritt da? Da hæler ikke jeg være der!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest BettyBoop28

TS

Det er faktisk HAN som skal ha meg der HELE TIDEN. Jeg presser meg ikke akkurat på, HAN SPØR. Og ja, self. rydder jeg og vasker når jeg har tid- han har IKKE tid for han jobber hele tiden. Skal leiligheten hans bare gro ned i dritt da? Da hæler ikke jeg være der!

JA det er jo det vi sier... Han er drittsekken og du gjør alt for han likevel.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det må jo være veldig forlokkende å bare sitte tilbake, få leiligheten ryddet og få mat innkjøpt, uten å måtte gå inn i et samboerforhold. Ryddig leilighet og masse privatliv. To fluer i en smekk. Bedre kan det jo ikke bli.

Denne jenta virker som verdens snilleste! Faktsik for snill! Denne gutten virker som et stort rassøll! Tar alt for gitt og bare leker med henne!

Det er faktisk NORMALT å være så snill med kjæresten sin- men hans oppførsel er forkastelig! Skulle hatt juling!

Ikke enig med deg over her. Hun er ikke problemet, han er. :snurt:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

JA det er jo det vi sier... Han er drittsekken og du gjør alt for han likevel.

TS

Pluttselig skal vaskinga bli et problem også nå. Herregud. Tror dere der ute jeg hadde vært sammen med han om han bare hadde hatt negative sider? Han har jo selvfølgelig mange positive også, hvis ikke hadde jeg vel ikke giddi, eller hva?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Faktsik for snill! Denne gutten virker som et stort rassøll! Tar alt for gitt og bare leker med henne!

Ikke snill, men dumsnill, eller kanskje sleipsnill! Hun oppfører seg som om hun bor der og prøver å snikflytte inn ved å gjøre alt som man naturlig gjør hjemme hos seg selv - vaske, handle, lage mat, pynte opp - men det virker ikke for han vil ikke bo sammen med henne ennå. Han er ikke noe rasshøl, han står jo for det han sier. TS, når du er der er du på besøk. Oppfør deg deretter.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...