AnonymBruker Skrevet 30. januar 2011 #21 Del Skrevet 30. januar 2011 Det er da ingen selvfølge at du skal ta deg til rette slik det passer deg i hans leilighet. Selv om dere har vært sammen i 3 år, så er dere ikke samboere. Jeg syns du gjør ting på en litt frekk måte. Hvis du heller spurte før du gjorde noe, feks kjøpe blomster eller hva det måtte være, og han sa det var greit, hadde han kanskje reagert annerledes. TS ÆÆH?? Jeg kjøpte bare en JULEGLEDE til han, til jul lissom. For å være koselig! Ikke en svær jævla jenteopppsats! 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest caramiacaramella Skrevet 30. januar 2011 #22 Del Skrevet 30. januar 2011 Jeg synes ikke du er kravstor TS, iallfall ikke slik du legger ting fram her. Kan jo hende han ser annerledes på det. Høres ut som om han er redd for å binde seg. Har du snakket med ham om dette? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. januar 2011 #23 Del Skrevet 30. januar 2011 TS ÆÆH?? Jeg kjøpte bare en JULEGLEDE til han, til jul lissom. For å være koselig! Ikke en svær jævla jenteopppsats! Ja, og han likte det ikke. Det er du som er sammen med ham så du må nesten snakke med ham og ikke angripe de som svarer deg her inne. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. januar 2011 #24 Del Skrevet 30. januar 2011 Ja, og han likte det ikke. Det er du som er sammen med ham så du må nesten snakke med ham og ikke angripe de som svarer deg her inne. Hvem liker ikke å få blomster da? For noe tull? Hadde mamman hans sendt en blomst på døra- skulla han sakt NEI da, og sendt den tilbake? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. januar 2011 #25 Del Skrevet 30. januar 2011 Du virker så sint, TS. Kanskje det er derfor han ikke har så lyst til å bo sammen med deg? Og når man spør om noe på et forum, må man regne med å få svar man ikke liker også. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Havbris Skrevet 30. januar 2011 #26 Del Skrevet 30. januar 2011 Jeg er uenig, kjæresten min kjøper seg ikke en jakke engang uten å spørre hva jeg syns om den. Men nå er det snakk om møbler og ja hun kan ikke kreve at hun skal få velge møblene men det er jo helt vanlig å spørre mennesker man er glad i om hva de syns. Det at hun ikke har plass i skapet hans til tingene sine er helt på trynet også... Jeg har en fin hylle som kjæresten min bruker til å ha sine joggebukser og rene klær siden han drar rett på jobb etter å ha overnattet hos meg. Tannbørste, deo alt det. Det er jo helt vanlig i min vennekrets. Jeg skal flytte ut snart og da kommer jeg til å bruke mye av boden hans til å oppbeavre tingene som allerede finnes i leiligheten jeg flytter til. Han har aldri hatt noe i mot det. Syns hele situasjonen TS er i, er litt merkelig. Tja - det er vel ikke alltid "helt vanlig" å spørre mennesker man er glad i om hva de synes om møbelvalg etc? Det var riktig for kjæresten din - og det er sikkert riktig for han å spørre deg som kjøp av klær etc. Men kjæresten til TS er ikke som kjæresten din uten at han er "rar" av den grunn. Folk er forskjellige - og normen for hva som er "helt vanlig" varierer jo veldig fra menneske til menneske. Men hvis det er slik at TS sin kjæreste ikke ser for seg et fremtidig felles hjem med henne - så er det jo kanskje det som er der største problemet her. Og da må det snakkes om? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daniel84 Skrevet 30. januar 2011 #27 Del Skrevet 30. januar 2011 Jeg syns det virker som om du tar alt som en selvfølge, og kan godt skjønne at han ikke liker det. Hva med å spørre først? OG du sier selv at det er første gangen han bor alene, så selvfølgelig vil han ha litt tid for seg selv før han flytter inn med en ny person. Hva i allverden er galt med det? Han har jo til og med sagt det rett ut at han syns det er for tidlig å flytte sammen. Da er det dummeste du gjør å mase og mase, for vil du egentlig flytte sammen med en som ikke er klar for å ta det steget enda? Heller ikke sitt der å sammenlign han med dine venner, folk er forskjellige, respekter det. Du sier han kjenner deg, men virker ikke som du kjenner han, og bare vil forandre han! 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
HopelessFear Skrevet 30. januar 2011 #28 Del Skrevet 30. januar 2011 Jeg syns det virker som om du tar alt som en selvfølge, og kan godt skjønne at han ikke liker det. Hva med å spørre først? OG du sier selv at det er første gangen han bor alene, så selvfølgelig vil han ha litt tid for seg selv før han flytter inn med en ny person. Hva i allverden er galt med det? Han har jo til og med sagt det rett ut at han syns det er for tidlig å flytte sammen. Da er det dummeste du gjør å mase og mase, for vil du egentlig flytte sammen med en som ikke er klar for å ta det steget enda? Heller ikke sitt der å sammenlign han med dine venner, folk er forskjellige, respekter det. Du sier han kjenner deg, men virker ikke som du kjenner han, og bare vil forandre han! Som jeg skulle sagt det selv. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. januar 2011 #29 Del Skrevet 30. januar 2011 Jeg syns det virker som om du tar alt som en selvfølge, og kan godt skjønne at han ikke liker det. Hva med å spørre først? OG du sier selv at det er første gangen han bor alene, så selvfølgelig vil han ha litt tid for seg selv før han flytter inn med en ny person. Hva i allverden er galt med det? Han har jo til og med sagt det rett ut at han syns det er for tidlig å flytte sammen. Da er det dummeste du gjør å mase og mase, for vil du egentlig flytte sammen med en som ikke er klar for å ta det steget enda? Heller ikke sitt der å sammenlign han med dine venner, folk er forskjellige, respekter det. Du sier han kjenner deg, men virker ikke som du kjenner han, og bare vil forandre han! TS Jeg tar ikke ting som en selvfølge og jeg synes heller ikke jeg er frekk- langt derrifra. Men jeg tar som en selfølge at hans skal inkludere DAMA SI i livet sitt. Der jeg kommer fra regnes det som normalt i alle fall. Vet ikke hva dere der ute mener er normalt? Men folk her venter tydelighvis 10 år eller noe på å flytte sammen med kjæresten sin (noe jeg ikke tror no på)og tar "steget vidre" eller? Trust me- har ALDRI mast på han. Har spurt enkelt og konkret EN GANG. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. januar 2011 #30 Del Skrevet 30. januar 2011 Dere som mener TS er problemet: Hvordan hadde dere reagert hvis kjæresten deres var som TS sin? Hvis dere ikke hadde hatt så mye som en skuff til undertøy etter OVER 3 år som kjærester? Hello? Get whith the program! Synes faktisk TS er ganske så tolmodig! Jeg hadde ikke funnet meg i det. Jeg hadde gjort det slutt for lenge siden! Hadde ikke giddi! Hva vil han med henne da? Bare ha sex med henne når det passer han- men ikke bra nok til å få nøkkel til ytterdøra? Hadde jeg ikke finni meg i. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pinkee Skrevet 30. januar 2011 #31 Del Skrevet 30. januar 2011 Du har spurt, å fått til svar at han ønsker ikke å flytte sammen enda. Men, likevel så bor du der? Hvorfor bor du ikke i din egen leilighet? Når du vet at han ikke vil være samboer? Han bor for første gang alene, forstår du ikke at det er noe han vil prøve ut før han evnt lar noen flytte inn? At du ønsker å spare penger, slik at dere kan gjøre ting du ønsker, er ikke det samme som at han tenker kun på penger. Muligens er han så bevisst at han vil bli selvstendig? Lære seg å bo alene? Flytt tilbake til din egen leilighet, ta med deg tingene dine, og respekter din kjærestes liv. Kanskje du trenger å bli litt mere selvstendig du og? Hvis du er desperat etter å være samboer, så er det mange mannfolk som deler ditt ønske. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Naenia Skrevet 30. januar 2011 #32 Del Skrevet 30. januar 2011 Neimen i alle dager, da? Når du spør på et åpent forum, så får du svar. Slapp nå litt av, lille venn. Det er mange definisjoner av masing. En ting er det direkte spørsmålet. Noe annet er alle småting, klær et sted, blomster, bemerkninger. Og om han først er typen som ikke føler seg klar, så vil alt sånt bare dytte ham enda lenger unna det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
HopelessFear Skrevet 30. januar 2011 #33 Del Skrevet 30. januar 2011 TS Jeg tar ikke ting som en selvfølge og jeg synes heller ikke jeg er frekk- langt derrifra. Men jeg tar som en selfølge at hans skal inkludere DAMA SI i livet sitt. Der jeg kommer fra regnes det som normalt i alle fall. Vet ikke hva dere der ute mener er normalt? Men folk her venter tydelighvis 10 år eller noe på å flytte sammen med kjæresten sin (noe jeg ikke tror no på)og tar "steget vidre" eller? Trust me- har ALDRI mast på han. Har spurt enkelt og konkret EN GANG. Ja, du er dama hans, du er stor og mektig. En flytter sammen når begge parter føler seg klar til å flytte sammen, enten om det er to måneder eller ti år. Du vil jo ikke ha råd, så gå og dump han for at han ikke inkluderer deg og forguder deg. Han er et menneske med fri vilje. Det er hans leilighet, han bestemmer selv hva som skal være i HANS leilighet. Han bestemmer hvem som skal bo og være i HANS leilighet. Jeg syns dette burde være oppklart for hvem som helst som har vært sammen i 3 år. Jeg skjønner godt hvorfor han ikke vil flytte sammen med deg. Du virker kontroll syk. Han er glad i deg, selv om han ikke spør deg om hvert møbel i leiligheten. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. januar 2011 #34 Del Skrevet 30. januar 2011 Ja, du er dama hans, du er stor og mektig. En flytter sammen når begge parter føler seg klar til å flytte sammen, enten om det er to måneder eller ti år. Du vil jo ikke ha råd, så gå og dump han for at han ikke inkluderer deg og forguder deg. Han er et menneske med fri vilje. Det er hans leilighet, han bestemmer selv hva som skal være i HANS leilighet. Han bestemmer hvem som skal bo og være i HANS leilighet. Jeg syns dette burde være oppklart for hvem som helst som har vært sammen i 3 år. Jeg skjønner godt hvorfor han ikke vil flytte sammen med deg. Du virker kontroll syk. Han er glad i deg, selv om han ikke spør deg om hvert møbel i leiligheten. TS Serøst- hvis du ser på det første innlegget mitt er det ikke INNFLYTTNING og SAMBOERSKAP som står først i fokus, og i høysetet. Hvis du leser hele tråden er det faktsik de andre i forumet som har blost det skikkelig opp- IKKE JEG. Ikke kontrollsyk. Blir bare skuffa over typen min- han kunne likesogodt vært singel for han hadde sikkert ikke merka no forskjell bortsett fra at sex ble borte! Og JEG er tydelighvis hele problemet ja?... self. herregud. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. januar 2011 #35 Del Skrevet 30. januar 2011 Dere som mener TS er problemet: Hvordan hadde dere reagert hvis kjæresten deres var som TS sin? Hvis dere ikke hadde hatt så mye som en skuff til undertøy etter OVER 3 år som kjærester? Hello? Get whith the program! Synes faktisk TS er ganske så tolmodig! Jeg hadde ikke funnet meg i det. Jeg hadde gjort det slutt for lenge siden! Hadde ikke giddi! Hva vil han med henne da? Bare ha sex med henne når det passer han- men ikke bra nok til å få nøkkel til ytterdøra? Hadde jeg ikke finni meg i. SIGNERER. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 30. januar 2011 #36 Del Skrevet 30. januar 2011 Leit å si det, men jeg tror ikke det forholdet har noen framtid. Det er nå min erfaring. Om ikke begge parter er like mye med i forholdet, tror jeg det beste er å gå hver til sitt. Ikke bruk opp livet ditt på å gå å vente på ham... Flytt på deg, finn på noe annet og se kanskje dukker det opp noen som er mer interessert i deg. Sikkert vanskelig å skjønne det nå, men... 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
HopelessFear Skrevet 30. januar 2011 #37 Del Skrevet 30. januar 2011 Dere som mener TS er problemet: Hvordan hadde dere reagert hvis kjæresten deres var som TS sin? Hvis dere ikke hadde hatt så mye som en skuff til undertøy etter OVER 3 år som kjærester? Hello? Get whith the program! Synes faktisk TS er ganske så tolmodig! Jeg hadde ikke funnet meg i det. Jeg hadde gjort det slutt for lenge siden! Hadde ikke giddi! Hva vil han med henne da? Bare ha sex med henne når det passer han- men ikke bra nok til å få nøkkel til ytterdøra? Hadde jeg ikke finni meg i. Jeg hadde gitt katta i om kjæresten min var sånn. Jeg syns ikke hun er særlig tålmodig. Bare forlanger og forlanger og forlanger. Det eneste hun har gjort, er å vente på at han skal bli klar. Greit nok det, men hva annet har hun gjort? Har ikke han akkurat gjort det samme? Hun har faktisk ingenting med leiligheten hans å gjøre. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest BettyBoop28 Skrevet 30. januar 2011 #38 Del Skrevet 30. januar 2011 SIGNERER. Jeg og. og sykt at han ikke tør la henne være alene hos han og sier: vær forsiktig med tingene mine. Herregud er hjan redd hun skal ødelegge noe eller stjele noe? Stoler han ikke på henne? Og å få låne et par skuffer som han ikke engang bruker for å få ha litt klær i skjønner jeg ikke problemet med. Han vil ha henne hos han hele tiden når de er sammen, men han vil at hun skal leve som en nomade og flytte toalettsaker og litt klær frem og tilbake hele tiden? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Purple Haze Skrevet 30. januar 2011 #39 Del Skrevet 30. januar 2011 TS Serøst- hvis du ser på det første innlegget mitt er det ikke INNFLYTTNING og SAMBOERSKAP som står først i fokus, og i høysetet. Hvis du leser hele tråden er det faktsik de andre i forumet som har blost det skikkelig opp- IKKE JEG. Ikke kontrollsyk. Blir bare skuffa over typen min- han kunne likesogodt vært singel for han hadde sikkert ikke merka no forskjell bortsett fra at sex ble borte! Og JEG er tydelighvis hele problemet ja?... self. herregud. Du fremstår som problemet, fordi du ikke engang prøver å se saken fra noen annen vinkel enn din egen. Og når du legger fram saken på et forum, må du regne med å få svar du ikke liker også. Dessuten virker du både sur og sint i måten du skriver på. Det gjør at man får inntrykk av at du er kontrollsyk. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
nettanette Skrevet 30. januar 2011 #40 Del Skrevet 30. januar 2011 Man skal være forsiktig med å si at dette ikke har noe framtid. Folk er forskjellige. Noen, og da spesielt menn, får lett litt noia når ting begynner å bli seriøst, men det trenger ikke bety at det ikke er noe framtid. Snakk sammen! Finn ut hvor dere står og tenker. Men trå litt varsomt. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå