Gå til innhold

Eksistensen


Mammatrollet

Anbefalte innlegg

Skjønner den feelingen! Er som regel sånn på kveldene, men i kveld har en bit av overskuddet lagt seg i skrivekløen. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

God morgen :vinke:

Litt på etterskudd, men :vinke: tilbake! God helg, selv om den er halvveis over allerede!

---

Makan til skrivestopp.. Kanskje jeg bare skal innfinne meg med at sånn er jeg? Men egentlig så er jeg ikke sånn, for jeg vil skrive hver dag. Hm..må gjøre noe med prioriteringene mine merker jeg. :ler:

I morgen blir min første morsdag. Mon tro om det venter meg noe når jeg står opp? :vetikke: Min kjære er en sånn en som ikke gir hint verken i den ene eller andre retningen. Men jeg tviler på at han har glemt det, for jeg dumpet ut av meg følgende teite kommentar her om dagen:

"du trenger ikke å kjøpe to gaver til meg altså..." (siden det er Valentines på mandag)

:dåne:

Jeg skulle jo egentlig bare være snill og si at han slapp å stresse med gaver - hvis han følte at det var stress.. Men så kom det jo totalt feil ut og ble tolket som DIREKTE hinting.. :sjenert:

Jeg er håpløs når det gjelder sånne ting - altså, der jeg håper, håper at jeg får gave, men ikke vil mase. :fnise:

Gave til han til Valentines er ihvertfall i boks! :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

:fnise: Sånn kan det gå :fnise:

:sjenert:

:fnise:

Gratulerer med dagen! Blir spennende å høre hva gutta hadde ordnet til deg!

:klem:

Takker! :happy:

Gratulerer med morsdagen!

:klem:

Takk, det samme! :happy:

I dag tidlig fikk jeg sove to timer ekstra, og ble vekt med kaffe, kake og lillegutt som holdt gave til meg! :rodmer: Og det var et smykke jeg har drømt (og..eh..hintet) om en stund! :hoppe:

Har hatt en deilig dag, og har ikke hatt behov for x antall dupper i løpet av dagen. Nå slapper vi av i sofaen med mac og TV.

Jeg har hatt et raid på to nettbutikker og kjøpt inn stæsj til tøybleier. Har til og med kjøpt inn en pakke med garn og oppskrift slik at jeg får laget ullbukser til å ha utenpå noen av bleiene. En altoppslukende interesse altså! :fnise:

Direkte billig er det heller ikke hvis man tenker kortsiktig, men de bleiene vi bruker nå kan han ha til han er ferdig med bleiene.

Nå sitter jeg og kjenner på noe som kan minne om spark i magen! :rodmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opp og hoppe kl 6 i dag! :lete: Lillegutt sovnet 19.15 i går, noe som er rundt en halvtime tidligere enn normalt. Men det positive er at han faktisk har sovet lengre i natt, for det ble rundt 11 timer. Som regel er det 10-10,5 time. Men det var bra jeg kapitulerte halv elleve i går kveld. Hehe.

I dag må vi finne på noe. Dette været gjør både meg og lille T sprø! Enten snør det slik at vi ikke kommer oss noen vei, eller så er føret så dårlig at vi verken kan gå med vogn eller kjøre bil, eller så er det så kaldt at vi ikke kan gå ut.

Bæring er kult, se her!

Ha en fin dag!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:tommelopp: synes det så koselig ut for babyen altså.......kunne godt tenkt meg å bli båret av han der :lol:

:Nikke::nigo:

--

Jeg må bare skryte litt her jeg:

Lille T er 9 måneder i dag, og pr. dags dato har han fått 6 tenner!! Store gutten! :)

De 4 siste tennene har kommet i løpet av den siste måneden stakkars. Det har ikke gått helt stille forbi, men har sluppet unna feber og sånt tull. Her er det mer lydvolum som er greia, og bruk av hørselsvern burde vært påbudt! ;) Og veldig urolig. Var først i dag jeg oppdaget de to siste tennene, for har ikke kunnet skjønne hvorfor han ikke begynte å bli roligere igjen siden de to fortennene oppe er så og si ferdige. Men fikk en "aha" i dag tidlig ja. :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Grattis med overstått 9 mnds dag :jepp:

Han sier takk! :fnise:

Hurra for 9 mnd :hoppe: Og 6 tenner allerede da :nigo: Ammer du? :fnise:

Jeg ammer (dessverre) ikke lenger. Hehe. På både godt og vondt egentlig, for han biter noe inni *** hvis han først får tak i fingeren eller noe. Spesielt når han skal gi en såkalt "spisekos"... Får han tak i huden på kinnet mitt da, så holder jeg på å svime av.. Eneste jeg er litt redd for er å gi inntrykk av at jeg frastøter meg han. Så jeg har en diskusjon gående med meg selv på akkurat det der. For han tenderer til å virke unnvikende i visse situasjoner, og jeg har lest mye om at KISS-barn kan utvikle såkalt kroppskontaktblokkering. Dvs at de skygger unna øyekontakt, nærhet osv. Kjipe saker, så jeg vil heller ta tyren ved hornene med en gang. Øver en del på øyekontakt nå for tiden, men han skal jo gjøre alt på en gang hele tiden. Hehe.

Nå var det jo ikke akkurat dette du spurte om, men det ble med i dragsuget om tenner. :fnise:

Nå skal vi slappe av i sofaen med strikketøy! :jepp:

En herlig torsdagskveld ønskes alle!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Kroppskontaktblokkering?? Dette hørtes spennende ut! Goffel er veldig lite interessert i kroppskontakt, og har jo også hatt nakkelåsning. Må google litt nå jeg ;) Fortell gjerne mer om det, hvis du vil!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...