Gå til innhold

Funksjonen "Anonym Bruker"

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Netttopp D.O.A., men dette med å dra frem tidligere innlegg og innlegg i dagbøker osv. er ikke noe bare AnonymBruker gjør, det er noe også personer med nick gjør. Jeg står fast ved at jeg ikke vil bruke nick så lenge forumet er slik. Jeg er nemlig sår på det med å bli tråkket på, mobbet, osv.

Videoannonse
Annonse
Gjest Valiant
Skrevet

jeg synes at det burde bli mulig og ignorere anonym bruker

Skrevet

jeg synes at det burde bli mulig og ignorere anonym bruker

Det er mulig

Gjest Valiant
Skrevet

hadde jeg vist det så hadde jeg gjort det jeg kommer til å gjøre for lenge siden

Skrevet

Ignorere mennesker forde de ikke vil fortelle om sexlivet sitt under nick? Da har man lav terskel for menneskers valg.

Gjest Valiant
Skrevet

Ignorere mennesker forde de ikke vil fortelle om sexlivet sitt under nick? Da har man lav terskel for menneskers valg.

Du kan tro hva du vil men det er ikke grunnen til at jeg setter AB på ignorer.

Skrevet (endret)

Du kan tro hva du vil men det er ikke grunnen til at jeg setter AB på ignorer.

Nei du er kanskje en slik som ser ned på alle ab er forde noen er idioter og slenger dritt bak AB. Så da driter du i hva de seriøse sine tips og kommentarer er.Blir sikkert morsomt å lese tråder totalt uten sammenheng.

Endret av mirandaa
  • Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg skulle ønske det var mulig å registrere mobbere slik at det var mulig å putte alle mobbere, anonyme eller ikke, på ignorer...

• Liker 3
Skrevet

Jeg skulle ønske det var mulig å registrere mobbere slik at det var mulig å putte alle mobbere, anonyme eller ikke, på ignorer...

Du kan jo bare ignorere alle du ikke synes noe om kommentarene til?

Gjest Valiant
Skrevet

Nei du er kanskje en slik som ser ned på alle ab er forde noen er idioter og slenger dritt bak AB. Så da driter du i hva de seriøse sine tips og kommentarer er.Blir sikkert morsomt å lese tråder totalt uten sammenheng.

tro hva du jeg har AB på ignorer for en kort stund for å slippe visse AB for en liten stund

AnonymBruker
Skrevet

Hvis alle hadde blitt flinkere til å ignorere og unnlate å svare på ekle innlegg ("mate trollene"), OG rapportere de som går over streken, så ville det ikke vært så fristende å bruke AB-funksjonen til å spre møkk. Synes de som klager på at AB-funksjonen finnes, kan skylde sin egen latskap i så måte.

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...