AnonymBruker Skrevet 29. januar 2011 #41 Skrevet 29. januar 2011 Glad i reiser: du skrev nettopp nedsettende om en person i en annen tråd. Tror du du vil ha det samme utgangspunkt neste gang du ser et innlegg fra vedkommende? Tror du du vil tenke nedsettende om vedkommende neste gang du leser et innlegg fra den personen? Det tror jeg. Og jeg tenker at hvis folk leste de innlegg jeg skriver så ville de hekte seg opp i visse ting, skrivefeil, at jeg har sosial angst, hvem jeg er eller hvordan jeg er, og ta det som et utgangspunkt når de leser innlegg fra meg. Det vil jeg ikke. Det er nettopp det jeg har angst for. Derfor oppfattes det for meg som "farlig" å skrive under med nick her på KG. (...og de fleste andre forum også for øvrig)
AnonymBruker Skrevet 29. januar 2011 #42 Skrevet 29. januar 2011 Belle Gunnes Fordi det bare er en av meg. Og fjørtenhundre AB'ere. I denne tråden kan det, for alt jeg vet, være en AB'er som har skrevet alle AB-innleggene. Hvor seriøst skal man da ta AB sine innlegg? Hvorfor gidder jeg i det hele tatt å svare en AB'er? Man er jo fortsatt så anonym man ønsker å være med et nick også. Du må se på hva ab sier. Hvis AB forteller deg at Jens Stoltenberg er statsminister. Skal du ikke kunne ta ab seriøst da? Som sagt, du må se på innholdet. Sier AB at jorda er flat og du er litt usikker, så kan du spørre etter en kilde, spørre i tråden eller noe. Men så kan man jo spørre seg om hvor seriøst man skal ta en person som har nick etter en morder ? :gjeiper: Ja, den var slem, jeg vet, men måtte bare Må si, jeg jeg er litt lei av dette, men for folk som tviler så er det bare å se nederst på forumforsiden og du vil se hvor mange brukere som er innlogget anonymt. I stadf så jeg 49 og jeg går ut i fra at alle de poster som ab. Da er det i hvertfgall 49 forskjellige ab-ere i forumet. Men så vet jeg at noen bare poster som ab sånn helt plutselig, så man kan si at det er mer. 4
AnonymBruker Skrevet 29. januar 2011 #43 Skrevet 29. januar 2011 Sier AB at jorda er flat og du er litt usikker, så kan du spørre etter en kilde, spørre i tråden eller noe. Og forresten, det var bare et tåpelig og lat eksempel og ikke ment til deg personlig
Gjest Glad i reiser Skrevet 29. januar 2011 #44 Skrevet 29. januar 2011 Glad i reiser: du skrev nettopp nedsettende om en person i en annen tråd. Tror du du vil ha det samme utgangspunkt neste gang du ser et innlegg fra vedkommende? Tror du du vil tenke nedsettende om vedkommende neste gang du leser et innlegg fra den personen? Det tror jeg. Og jeg tenker at hvis folk leste de innlegg jeg skriver så ville de hekte seg opp i visse ting, skrivefeil, at jeg har sosial angst, hvem jeg er eller hvordan jeg er, og ta det som et utgangspunkt når de leser innlegg fra meg. Det vil jeg ikke. Det er nettopp det jeg har angst for. Derfor oppfattes det for meg som "farlig" å skrive under med nick her på KG. (...og de fleste andre forum også for øvrig) Hvis det er tråden på seksualitet forumet du mener, så innrømmer jeg at jeg var krass. Men holdningen til denne brukeren liker jeg ikke, og siden det er et forum så kan jeg si ifra at jeg ikke liker det. Jeg må gjerne få igjen med samme mynt, så skal jeg gjerne prøve å endre meg
AnonymBruker Skrevet 29. januar 2011 #45 Skrevet 29. januar 2011 bruker ab mye,pga barn som har tilgang til pc'n.Dessuten er det 4 mennesker som kan bruke denne pc'n og jeg vil derfor ikke har enkelte poster knyttet til et nick.Bruker ab når det måtte passe meg
AnonymBruker Skrevet 29. januar 2011 #46 Skrevet 29. januar 2011 Hvis det er tråden på seksualitet forumet du mener, så innrømmer jeg at jeg var krass. Men holdningen til denne brukeren liker jeg ikke, og siden det er et forum så kan jeg si ifra at jeg ikke liker det. Jeg må gjerne få igjen med samme mynt, så skal jeg gjerne prøve å endre meg Poenget gikk deg helt hus forbi ser jeg. Jeg siktet ikke til at du var krass. Deg om det. Jeg siktet til at folk er sånn. Folk tenker sitt om andre. Folk legger merke til ting. Og hvis noen først er ute med leppa og mobber så kan det bli heftende ved i lang tid etter. Da tenker folk, "der er den personen som ikke kan bruke komma skikkelig", eller, "der er den personen som blir sur bare man...", eller annet. Du er med andre ord ikke alene om å tenke et eller annet om personer ut fra innleggene deres. Derfor foretrekker jeg å være anonym. Så slipper jeg å bli tråkket på for noe som jeg skrev i en annen tråd.
Gjest Belle Gunnes Skrevet 29. januar 2011 #47 Skrevet 29. januar 2011 Det er INGEN grunn til å respektere AnonymBruker. Hun er og blir en vits hele dama... Forresten er Belle aldri dømt for noen drap til dere som er opphengt i mitt nick Men en usedvanlig flott blomsterhage hadde hun
AnonymBruker Skrevet 29. januar 2011 #48 Skrevet 29. januar 2011 Det er overhodet ikke ment som noen hersketeknikk at jeg skriver det her nå, jeg er bare forundret over noen som er veldig lett gjenkjennelige. Hvis du leser noen av trådene på formuet så vil du skjønne hva jeg mener. For noen ganger så haker de av på AB og andre ganger ikke, og da disse to innleggene tilfeldigvis kommer etterhverandre i en tråde, så er det lett å forstå. Å beklager. Jeg siktet ikke til deg, eller noen spesielle egentlig. Jeg er faktisk enig og jeg tolket ditt innlegg kun som en advarsel, noe jeg faktisk er bare glad for De jeg siktet til er de som kommer med slikt i, spesielt ts, innlegg der de anklager ts for troll og sier at de gjenkjenner skrivestilen. Noe jeg vet selv ikke alltid er sant. Har en følelse av de kun er ute etter å spore av og er vel ofte de som er de ekte trollene. 2
Gjest Glad i reiser Skrevet 29. januar 2011 #49 Skrevet 29. januar 2011 Poenget gikk deg helt hus forbi ser jeg. Jeg siktet ikke til at du var krass. Deg om det. Jeg siktet til at folk er sånn. Folk tenker sitt om andre. Folk legger merke til ting. Og hvis noen først er ute med leppa og mobber så kan det bli heftende ved i lang tid etter. Da tenker folk, "der er den personen som ikke kan bruke komma skikkelig", eller, "der er den personen som blir sur bare man...", eller annet. Du er med andre ord ikke alene om å tenke et eller annet om personer ut fra innleggene deres. Derfor foretrekker jeg å være anonym. Så slipper jeg å bli tråkket på for noe som jeg skrev i en annen tråd. Nei, neste gang jeg leser et innlegg av den brukeren så kommer jeg til å lese hva som står, og ikke bry meg om hvordan det er skrevet. I det innlegget på tråden i seksualforumet har jeg på ingen måte påpekt skrivemåten til brukeren, men holdningene.
AnonymBruker Skrevet 29. januar 2011 #50 Skrevet 29. januar 2011 Jeg elsker å skrive som AB for det irriterer dere med nick så utrolig mye! MOAHAHAHA Neida, jeg skriver som AB rett og slett fordi jeg vil, jeg ønsker ikke å bruke nick. Og siden det er lov så kan dere bare klage til krampa tar dere. At det blir mye drittslenging her er jeg enig i, men det er like mye fra folk med nick som AB'ere. Tull er det uansett. KG er egentlig ikke så veldig koselig, man må ta det som det er. 1
AnonymBruker Skrevet 29. januar 2011 #51 Skrevet 29. januar 2011 Forresten er Belle aldri dømt for noen drap Det vet jeg. Synes selv det er ganske intressant å lese om henne. De vet jo ikke helt sikkert om hun døde i den brannen eller om hun faktisk slapp unna heller. Håper man kommer til bunns i det en gang, for jeg vil vite.
Gjest Glad i reiser Skrevet 29. januar 2011 #52 Skrevet 29. januar 2011 Å beklager. Jeg siktet ikke til deg, eller noen spesielle egentlig. Jeg er faktisk enig og jeg tolket ditt innlegg kun som en advarsel, noe jeg faktisk er bare glad for De jeg siktet til er de som kommer med slikt i, spesielt ts, innlegg der de anklager ts for troll og sier at de gjenkjenner skrivestilen. Noe jeg vet selv ikke alltid er sant. Har en følelse av de kun er ute etter å spore av og er vel ofte de som er de ekte trollene. Det er jeg enig i Jeg er ikke så god til å få fram poenget noen ganger. Det jeg mente var at siden man har en særegen skrivemåte så hjelper det ikke å skrive som anonym bruker (bortsett fra at det ikke kan søke opp), "alle" vet hvem de er likevel, og det er jo dumt hvis man virkelig vil være anonym!
Gjest Uglefot Skrevet 29. januar 2011 #53 Skrevet 29. januar 2011 Forresten er Belle aldri dømt for noen drap til dere som er opphengt i mitt nick Men en usedvanlig flott blomsterhage hadde hun Og så er hun i slekt med Uglefot Men det er en annen historie..
Gjest Belle Gunnes Skrevet 29. januar 2011 #54 Skrevet 29. januar 2011 Og så er hun i slekt med Uglefot Men det er en annen historie.. Kult!!
AnonymBruker Skrevet 3. februar 2011 #55 Skrevet 3. februar 2011 Jeg skriver mer og mer som AB, rett og slett fordi jeg er drittlei folk som driver å "liksom" husker hva en har skrevet før, og dermed bestemmer seg for at de kjenner deg på grunnlag av noen skarve kg-innlegg. Om folk kjenner meg igjen bryr jeg meg ikke om, men at folk faktisk tror de kjenner noen, fordi de kan søke seg tilbake i ting folk har skrevet her, og dermed tror de kan lære mennesket bak brukeren å kjenne kun ved å lese her inne, er noe jeg vekk fra. Det irriterer meg at folk er så dumme at de faktisk tror dette, og jeg liker ikke dumme mennesker. Det er mye lettere å unngå disse dumme menneskene når man skriver som AB, så dermed blir det mer og mer til at jeg glir over til å gjøre akkurat det. Får dermed også helt andre svar, og får svar utifra det man skriver i det enkelte innlegget, og ikke utifra hva man evt har ment eller skrevet noe om for 1-2 år siden!! For at det finnes brukere her inne som faktisk søker og bruker masse tid på å finne ALLE dine innlegg for å kunne "ta" deg på grunnlag av det de mener de da finner, det er det ikke tvil om! Latterlig, og jeg stiller meg i sterk tvil til hva slags liv de faktisk har de som driver på sånn, men det er like hærlig sant. så, her er en fast bruker, som mer og mer går over til å bruke AB-funskjonen, for å faktisk kunne diskutere uten at det blir person-fiksering av det. (og en liten note til alle som tror de kan bli kjent med folk utifra deres innlegg her på kg, har det slått dere at det er relativt mye man IKKE deler her inne? Det er meninger i diskusjoner dere leser, ikke noen punktlig dagbok over personens liv, greit å huske kanskje?)
Gjest Sommertid Skrevet 3. februar 2011 #56 Skrevet 3. februar 2011 Jeg klarer kun å gjennkjenne en bruker her inne når hun bruker AB funksjonen. Ellers er jeg helt håpløs på å gjenkjenne skrivemåter. Jeg innbiller meg selv at alle kjenner meg igjen de få gangene jeg bruker AB selv og prøver så godt jeg kan å formulere meg på en annen måte en hva jeg ellers ville gjort. Jeg føler jeg sliter veldig med formulering i utgangspungtet så da er det ekstra slitsomt å skrive innlegg som AB så jeg prøver å unngå å svare i tråder hvor jeg ikke kan skrive under eget nick. Så noen i tråden her sa at man vil ta med seg ting fra en tråd til en annen som visse brukere har skrevet. Dett ehar jeg heldig vis ikke opplevd selv enda, men har sett at andre får ting brukt mot seg i en annen tråd. Det synes jeg er veldig unødvendig. Jeg har vert uenig med brukere i tråder, men holder absolutt ikke det mot dem i en annen tråd og håper at andre ikke gjør det mot meg heller. 1
Fluffe Skrevet 3. februar 2011 #57 Skrevet 3. februar 2011 Opplevde selv at det var en som plutselig brukte BRUDEKJOLEN min mot meg i ett innlegg forde den var billig. Det var bare veldig drøyt hele greia
AnonymBruker Skrevet 4. februar 2011 #58 Skrevet 4. februar 2011 Og folk klager på Ab http://forum.kvinneguiden.no/index.php?showtopic=538739&pid=8859420&st=0&#entry8859420 Ække barre AB. 1
AnonymBruker Skrevet 5. mars 2011 #59 Skrevet 5. mars 2011 Jeg skriver alltid som AnonymBruker, både fordi jeg tar opp personlige tema og fordi folk gjør som mirandaa og andre nevner her, mobber en pga tidligere innlegg. Jeg har fått slengt etter meg, "for en idiot du er, like greit at du skriver så dumme spørsmål som anonym bruker". Da føler jeg ikke mye motivasjon for å skrive med nick.
Gjest D.O.A. Skrevet 5. mars 2011 #60 Skrevet 5. mars 2011 Noen forumbrukere er det lett å kjenne igjen ja, men generelt synes jeg anonym bruker funksjonen er en feig måte å være med på å diskutere. Jeg kan forstå at knappen er god å ha når man vil ha respons på personlige spm, men funksjonen har heller blitt til et slags skjul for å slenge dritt/spydige kommentarer. Og det hjelper ikke å krysse av for anonym når man skriver like spydig/spesielt som man ellers gjør på forumet. Det virker som om noen forumbrukere her inne bruker funksjonen for å provosere og være jævlige mot andre de kanskje ikke liker så godt, har selv sett anonyme brukere ta frem innlegg fra dagbøker og bruke dem mot de forumbrukerne som faktisk å svare som seg selv. Dermed blir det vel bare mer fristende å være anonym bruker i diskusjonene her på forumet slik at man slipper det, uavhengig om noen tror de kjenner igjen en pga skrivemåte. 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå