Gå til innhold

det å blande shabby chic med naturstil


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Har vel en shabby chic stil hjemme,mye hvitt i alle fall.ikke så mye engler og slikt da..prøver å ikke ha det FOR sukkersøtt. :gjeiper:

men er blitt facinert av den naturlige stilen,med naturmaterialer som ull,bark o.l.

kan man mixe disse stilene?jeg sikler på et kuskinn som er på tilbud nå,til å ha under det hvite stuebordet vi har.har også brun skinnsofa som står ved bordet.lurer meg på om det hadde blitt kult..

noen innspill mottas med takk! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Elfrida

Jeg syns det høres fint ut! Generelt sett er det mye morsommere med interiører hvor man er litt dristig og kombinerer forskjellige stiler på en kul måte enn når en eneste stil er gjennomført. Etter min mening, da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åhhh, gud bedre!!! Du må ikke finne på å blande de to stilene. Kan jo risikere å bli arrestert av mote-politiet! :skratte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er helt enig med Elfrida.

Miks i vei - vær litt modig! Ofte er det en skikkelig mis-match som kan gjøre hele forskjellen. Nå synes jeg forøvrig at naturstilen (mener du litt Home&Cottage-stil?) er ganske lett å matche til den hvite stilen. Det blir litt mindre sukkersøtt og feminint og litt råere, og det er kult.

Endret av pøbelsara
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjør på sier jeg. Høres stilig ut, og det er bare gøy at du tør å være deg selv. Ingenting er mer kjedelig enn de som er opphengt i én stil og hvor alt er likt alt annet man ser i interiørblader.

Mvh Yvonne :heiajente:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjør på sier jeg. Høres stilig ut, og det er bare gøy at du tør å være deg selv. Ingenting er mer kjedelig enn de som er opphengt i én stil og hvor alt er likt alt annet man ser i interiørblader.

Mvh Yvonne :heiajente:

Hehe, hva mener du med at hun tør være seg selv? Det er jo det hun IKKE gjør, hun følger trofast moten fra det ene til det andre. Altså denne gangen fra shabby chic til naturstil. Altså akkurat det man nå ser i interiørblader. Det går vel egentlig ikke an å være mindre "seg selv" enn dette!

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hehe, hva mener du med at hun tør være seg selv? Det er jo det hun IKKE gjør, hun følger trofast moten fra det ene til det andre. Altså denne gangen fra shabby chic til naturstil. Altså akkurat det man nå ser i interiørblader. Det går vel egentlig ikke an å være mindre "seg selv" enn dette!

Her oppfatter jeg det annerledes, nemlig ikke at hun går fra en stil til en annen, men at hun blander en stil med en annen.

Mvh Yvonne :heiajente:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Helt rett yvonne,eg mener å BLANDE stilene! :)

og forøvrig så har jeg vært og skaffet meg det skinnet nå hehe..klarte ikke vente.håper det blir kult,skal teste nå etterpå ;)

har litt mix av natur/hvit fra før,har enkle detaljer som lysestaker o.l. i natur(bark) samt villsauskinn mot hvite møblementer.

men vil dra det litt lenger nå tenkte eg,dette blir gøy! elsker interiør :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her oppfatter jeg det annerledes, nemlig ikke at hun går fra en stil til en annen, men at hun blander en stil med en annen.

Mvh Yvonne :heiajente:

Ja, men det er jo det ALLE gjør nå!

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, men det er jo det ALLE gjør nå!

Men det var vel ikke det TS spurte om? Hvis du synes al folk skal bli mer originale og ikke følge strømmen og gjør det samme som alle andre, kan du jo heller lage en tråd om det. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har vel en shabby chic stil hjemme,mye hvitt i alle fall.ikke så mye engler og slikt da..prøver å ikke ha det FOR sukkersøtt. :gjeiper:

men er blitt facinert av den naturlige stilen,med naturmaterialer som ull,bark o.l.

kan man mixe disse stilene?jeg sikler på et kuskinn som er på tilbud nå,til å ha under det hvite stuebordet vi har.har også brun skinnsofa som står ved bordet.lurer meg på om det hadde blitt kult..

noen innspill mottas med takk! :)

Synes det høyres greit ut. Kan sikkert bli fint og flott det.

Personleg tykjer det er noko rart at du ikkje tør å bruke nicket ditt i ein slik post. Er du redd for at folk skal synes smaken din er teit? Det er "kun" snakk om interiør...ingen intime detaljer eller private emner.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes det høyres greit ut. Kan sikkert bli fint og flott det.

Personleg tykjer det er noko rart at du ikkje tør å bruke nicket ditt i ein slik post. Er du redd for at folk skal synes smaken din er teit? Det er "kun" snakk om interiør...ingen intime detaljer eller private emner.

Det kan jo være i tilfelle noen som kjenner henne og detaljer fra hjemmet hennes tilfeldigvis skulle lese innlegget,- da vil jo alle hennes fremtidige innlegg med bruk av nick gi en evt. bekjent opplysninger som hun egentlig ikke har lyst til å dele.Ikke alle synes det er like ok :)

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det kan jo være i tilfelle noen som kjenner henne og detaljer fra hjemmet hennes tilfeldigvis skulle lese innlegget,- da vil jo alle hennes fremtidige innlegg med bruk av nick gi en evt. bekjent opplysninger som hun egentlig ikke har lyst til å dele.Ikke alle synes det er like ok :)

Tipper det er andre som har tenkt same tanke som TS her...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det kan jo være i tilfelle noen som kjenner henne og detaljer fra hjemmet hennes tilfeldigvis skulle lese innlegget,- da vil jo alle hennes fremtidige innlegg med bruk av nick gi en evt. bekjent opplysninger som hun egentlig ikke har lyst til å dele.Ikke alle synes det er like ok :)

stemmer på en prikk dette..er redd for at folk vil kjenne meg igjen,om man legger sammen andre tråder også med mitt nick.mange små opplysninger fører tilslutt til at man relativt enkelt kan gjenkjenne personen.

jeg vil gjerne fortsette å være anonym her på forumet som alle andre,enkelt og greit derfor :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...

Har vel en shabby chic stil hjemme,mye hvitt i alle fall.ikke så mye engler og slikt da..prøver å ikke ha det FOR sukkersøtt. :gjeiper:

men er blitt facinert av den naturlige stilen,med naturmaterialer som ull,bark o.l.

kan man mixe disse stilene?jeg sikler på et kuskinn som er på tilbud nå,til å ha under det hvite stuebordet vi har.har også brun skinnsofa som står ved bordet.lurer meg på om det hadde blitt kult..

noen innspill mottas med takk! :)

Du er så til de grader tidsriktig!

Siste interiørtrend er nettopp å blande naturlig farger/design inn i det hvite hjemmet som har vært og fremdeles er in. Av ting som er på interiørmoten er driv-ved, forskjellige typer røft trematriale, skinn og industri. Og dette skal blandes med det shabby, rustikke og hvite. Dette har blitt godt mottatt på interiørmesser rundt om i skandinavia. Et stikkord i interiørbransjen er nå "Dyrisk".

Så kos deg med fornyingen!

Endret av Kråkesaks
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Nanette

Ikke tenk for mye stil, tenk på hva DU liker, så blir det DIN personlige stil.

Har du lyst på kuskinn under sofabordet, så kjøper du det. Det kan jo gi en wow-faktor til stua! Naturmaterialer i stua er bare fint og gir et koselig / lunt inntrykk mener nå jeg.

Her og her er shabby chic-rom med kuskinnteppe.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...