Gå til innhold

Å bli kalt ...


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hva er en god grunn for å kalle kjæresten sin fitte?

Hvis dama hadde vært utro forran øynene hans, syns jeg det er en ganske god grunn :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hvis dama hadde vært utro forran øynene hans, syns jeg det er en ganske god grunn :)

Da går det jo fint an å kalle henne noe annet enn fitte. Jeg synes rett og slett det er et veldig stygt ord å bruke om kvinner, og dersom jeg hadde visst at en jeg datet hadde kalt en jente det, må jeg si jeg hadde revurdert hele forholdet. Samme gjelder ord som "hore".

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da går det jo fint an å kalle henne noe annet enn fitte. Jeg synes rett og slett det er et veldig stygt ord å bruke om kvinner, og dersom jeg hadde visst at en jeg datet hadde kalt en jente det, må jeg si jeg hadde revurdert hele forholdet. Samme gjelder ord som "hore".

Vel... dersom jeg hadde visst at ei jeg datet hadde vært utro, hadde jeg nok revurdert hele forholdet jeg og ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tja.

Kommer ann på settingen.

Min mann har kalt meg fitte hvorav jeg svarer han tilbake med samme mynt. Også kan vi flire av det etterpå.

Samme her. Vi kan kalle hverandre alskens rare ting for så å le av det. Men han sier heldigvis aldri sånne ting i sinne vel og merke

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Kevlarsjäl

Hvorfor spør du om hva andre synes, TS?

Spørsmålet er; synes du det er greit?

Sakens kjerne er jo at typen brukte et skjellsord på deg, han fornærma deg, og du likte det ikke. Så uansett om HAN (eller noen her på KG) mener at det er helt i orden, er det fortsatt ikke i orden for deg! Du må leve etter hva du synes er greit.

Når sant skal sies, synes jeg vel du overreagerer litt. Han var alt for full, han sa noen stygge ting. Sånt kan skje den beste! Men det er innmari skummelt at han fikk black out, så jeg håper han holder seg langt unna slike alkoholmengder i framtida, ellers tror jeg ikke forholdet deres er liv laga. Tenk hvis noe verre hadde skjedd? Uff.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Enig! Med trykk på lille...

Falabellakuk? :skratte:

Jeg synes det er greit om det er fortjent, men ikke når det er umotivert. Er det snakk om en engangshendelse er det ikke verre enn at man forklarer at man ikke finner seg i å bli kalt det der en gang til.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Falabellakuk? :skratte:

Jeg synes det er greit om det er fortjent, men ikke når det er umotivert. Er det snakk om en engangshendelse er det ikke verre enn at man forklarer at man ikke finner seg i å bli kalt det der en gang til.

Tipper forøvrig at t.o.m de har større utstyr (og ikke minst hjernekapasitet) enn mannen til TS ;) ..sånn ikke for å spore helt av...

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, det er ikke ok å kalle deg fitte og synes at det er ok (som du skriver lengre nede i tråden at han synes)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vel... dersom jeg hadde visst at ei jeg datet hadde vært utro, hadde jeg nok revurdert hele forholdet jeg og ;)

Det skjønner jeg veldig godt, men man kan da fortsatt holde seg for god til å kalle hverandre navn:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det skjønner jeg veldig godt, men man kan da fortsatt holde seg for god til å kalle hverandre navn:)

Tror ikke man klarer å tenke slikt når kjæresten er utro. Og da hadde hun fortjent det også mener jeg. Som ei anna ei skriver; Oppfører man seg sånn, er det heller ikke galt å bli kalt det :P

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

hmmm ville ikke kallt min type en Kuk... Det er noe som lugger litt i den tonen der... Kanskje han ville tøffe seg bare :yvonne: Ville ikke likt det, for det er litt umodent da...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Katten.

han sa det helt plutselig

Ser for meg dere er på vei hjem, sjangler langs hele veien, før typen utbryter: "DIN JÆVLA FITTE!"

Om han sa det helt plutselig, uten noen kontekst, kan det ikke ha vært alvorlig ment?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Æh, kommer an på settingen. Jeg syns fitte er en fin ting, og driver og tar det tilbake som et positivt ord.

Men bruker man det som skjellsord, så er det ikke hyggelig. I en seksuell-setting, ikke noe problem.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ser for meg dere er på vei hjem, sjangler langs hele veien, før typen utbryter: "DIN JÆVLA FITTE!"

Om han sa det helt plutselig, uten noen kontekst, kan det ikke ha vært alvorlig ment?

Åh, bilder i hodet! :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...